Pöllökanava tänään 7.30!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamaan
  • Aloitettu Aloitettu
Paras moka, minkä olen telsusta nähnyt, oli se, kun joskus tuli noita sapatti-arvontoja, niin joku muijahan siinä sitten keikisteli ja notkui itätanssin tahtiin jossain haaremi-asussa ja selitti: "...Tänään arvotaan taas uusi sapattivoittaja, se voit olla.. VOI VI'**U, mun rintsikat aukes, siis kauheeta, pankaa poikki, eih, oih, hehehhe!" joo ja poikkihan se meni hetkeks, ja tämän jälkeen kaikki alusta taas..:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by iivili
.

Päänsärky on yleensäkin migreenikohtauksessa sellainen elämäsi pahin krapula potenssiin neljä tasoa. Se on todella sietämätöntä. sahalaitakuvioita, osan näkökenttää peittäviä palloja yms.

Se vasta lystiä on kun tulee krapula JA migreenikohtaus. Yleensäkin helpoin tapa hommata migreenikohtaus on ryyppääminen, luultavasti siksi että sitä tulee harrastettua niin harvoin ja elimistö reagoi voimakkaasti.

Parhaimmillaan tai pahimmillaan tuollainen alkoholin inspiroima migreenikohtaus kestää pari päivää. Onneksi on noita mainitsemiasi uusia lääkkeitä, suihkemuodossa.

Nuo kuviot ovat kanssa tuttuja. Ja todella inhottavia.

Originally posted by gotto
Tommoseen ei enää varmaan auta kuin pistooli.

:eek:

no onneks tän päivän migreeni lääkkeet on sen verran nopeita!
- suihkeita, neuloja, tabuja!

itse kärsin max 2 tuntia ja se siitä! Mut sopivan lääkkeen löytäminen ei oo helppoo

Tohtori setä auttaa!:thumbs:

Avasin itse töllö miltei juuri kun tuo uutislukija tipahti. Oli vähän epätodellista katsoa suorassa lähetyksessä toisen sairaskohtausta..
Empä tiennytkään et migreeni kohtaukset voi olla noin pahoja :eek:

Oli hyvä säkä kun juuri lähetyksessä iski leka ottaan. Taitaa olla urpan lekentsiä koko scheisse

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom