Päiväkännit

Ittehän saan mukavan (ts. loistavan) nousuhumalan päälle kahdella oluttölkillä. Noiden jälkeen onkin mukava narskauttaa 0-7 suomiviina auki. Ja niin sitä loppuilta kuluu iloisissa merkeissä kunnes pullo tyhjenee. :rock:

Eli meikäläisellä se humala alkaa pirun nopeasti, tosiaan muutamasta annoksesta vaikka ihan rauhallisesti lipittäis. Mutta sammunut en oo koskaan. :D
Salasana, jolla 100% sammuminen, jos et ole ihan deeku.
Viru Valge 80%
Spoilertagit varjellakseni Shaolin-munkkien salaisuutta.:D
Toissapäivänä tempaisin mökkikännit ihan vaan hallitusti oluella. Saa taas olla hyvän aikaa suu kuivana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarjoilet vissiin aika paljon muillekkin?
Yksinäänhän tuohon 100e saa juoda jo ihan kivasti.

Ei kuulu tapoihin todellakaan, 100-150€ menee aina vaikka ainakin toiseen suuntaan yritetään mennä julkisilla ja taxi maksetaan porukalla eli ei niistä nyt paljoa kerry. Juomat, sisäänpääsyt, ruuat ja alle 100€ ei mun ilta mene. Kaljaa en juo, enkä oikein lonkkuakaan. Alas menee jekkubatterit, kossubatterit, salmarit ym paukut ja lisäks smirret ja joskus jopa bacardi breezeritkin. Kallista täällä pääkaupunkiseudulla, kotipuolessa pohjoisessa baariin riittää 50€. :curs:

Oi kun olis joskus niin äveriäs, ettei baarikeikan hintoja tartteis miettiä. Menis mikä menis ja sillä hyvä.

E: Viinpäästä. Mä en pitäisi siitä ollenkaan, jos mulla olisi huono viinapää. Että kännit olisi syöksykierrelukemissa neljän jälkeen. Se nimittäin tarkottaisi sitä, että samaa juomaa joutuisi lipittämään kolme tuntia. Kun juo illan aikana kakskymmentä, niin siinä on hyvää ja raakaa juomisen meininkiä, mikä on onnellinen asia jo itsessään.

Päiväkännit rokkaa. Mökillä parasta on aloittaa heti saapumisen jälkeen, ennen klo: 15.00 ja hillua päivä kännissä sekä sammua illalla ilta-auringon tullessa esiin ja herätä aamulla itikoiden syömänä, jolloin on pakko aukaista toinen pullo heti perään, että unohtaa sen kutinan.

Mitä väliä sillä on paljon pystyy juomaan? Mä en tajua niitä ketkä laskee jokaisen juomansa pullon ja seuraavana päivänä pitää mainostaa koko kylälle miten paljon tuli juotua.

Tarkoitatko kaupungilla, en asu kylällä :D

Nojoo, tarkoitus ei ole mitään mainostaa, en mitenkään erityistä viinapäätä edes omaa. Tuntuu vaan hassulta että 4 bisseä saa aikuisen miehen hiprakkaan, varsinkin kun esim voin tätä verrata juuri vaikka emäntääni . Tämänkin toki voi ymmärtää monella lailla mitä on hiprakka.

Tuntuu vaan hassulta että 4 bisseä saa aikuisen miehen hiprakkaan, varsinkin kun esim voin tätä verrata juuri vaikka emäntääni . Tämänkin toki voi ymmärtää monella lailla mitä on hiprakka.

Jokainenhan kestää viinaa yksilöllisesti sekä hiprakan tuloon muutenkin vaikuttaa kehittynyt toleranssi (eli miten paljon yleensäkin ryyppäät), syömiset, muut juomiset, koko (paino/pituus) jne..

Mä tulen joskus hiprakkaan jo yhdestä siideristä, joskus 6 packin jälkeen alkaa vasta tuntua. Mutta kyllä tuo 3 kaljaa/2 siideriä menee jo mulla päähän.

Itse tulen pikkaisesti hiprakkaan jo yhdestä tai kahdesta kaljasta. Promilleista se kuitenkaan tuskin johtuu, vaan jostain psykofyysisista piirteistä. Ei tuollaista kuitenkaan ollut "aktiiviaikoina". Nyt on tullut paljon taukoa ryypiskelyjen välillä, joten helposti tulee hiprakka. Juopoilla onkin sitten kovat resistanssit.

Joo, bongilla kun tiputtelee mäyriksen 15 minuuttiin niin kivaan känniinhän siitä napsahtaa.

e: ja kusella saa sitten kanssa seistä hyvän tovin:D

Joo, bongilla kun tiputtelee mäyriksen 15 minuuttiin niin kivaan känniinhän siitä napsahtaa.

e: ja kusella saa sitten kanssa seistä hyvän tovin:D
Mitä? Siis pystytkö sä juomaan 12 kaljaa 15 minuutissa? :wtf: Vai enkö nyt tajunnut jotain?

Mitä? Siis pystytkö sä juomaan 12 kaljaa 15 minuutissa? :wtf: Vai enkö nyt tajunnut jotain?

http://www.youtube.com/watch?v=IUJzCYRIPFs

No pari tuommosta (tosin 6 bissen bongi) kulausta niin eipä siihen muuta tarvita.
Tuotakin tietysti tullut kokeiltua kun on jätkien kanssa tylsää ollut. Jekkupullokin on tullut tuolla systeemillä kokeiltua mutta loppuilta menee sitten olohuoneen sohvalla hirsimökin seinän kuivumista ihmetellessä. Eli ei jaksa paljon muiden kanssa heilua :lol2:

Täältä ilmoittautuu myös päiväkännien kannattaja, menee toki se iltakin hyvässä seurassa... :D

Lomamatkallakin kätevää ottaa esim uima-altaalla kunnon päivähönöt (tai kaupungilla), ei tartte sitten yötä myöten notkua baareissa ja jaksaa herätä 07 aamupalalle ja taas mennään..

Täältä ilmoittautuu myös päiväkännien kannattaja, menee toki se iltakin hyvässä seurassa... :D

Lomamatkallakin kätevää ottaa esim uima-altaalla kunnon päivähönöt (tai kaupungilla), ei tartte sitten yötä myöten notkua baareissa ja jaksaa herätä 07 aamupalalle ja taas mennään..

Samalla saa kätevästi väriä pintaan, varsinkin jos sattuu nukahtamaan :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom