- Liittynyt
- 15.10.2010
- Viestejä
- 9 267
Mitä ikäluokkaa?
Jotain tohon -00 pintaan. Ajattelin et toi cabrio vois olla ihan näppärä kesäauto suht edullisesti. Lähinnä kelasin, et onkohan noilla 2.3 kompressorilla tai 3.2 v6 koviakin eroja kestävyydellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ikäluokkaa?
Jotain tohon -00 pintaan. Ajattelin et toi cabrio vois olla ihan näppärä kesäauto suht edullisesti. Lähinnä kelasin, et onkohan noilla 2.3 kompressorilla tai 3.2 v6 koviakin eroja kestävyydellä.
kaiken tämän lisäksi lohko ei ole alumiinia vaan valurautaa ja painaa vähän enemmän diipadaa, eli aika perustekniikkaa kaikenkaikkiaan. Jotain tohon -00 pintaan. Ajattelin et toi cabrio vois olla ihan näppärä kesäauto suht edullisesti. Lähinnä kelasin, et onkohan noilla 2.3 kompressorilla tai 3.2 v6 koviakin eroja kestävyydellä.
Oleellinen tieto tässä voisi olla vielä, onko 6-vaihteinen DSG vai tavallinen laatikko. Meinaan vaihtuu vaihteet aika rivakkaan tuolla DSG:llä, sen kuin vain polkee kaasun pohjaan.VW Golf V GTI (2007)

5-ovisena auto soveltuu hyvin myös perheautoksi. Plussapuolelle laittaisin vielä sen, että autohan on oikeasti tilava, kuten Saksalaiset autot yleensä. Kattoluukullisenakin versiona pää ei ole kiinni missään kattoluukun reunassa, kuten monessa muussa kattoluukullisessa autossa. Myös takapenkillä on tilaa, vaikka kuski olisi pidempi.+ tyylikäs niin ulkoa kuin sisältä erityisesti 3-ovisena
Juu... ei tule pettymyksiä, jos laskee sen varaan, että kulutuslukemat ovat enemminkin kaksinumeroisia.[/QUOTE]- kulutus on kova (yli 8) ja moottori vielä ruokkii tietynlaista ajotapaa
Nyt valoja päälle noiden pisteiden kanssa. Jätkät antaa meilkein "kymppejä" Focuksella ja Golfille. Loppuu muuten asteikko kesken oikeilta autoilta jos perus rimpulat saa jo kiitettäviä.
Jotain tohon -00 pintaan. Ajattelin et toi cabrio vois olla ihan näppärä kesäauto suht edullisesti. Lähinnä kelasin, et onkohan noilla 2.3 kompressorilla tai 3.2 v6 koviakin eroja kestävyydellä.
Oleellinen tieto tässä voisi olla vielä, onko 6-vaihteinen DSG vai tavallinen laatikko. Meinaan vaihtuu vaihteet aika rivakkaan tuolla DSG:llä, sen kuin vain polkee kaasun pohjaan.
5-ovisena auto soveltuu hyvin myös perheautoksi. Plussapuolelle laittaisin vielä sen, että autohan on oikeasti tilava, kuten Saksalaiset autot yleensä. Kattoluukullisenakin versiona pää ei ole kiinni missään kattoluukun reunassa, kuten monessa muussa kattoluukullisessa autossa. Myös takapenkillä on tilaa, vaikka kuski olisi pidempi.
Juu... ei tule pettymyksiä, jos laskee sen varaan, että kulutuslukemat ovat enemminkin kaksinumeroisia.
Porsche 911 Carrera S PDK 2012 400hv/440Nm
Porsche 911 Carrera S PDK 2012 400hv/440Nm
Melko epätodennäköistä kun tuolla on ajettu 30 tkm. Kaikki on tietysti mahdollista.Saattoi olla jotain vikaa siinä vakkarissa? Mulla oli yhdessä autossa yksi ABS:n hammaskehä poikki ja aiheutti täsmälleen saman ongelman.
Jatkoa edelliseenHyundai i30 Blue drive 2013
