- Ikä
- 47
Puhuttiin känneistä, eikä kusihädän hankkimisesta ;)Päiväkänneistä parhaat on 4-5 tuoppia hyvässä säässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhuttiin känneistä, eikä kusihädän hankkimisesta ;)Päiväkänneistä parhaat on 4-5 tuoppia hyvässä säässä
Tuo on kieltämättä armoton fakta. Vaikka joisi päivällä vaan 1 tuopin keskellä päivää niin sivullisille herää moinen ajatus.
Mä olen kesäisin aika usein vahingossa päivähiprakassa :D Jos menen terassille, 2 on ehdoton raja. Siitäkin tulen jo mukavaan hiprakkaan, kolmen tuopin jälkeen alkaa jutut mennä tosi huonoiksi ja suoraan käveleminen on vaikeaa.
Viimeksi käytiin terassilla ja mentiin sen jälkeen shoppailemaan. Oli aika hassu olo siinä kauppakeskusta kierrellessä kun kaikki nauratti :jahas:
Vissiin jollain vähän huono viinapää?:D
:jahas:
On kyllä... Varsinkin jossain terassilla kun istuu vaan koko ajan. Siitä kun nousee ylös, on aika nopeasti taas alhaalla ellei pidä varaansa :D
Mä tykkään enemmän päiväkänneistä kuin illalla hillumisesta. Yökerhot ei enää nappaa yhtään ja menee pahasti seuraava päiväkin piloille. Päiväkänneistä parhaat on 4-5 tuoppia hyvässä säässä tai muussa tekemisen lomassa, esim. shoppailun lomassa.
Sääli että mulla on aika vähän tuttuja jotka ymmärtää metodien päälle :whip:
Eihän nyt 4 tai 5 tuoppia vielä känni ole. Itse tein reilu vuosi sitten uuden kyykky enkan 4 bissen jälkeen.
Nollaseiska on aika normi ennenkun uskaltaa salille ees mennä :evil:Meitsi vetää yleensä kopan kaljaa ennen punttireeniä :jahas: