pärjäiskö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu kuulostaa varmaan jotenki itsetunnonkohotus kysymykseltä tai jtn. mutta ajattelin vaan kysyä että ku oon 17v noin 65kiloinen niin pärjäisinkö millää sarjassani penkkipunnerrus kisoissa kun mulla nousee penkistä sellaiset 90kg. ku ei tiedä, jos pärjäis niin vois mennä kisaamaanki.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Luultavasti ainakin pienemmissä kisoissa pärjäisit. Näyttää sun painosilla voimanostajajunnuilla penkkitulokset liikkuvan siinä 60-100kg tienoilla. Jos meinaat kisata, niin kysy joku kokenut penkkipunnertaja valmentamaan sua. Saat nimittäin takuulla helposti sen 100-120kg ylös pelkän tekniikan ja penkkipaidan käytön opettelulla. Ei muuta ku tsemppiä!

wannabeee sanoi:
juu kuulostaa varmaan jotenki itsetunnonkohotus kysymykseltä tai jtn. mutta ajattelin vaan kysyä että ku oon 17v noin 65kiloinen niin pärjäisinkö millää sarjassani penkkipunnerrus kisoissa kun mulla nousee penkistä sellaiset 90kg. ku ei tiedä, jos pärjäis niin vois mennä kisaamaanki.

Kyllä sillä poikia vastaan pärjää mutta tytöt on eri asia. 17v Tetyana Skrypka penkkasi voimanoston junioreiden EM-kisoissa 148 kg.

Pärjäähän tolla. Pienemmissä kisoissa ainakin ja SM-kisoissa kans jos ei voitto oo pääasia. Alotat kisaamaan vaan tarpeeksi ajoissa niin että saat kokemusta.

wannabeee sanoi:
käytetäänkö kisoissa penkkipaitaa? koska nostan sen 90kg ilman paitaa. eli jos käytetään niin mahikset varmaan paranee?

Raw-kisoissa ei käytetä paitoja, mutta niissä ei junnusarjoja olekkaan ja aika harvakseltaan noita on. Kaikissa muissa paitsi raw-kisoissa saa käyttää paitaa jos haluaa, mutta ei ole pakko, tosin etuahan siinä vastustajilleen antaa.

mä oon 17v. ja painan joku reilu 80kg, nostan penkistä noin 120kg, ilman paitaa. mitä luulette, pärjäisinkö minä kisoissa? en nyt tarkoita sm-kisoja mutta jossain pienemmissä kisoissa.

Täysiii! sanoi:
mä oon 17v. ja painan joku reilu 80kg, nostan penkistä noin 120kg, ilman paitaa. mitä luulette, pärjäisinkö minä kisoissa? en nyt tarkoita sm-kisoja mutta jossain pienemmissä kisoissa.

Pärjäisit myös SM-kisoissa, varsinkin jos täytit tänä vuonna sen 17, muuten menet kakskymppisiin ja siellä voi olla kovempi taso.

Zone-sarja -42%
Käykää hyvät ihmiset kokeilemassa pärjäättekö vai ette.
Ootte taas yhden kokemuksen rikkaampia ja viisaampia.
Niin ja saatte mahdollisesti kipinän kisailuun ja kovempaan treenaamiseen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom