Päiväkännit

Ei ole olemassa huonoa viinapäätä, on vain taloudellisia ja taloudettomia viinapäitä. Hyvähän se vain on, jos ei tarvitse juoda paljon viunaa saadakseen mukavan olon tai hirveän humalan. Eipä tule ainakaan kalliiksi. Eri juttu sit jos jotain juomapeliä haluaa pelata.

Totta! Mulla menee yleensä joku 20e/ilta, vaikka joisin baarissa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka kaverit kuittailee aina toisillee "Et sä viä kännissä ole" viinapullon jälkeen niin mielummin toivoisin et ois huono viinapää jos kerta noin halvalla pääsee. Itse en ikinä uskalla lähtee ilman "etkoja" baariin kun siellä menee niin paljon rahaa. Päiväkännit rokkaa, varsinkin lomalla!

Joka maanantai, kun tulen salilta kotiin päin, niin saman rakennuksen takana, kävelykadun vieressä, on sama mies vetämässä lonkeroa. Vain maanantaisin. Mikäköhän homma siinäkin sitten on? Kello on siis jotain 11-13 yleensä. Mies ei näytä känniseltä, ei pummilta, ei juopolta ja näyttää ihan normi keski-ikäseltä mieheltä. Kutsun häntä maanantaikännimieheksi. Tampereen keskustan kävelykadun makuunin ja Anttilan päässä kulkeneet ovat ehkä huomanneet tämän herrasmiehen...
Maanantaikännimies bongattu :dance:. Siellä se oli sadevarjo pään päällä vetämässä t-paita päällä sateessa samassa paikkaa, taon takana, vetämässä lonkeroa.

Mulla kanssa, mutta se selittyy silläkin, että aika moni tahtoo aina tarjota mulle. Plus se, että etkot on aina kivemmat kuin jatkot baarissa, ja väsynkin aika nopsaan niin siinä tunnissa parissa mitä jaksan menomestoissa kukkua, ei ehdi kovin paljoa juomaan tanssimiseltaan.

Toisaalta, jos oon yhen opiskelijakaverini kanssa liikenteessä, juodaan helposti ihan naurettava määrä rahaa kun mun tekee pahaa kattoa, kun se miettii mitä voi juoda että on varaa ja tulee sitten "vähän" tarjottua :D

Meitsi vetää yleensä kopan kaljaa ennen punttireeniä :jahas:

Olin just lähdössä ryyppäämään ja alotin ottamaan pohjia kotona. Kaveri joutukin perumaan niin läksin vitutuspäissäni salille. Kyykky tuntu pirun hyvältä heti alusta asti ja pakkohan se oli sillonen ennätys rauta 185kg laittaa tankoon.

:)

Toinen asia miten en voi ymmärtää: normaalipainoinen mies on humalassa esim 4:stä bissestä. Oma 55 kiloinen emäntäkin juo kuitenkin sen +6 että on edes hiprakassa, monesti illan aikana 10-15 annosta.

Veikkaan et man on laskenu toho sen mitä menee alottelubibisten jälkeen.. Pikkusen rallia taksilla(kahteen suuntaan), hujua bubissa, sisäänpääsy kerhoon, hujua kerhossa ja ehkä vähä yöpalaa ni satku on aika nopeesti sileenä...

Hienoimmissa(no, kalleimmissa) paikoissa kyllä pääsee satkun ansioihin, kun omaa vähän kovemman viinapään.

Toinen asia miten en voi ymmärtää: normaalipainoinen mies on humalassa esim 4:stä bissestä. Oma 55 kiloinen emäntäkin juo kuitenkin sen +6 että on edes hiprakassa, monesti illan aikana 10-15 annosta.

Mitä väliä sillä on paljon pystyy juomaan? Mä en tajua niitä ketkä laskee jokaisen juomansa pullon ja seuraavana päivänä pitää mainostaa koko kylälle miten paljon tuli juotua.

Ja se riippuu mitä juo. Bisse nyt ei paljoa maksa, mutta kaikki gayeroottiset pinkit drinkit sun muut sitten äkkiä jo kustantaa enemmän :)

Mitä väliä sillä on paljon pystyy juomaan? Mä en tajua niitä ketkä laskee jokaisen juomansa pullon ja seuraavana päivänä pitää mainostaa koko kylälle miten paljon tuli juotua.

Tota tuli harrastettua joskus pari vuotta sitten... Tänään olisi muuten loistava keli riipaista päiväkännit:D

Tota tuli harrastettua joskus pari vuotta sitten... Tänään olisi muuten loistava keli riipaista päiväkännit:D

Mä aattelin korkata punkkupullon heti kun pääsen vaan kotia, siinä yhden ja kahden välimaastossa :haart:

Lähtisköhän sitä terassille päiväkaljoille ettei mee koko päivä sisällä istumiseks.. Ulkona on liian lämmin keli tehä mitään järkevääkään kuten lähteä lenkille.. :D

Mä syön nyt chili con carnea, kohta korkkaan ekan oluen ja sit neljäks kattomaan Jaguarsin peliä. Näyttäis olevan loistava päivä tulossa! :kippis1:

Kohta joutuu ehkä narskauttamaan leilin auki...jos eka kuitenkin lähtis nostattelemaan ihan perus keijolla ja sit vähän tiukempaa :kippis1:

Ittehän saan mukavan (ts. loistavan) nousuhumalan päälle kahdella oluttölkillä. Noiden jälkeen onkin mukava narskauttaa 0-7 suomiviina auki. Ja niin sitä loppuilta kuluu iloisissa merkeissä kunnes pullo tyhjenee. :rock:

Eli meikäläisellä se humala alkaa pirun nopeasti, tosiaan muutamasta annoksesta vaikka ihan rauhallisesti lipittäis. Mutta sammunut en oo koskaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom