Päivärinta tänään TV1 klo 22:15

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsoin tota pari minuuttia ja sitten loppui huumori....................

Rukoilin hetken, että 40 km asteroidi osuisi Maahan!

Wintikka sanoi:
Katsoin tota pari minuuttia ja sitten loppui huumori....................

Rukoilin hetken, että 40 km asteroidi osuisi Maahan!

Riittäisi sellainen 9mm asteroidi magnumin piipusta, että Jussila pääsisi kärsimyksistään.

Kusimato sanoi:
Riittäisi sellainen 9mm asteroidi magnumin piipusta, että Jussila pääsisi kärsimyksistään.
En usko, että kukaan huomaisi Jussilan käytöksessä siltikään eroa normaaliin.

Anssi Manninen sanoi:
Mihin vitun Ecowayn tilaisuuksiin?! :eek:

Hyvä homma jos et oo missää terskamaitobisnekses oikeesti. Oon kuullu useiden ECOWAYN miehiltä että SÄ oo niiden bisnekses oikein kympillä mukana!!!!!! Jos mihinkään, niin nyt sopii WTF!!!!!!!

Tomi sanoi:
En usko, että kukaan huomaisi Jussilan käytöksessä siltikään eroa normaaliin.

Sen pitäisi osua hyvin, päähän ei kannata tähdätä vaikka siihen helpoiten osuisikin.

Mazzo sanoi:
No nyt ohjelman nähneenä voi vaan todeta, että juontaja teki taas kerran pohjanoteerauksen :david: , mutta ei kyllä ollut Petterikään kotiläksyjään lukenut. Oishan noihin joihinkin kysymyksiin (ternimaito koskien) voinu viisaamminkin vastata. Päivärinta pilasi koko ohjelman :( :( , kun jäi jankuttamaan niitä Petterin vanhoja juttuja. Siitä kyllä Petterille täydet pointsit :5: , että malttoi mielensä, vaikka toimittaja hiillosti oikein olantakaa.
Kyllähän Susanne Päivärinta on todella ammattitaitoinen juontaja(ei todellakaan pilannut ohjelmaa vaan teki siitä mielenkiintoisen), mutta Jussila teki kyllä itsestänsä täyden :david:

twinlab sanoi:
Hyvä homma jos et oo missää terskamaitobisnekses oikeesti. Oon kuullu useiden ECOWAYN miehiltä että SÄ oo niiden bisnekses oikein kympillä mukana!!!!!! Jos mihinkään, niin nyt sopii WTF!!!!!!!

Kirpaiseeko noin paljon kun omaa idolia (P.J.) käristettiin televisiossa?

Dragon sanoi:
Kirpaiseeko noin paljon kun omaa idolia (P.J.) käristettiin televisiossa?

Ei taida olla mun idoli. Mutta sua taitaa kirpaista ku 16-vuotias jannu teitää sua paremmin nämä asiat.

Älä vaan myönnä mitään ettei kukaan vie saunan taakse, tai ammu asteroidilla tai...

twinlab sanoi:

Sanoisi tuohon varmaan että "potaskaa". Itselleni oli uusi tieto että Prof. Juhani Meriluoto oli osakkaana siinä kotimaisessa firmassa. Hänen tinkimättömyyttään kyseenalaistamatta herää silti ajatus taas kerran siitä ketä on missäkin tutkimuksessa taustalla, mahdollisesti ihan taloudellisestikin. Ilmankos häntä on julkisuudessa näkynytkin, kertomassa ternin parissa tehdyistä uusista ja positiivisista vaikutuksista. Olen kyllä itsekin sitä mieltä että varmasti se suomalaisesta lehmästä tuotettu (tuttu bakteerikanta) ja pakastekuivaamalla tuotettu on arvokkaampaa mutta kyseinen asia sisältää käsittääkseni vielä ihan mielettömästi selvitettäviä asioita ja koko hommasta tiedetään vasta hyvin vähän. Tulevaisuus voi tuoda tullessaan paljonkin asioita (jopa huonojakin) ja ennen sitä ollaan spekuloinnin varassa eri toimintamekanismeista. Bonuskiitoksen antaisin mm. Ecowaylle heidän hillitystä ja maltillisesta markkinoinnistaan ja siitä että he ainakin myöntävät tosiasiat sellaisena kun ne tällä hetkellä tunnemme, ne ketkä asiaa nyt oikeasti tuntee (itse en myy ecowayn tuotteita).

Ja hyvä Anssi, way to go.

twinlab sanoi:
Ei taida olla mun idoli. Mutta sua taitaa kirpaista ku 16-vuotias jannu teitää sua paremmin nämä asiat.

Susta ei ole väittelemään Dragonin kanssa mistään asiasta. Älä provoa suotta.

muffy sanoi:
Sanoisi tuohon varmaan että "potaskaa". Itselleni oli uusi tieto että Prof. Juhani Meriluoto oli osakkaana siinä kotimaisessa firmassa. Hänen tinkimättömyyttään kyseenalaistamatta herää silti ajatus taas kerran siitä ketä on missäkin tutkimuksessa taustalla, mahdollisesti ihan taloudellisestikin. Ilmankos häntä on julkisuudessa näkynytkin, kertomassa ternin parissa tehdyistä uusista ja positiivisista vaikutuksista. Olen kyllä itsekin sitä mieltä että varmasti se suomalaisesta lehmästä tuotettu (tuttu bakteerikanta) ja pakastekuivaamalla tuotettu on arvokkaampaa mutta kyseinen asia sisältää käsittääkseni vielä ihan mielettömästi selvitettäviä asioita ja koko hommasta tiedetään vasta hyvin vähän. Tulevaisuus voi tuoda tullessaan paljonkin asioita (jopa huonojakin) ja ennen sitä ollaan spekuloinnin varassa eri toimintamekanismeista. Bonuskiitoksen antaisin mm. Ecowaylle heidän hillitystä ja maltillisesta markkinoinnistaan ja siitä että he ainakin myöntävät tosiasiat sellaisena kun ne tällä hetkellä tunnemme, ne ketkä asiaa nyt oikeasti tuntee (itse en myy ecowayn tuotteita).

Ja hyvä Anssi, way to go.

Puhut aivan asiaa. Ihmettelen suuresti vain sitä mikä motiivi heillä on puhua paskaa siitä että Anssi olis sotkeutunu tohon?
Edit: Siitä kyllä pystyn väittelemään onko PJ mun idoli :D

Juontaja oli kyllä hyvä. Jotenkin aivan tajuttoman seksikkään näkönen misu. Asia nyt oli mitä oli. Ei 0.6 gramman maito tabut vaikuta yhtään mihinkään. Ei vaikka olisi lennätetty lehmä marssiin ja lypsetty maito siellä täysikuun aikaan keskiyöllä.

Ja mitä tohon Jussilako se iso äijä oli niin tulee, niin mitäpä muuta linjaa vetelet kun kaikki on oikeesti ihan fuulaa alusta loppuun. Ei varmaan kannata lähteä asialinjalle vaan hokea jotain ympäripyöreetä. En nähnyt ihan loppuun asti mutta hyvin se hommansa hoiti vaikka juontaja oli tosi pahana sille.

twinlab sanoi:

Paskapuhetta. En tiedä kyseisestä firmasta mitään muuta kuin, että myyvät Hi-Col Oy:n valmistamaa pulveria omissa tuotteissaan.

twinlab sanoi:
Puhut aivan asiaa. Ihmettelen suuresti vain sitä mikä motiivi heillä on puhua paskaa siitä että Anssi olis sotkeutunu tohon?
Edit: Siitä kyllä pystyn väittelemään onko PJ mun idoli :D

En ole missään tekemisissä ko. firman kanssa. Ihmeväitteitä. Kuka hemmetin :david: tuollaista on väittänyt?! :curs:

Anssi Manninen sanoi:
Paskapuhetta. En tiedä kyseisestä firmasta mitään muuta kuin, että myyvät Hi-Col Oy:n valmistamaa pulveria omissa tuotteissaan.

En sit tota viestiä tarkoittanu hyökkäävään sävyyn! Ihmettelin Ecowayn toimintaa :david: Pari Ecowyn edustajaa on sillä leuhkinu :hyper:

twinlab sanoi:
..Ihmettelen suuresti vain sitä mikä motiivi heillä on puhua paskaa siitä että Anssi olis sotkeutunu tohon..
Luulis heidän ajattelevan, että mitä enemmän tutkijoita ym. heidän toimintaansa "tukee", sitä paremman kuvan se antaa niiden tuotteista tjsp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom