Päiväkännit

Päiväkänneistä parhaat on 4-5 tuoppia hyvässä säässä
Puhuttiin känneistä, eikä kusihädän hankkimisesta ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalsarikännit on parhautta:rock:

Mikään ei voita päiväkännejä. Aamulla 9 aikaan käyn kaupassa ja nappaan lavallisen raikasta karhua mukaan. Kassalla mammat, papat ja kassaneiti katsovat pahan näköisinä ikään kuin se niille kuuluisi. Kotiin päästyäni yleensä menen parvekkeelle tyhjentämään olut pulloja/tölkkejä polttelen norttia ja lukemaan päivän lehtiä. Näin eläkkeellä ollessa tulee aika usein vedettyä päiväkännit, kun ei ole aina muutakaan tekemistä.

raavaat miehet polttaa, juo ja käy naisis.

mä vaan poltan ja juon :jahas:

tänään päivä kännit!

Jeesus sentään. Huomasin tän ketjun ja krapula väisty ja alko tehdä mieli hakemaan poteli lasolia sekä istuskelemaan auton kyytiin:D Päiväkännit roks! Kun ois vielä rahaakin eilisen jälkeen...:rolleyes: Eikun pummimaan mamilta.

tänään olis jonkuasteiset juhlat tiedossa, aloittelen tässä nyt jo kevyesti tasavalta viina + vesi paukuilla.

kalsareita vedellessä muuten viina + vesi yhdistelmä on hyvästä, koska vesi ehkäisee kuivuuttaa joka taas = vitusti paskempi krapula.

mutta illalla sitten on otettava bisseä, joten huomenna on krapulaa, mutta juomalla sekin lähtee.

Mä olen kesäisin aika usein vahingossa päivähiprakassa :D Jos menen terassille, 2 on ehdoton raja. Siitäkin tulen jo mukavaan hiprakkaan, kolmen tuopin jälkeen alkaa jutut mennä tosi huonoiksi ja suoraan käveleminen on vaikeaa.

Viimeksi käytiin terassilla ja mentiin sen jälkeen shoppailemaan. Oli aika hassu olo siinä kauppakeskusta kierrellessä kun kaikki nauratti :jahas:

Mä olen kesäisin aika usein vahingossa päivähiprakassa :D Jos menen terassille, 2 on ehdoton raja. Siitäkin tulen jo mukavaan hiprakkaan, kolmen tuopin jälkeen alkaa jutut mennä tosi huonoiksi ja suoraan käveleminen on vaikeaa.

Viimeksi käytiin terassilla ja mentiin sen jälkeen shoppailemaan. Oli aika hassu olo siinä kauppakeskusta kierrellessä kun kaikki nauratti :jahas:

Vissiin jollain vähän huono viinapää?:D

Vissiin jollain vähän huono viinapää?:D

:jahas:
On kyllä... Varsinkin jossain terassilla kun istuu vaan koko ajan. Siitä kun nousee ylös, on aika nopeasti taas alhaalla ellei pidä varaansa :D

Jaahas, mamma lähti äsken tyttöjen kanssa liikenteeseen ja samalla kun ulko-ovi löi kiinni kuului psssst kun ensimmäisen Olvin avasin. Päivän ohjelmaan kuuluu olutta, raviurheilua, pyhää yrttiä ja yheksältä nukkumaan. :kippis1:

Päiväkännit kesällä(=auringonpaisteessa, hyvässä seurassa, ilman päämäärää, heti aamusta liikkeelle), eihän sitä enenmpää mies voi toivoa.

Jahas, taidanpa lähteä vetämään parit oluet.
Päiväkännit (etenkin kesällä) on kyllä rentouttavaa. Ja mieluiten vielä yksin, ettei tarvi odottaa ja ehdotella mihin mennään.
Ja vielä polkupyörä matkaan. :)

:jahas:
On kyllä... Varsinkin jossain terassilla kun istuu vaan koko ajan. Siitä kun nousee ylös, on aika nopeasti taas alhaalla ellei pidä varaansa :D

Ei ole olemassa huonoa viinapäätä, on vain taloudellisia ja taloudettomia viinapäitä. Hyvähän se vain on, jos ei tarvitse juoda paljon viunaa saadakseen mukavan olon tai hirveän humalan. Eipä tule ainakaan kalliiksi. Eri juttu sit jos jotain juomapeliä haluaa pelata.

Mä tykkään enemmän päiväkänneistä kuin illalla hillumisesta. Yökerhot ei enää nappaa yhtään ja menee pahasti seuraava päiväkin piloille. Päiväkänneistä parhaat on 4-5 tuoppia hyvässä säässä tai muussa tekemisen lomassa, esim. shoppailun lomassa.

Sääli että mulla on aika vähän tuttuja jotka ymmärtää metodien päälle :whip:

Eihän nyt 4 tai 5 tuoppia vielä känni ole. Itse tein reilu vuosi sitten uuden kyykky enkan 4 bissen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom