Päihdepolitiikka

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
klikkaa sitä finland kohtaa :D vois löytyä sopiva kieli sullekki!!
tuo psykoosijuttu vaan tärähti naamalle jostain yhtäkkiä, en ollu aikasemmin sitä nähnykkää. aika mielenkiintoinen vaikka ei sillä varsinkaan sinun mielestä nyt ole mitään merkitystä taas mihinkään. menen saunomaan!

mrniceguy laita joku hauska postaus jossa syväluotaavasti analysoit mua ja mun olemusta. niit on kiva lukee
Onhan sillä se yhteys, että suomessa tosiaan syödään paljon anti-psykootteja. Seroqeul lääkettä mm käytetään paljon kaksi-suuntaisen mielialahäiriön hoidossa, sekä unilääkkeenä. Toinen kauppa nimi on ketipinor ja vaikuttava aine ketiapiini. Ihan tuttu lääke mulle mut miten se tähän liittyy sitte??

Kokeillaan soomen keelisenä, jos pelittää :D Lähinnä toi hollanti kiinnosti

mrniceguy laita joku hauska postaus jossa syväluotaavasti analysoit mua ja mun olemusta. niit on kiva lukee

Mistä luulet johtuvan että sun kanssa on täällä niin saatanan vaikeeta keskustella, MuayThai:kin on sulle jo huomauttanut epäasiallisuudestas. Sä jo melkein otit kahlaajalinnun huomautuksesta mallia, kunnes liityit taas veijarin provoihin!

onhan mun kirjoitusasu ärsyttävää, oon sen myöntäny itekki, provoon simona ja haukuin muita. mutta esitä nyt yksikin minun esittämä pointti missä EI ole järjen kanssa tekemistä. esitä se nyt jooko? voi siellä jotain ollakkin mutta haluaisin mielenkiinnosta itsekkin nähdä sen..

ja se että sanoin sulle näin "ootko vittu idiootti" johtui täysin siitä sinun aivan idioottimaisesta postaamisesta sitä ennen.

- esitä tänne nyt ne järjettömyydet mitä minä väitän. niin voidaan yhdessä katsoa että olenko puhunut jotain ihan sukkaa ohi hiuksien vai eikö kirjoitusasusta vaan saa selvää jostain syystä?

onhan mun kirjoitusasu ärsyttävää, oon sen myöntäny itekki, provoon simona ja haukuin muita. mutta esitä nyt yksikin minun esittämä pointti missä EI ole järjen kanssa tekemistä. esitä se nyt jooko? voi siellä jotain ollakkin mutta haluaisin mielenkiinnosta itsekkin nähdä sen..

ja se että sanoin sulle näin "ootko vittu idiootti" johtui täysin siitä sinun aivan idioottimaisesta postaamisesta sitä ennen.

- esitä tänne nyt ne järjettömyydet mitä minä väitän. niin voidaan yhdessä katsoa että olenko puhunut jotain ihan sukkaa ohi hiuksien vai eikö kirjoitusasusta vaan saa selvää jostain syystä?

Vastaa nyt aluks vaikka siihen terveellisyys-kysymykseen...

en halua oikeasti kirjoittaa tänne noin laajaan kysymykseen vastausta. "mitä mielestäsi terveellinen tarkoittaa"
en näe siinä järkeä.

ehkä tuohon tekstiin olisin voinut laittaa sanan "terveellinen" kohdalle "yllättävän haitaton" onko nyt valittamista?

onko tämä nyt oikeasti se asia minkä takia täällä julistat minua kaikenmaailman sanoilla ali-ihmiseksi? keksi jotain parempaa -.-

peakz;2858633 [url=http://www.emcdda.europa.eu/publications/annual-report/2008 sanoi:
EMCDDA | 2008 Annual report: the state of the drugs problem in Europe[/url]

En nyt kyllä tullut hirveästi viisaammaksi tämänkään jälkeen. En ole ehtinyt vielä lukemaan kokonaan, mutta havaintona nyt esimerkiksi Kreikka, jossa kannabiksen käyttö on tippunut huomattavasti. Taulukosta päätellen 9%:sta 4% eli siis 5 prosenttiyksikköä. Kreikassa on kuitenkin kaikki huumeet kielletty, mitähän ne tekee oikein, kun kerran kieltolaki puree siellä?? Siellä tuntuisi muutenkin olevan käyttö vähäistä joka suhteessa.

editti: Myös Ranskassa on kannabiksen osalta tollanen 5 prosenttiyksikön tiputus. Kieltolakia puskis sielläkin.

Hollanti kiinnostaa sen vuoksi, että siellä dekriminalisointi aloitettiin jo vuonna 1976. Päihteidenkäyttö on siellä silti lisääntynyt siitä tähän päivään, eikä laskenut.

En nyt kyllä tullut hirveästi viisaammaksi tämänkään jälkeen. En ole ehtinyt vielä lukemaan kokonaan, mutta havaintona nyt esimerkiksi Kreikka, jossa kannabiksen käyttö on tippunut huomattavasti. Taulukosta päätellen 9%:sta 4% eli siis 5 prosenttiyksikköä. Kreikassa on kuitenkin kaikki huumeet kielletty, mitähän ne tekee oikein, kun kerran kieltolaki puree siellä?? Siellä tuntuisi muutenkin olevan käyttö vähäistä joka suhteessa.

editti: Myös Ranskassa on kannabiksen osalta tollanen 5 prosenttiyksikön tiputus. Kieltolakia puskis sielläkin.

Hollanti kiinnostaa sen vuoksi, että siellä dekriminalisointi aloitettiin jo vuonna 1976. Päihteidenkäyttö on siellä silti lisääntynyt siitä tähän päivään, eikä laskenut.

joo en senkummemmin sitä itsekkään tutkinut mutta kun halusit tietoa niin laitoin jotain. ole hyvä vaan :D

en halua oikeasti kirjoittaa tänne noin laajaan kysymykseen vastausta. "mitä mielestäsi terveellinen tarkoittaa"
en näe siinä järkeä.

ehkä tuohon tekstiin olisin voinut laittaa sanan "terveellinen" kohdalle "yllättävän haitaton" onko nyt valittamista?

onko tämä nyt oikeasti se asia minkä takia täällä julistat minua kaikenmaailman sanoilla ali-ihmiseksi? keksi jotain parempaa -.-

Korjaan: "yllättävän terveellinen" kohdalle "yllättävän haitallinen"

Niin, eihän terveellisellä ja haitallisella ole juuri mitään eroa keskenään? Hienosti vastasitkin tähän kysymykseen, sen ekankerran sinulle esitettäessäni!

Tällä netillä menis helvetin kauan lähteä selaamaan noita sivuja läpi, vaikka siellä olisikin laadukkaat kannabisköysijutut ym. Noh, pyysitkin vain yhtä esimerkkiä, niinkuin kokoajan pyysit yhtä todistetta ties minkä toimimattomuudesta...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siitä mitä sitä kaikessa rauhassa teet itsellesi, aiheutuu kuitenkin lasku yhteiskunnalle. Mahdollisista päihdeongelmista, mielenterveysongelmista jne. Mikäli maksaisit kaikki nämä laskut itse niin sitten se voisi olla perusteltua väittää, että yhteiskunnalla ei ole osaa eikä arpaa siihen mitä tunget itseesi.

En kyllä ole sitä mieltä, että jokaisen tulee maksaa mogansa. Vaikka se joskus tuntuukin siltä, että se vituttaa.

Meneekö nää nyt vähän ristiin? Minä en ainakaan ymmärrä, miten mun pitäisi maksaa pössyttelystä koituneet haitat, mutta kuitenkaan ei? Jos vähän havainnollistaisit mitä oikeasti tarkoitat?

Korjaan: "yllättävän terveellinen" kohdalle "yllättävän haitallinen"

Niin, eihän terveellisellä ja haitallisella ole juuri mitään eroa keskenään? Hienosti vastasitkin tähän kysymykseen, sen ekankerran sinulle esitettäessäni!

Tällä netillä menis helvetin kauan lähteä selaamaan noita sivuja läpi, vaikka siellä olisikin laadukkaat kannabisköysijutut ym. Noh, pyysitkin vain yhtä esimerkkiä, niinkuin kokoajan pyysit yhtä todistetta ties minkä toimimattomuudesta...

joo niin pyysin ja halusin oikeasti nähdä että mitä mä oon täällä sepitelly, sellasta siis missä ei oo järkeä. tuo nyt oli enemmänkin "typomainen virhe" miten sitten haluaakin pelleillä sanojen ja merkitysten kanssa. laita nyt edes joku minun esittämä fakta joka on järjenvastainen.

Meneekö nää nyt vähän ristiin? Minä en ainakaan ymmärrä, miten mun pitäisi maksaa pössyttelystä koituneet haitat, mutta kuitenkaan ei? Jos vähän havainnollistaisit mitä oikeasti tarkoitat?
Eli siis, mikäli yhteiskunta ei olisi velvollinen maksamaan näitä toilailuja, olisi perusteltua sanoa, että sillä ei ole mitään sanomista siihen mikä aine on sallittu työntää kehoon ja mikä ei.
Näin kun ei ole, niin yhteiskunnalla on oikeus rajoittaa lain ja asetuksien voimalla sitä mitä me työnnämme kehoomme.

joo en senkummemmin sitä itsekkään tutkinut mutta kun halusit tietoa niin laitoin jotain. ole hyvä vaan :D

Miten on perusteltua sanoa, että kieltolaki ei siis toimi?? Tuossa on suoraa faktaa, että se voi myös toimia. Sitten, jos verrataan meidän tilannetta Hollantiin niin Hollanti johtaa käytössä, joten Suomessa tuntuu toimivan paremmin tämä järjestelmä. Mikä siis olisi etu tässä dekriminalisoinnissa???

Eli siis, mikäli yhteiskunta ei olisi velvollinen maksamaan näitä toilailuja, olisi perusteltua sanoa, että sillä ei ole mitään sanomista siihen mikä aine on sallittu työntää kehoon ja mikä ei.
Näin kun ei ole, niin yhteiskunnalla on oikeus rajoittaa lain ja asetuksien voimalla sitä mitä me työnnämme kehoomme.

Meneekö tää liikaa ohi aiheesta jos kysyn, missä sun mielestä menee raja? Huumausaineissa? Lasketko muuten tupakan ja kahvin päihteiksi, jotka tulisi kieltää? Mun mielestä on kans mielekästä ajatella että jotain rajotuksia täytyy olla, ainoa hankala asia on vaa määritellä missä menee se oikea raja. Se lienee taas kulttuurin moraalikäsityksen mukanen. Mutta kun nekin muuttuu. Pitäisikö silloin luottaa tutkimustuloksiin? Meikäläisen on ainaki vaikea päättää objektiivista tapaa määritellä sellanen raja.

Miten on perusteltua sanoa, että kieltolaki ei siis toimi?? Tuossa on suoraa faktaa, että se voi myös toimia. Sitten, jos verrataan meidän tilannetta Hollantiin niin Hollanti johtaa käytössä, joten Suomessa tuntuu toimivan paremmin tämä järjestelmä. Mikä siis olisi etu tässä dekriminalisoinnissa???

Johan täällä on sanottu tuhanteen kertaan dekriminalisoimisen ja laillistamisen edut. Käyttäjämäärät ovat vaan yksi asia koko päihdepolitiikassa.

en osaa vastata tuohon kovinkaan hyvin, sillä en ole tutustunut tuohon linkkiin ja sen tarjoamiin lukuihin enkä myöskään siihen, että mistä ne luvut ovat tulleet. enkä jaksa todellakaan ennen ensiviikkoa siihen senkummemmin perehtyä.

muuten montako käyttäjää tähän threadiin on mitään postannut? 50? 2 niistä yrittää puhua kieltämisen puolesta ja yksi yrittää perustella(kahlaaja) yksi nyt muutenvain trollaa ja huvittaa meitä. mielestäni on merkittävää että jokaisella käymälläni keskustelupalstalla(5-10) vähintään 70%(usealla yli 80%) on sitä mieltä että kannabis tulisi laillistaa. täällä suhde näyttäisi olevan paljon radikaalimpi.

sillä kuitenkin demokratiassa kansa päättää

en osaa vastata tuohon kovinkaan hyvin, sillä en ole tutustunut tuohon linkkiin ja sen tarjoamiin lukuihin enkä myöskään siihen, että mistä ne luvut ovat tulleet. enkä jaksa todellakaan ennen ensiviikkoa siihen senkummemmin perehtyä.

kannabiksen osalta sivu46, muut löytyy sitten eritellysti omien kategorioiden alta

Back
Ylös Bottom