Deleted member 20129
Nyt on Mappana tosi hyvää settiä, anna palaa!
No onhan toi könden vastaustaso jopa omaa paskankirjotustani huonompi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on Mappana tosi hyvää settiä, anna palaa!
No onhan toi könden vastaustaso jopa omaa paskankirjotustani huonompi.
Pääasia että sä ite loistat täällä vakittuisesti :D mä en oo kauheen hyvä kirjottamaan mut mä yritän vaan tuoda ajatuksia esille ja yritän vastata sun vitun hyviin juttuihin. Sä turvaudut vastausten puuttuessa heittämään ihan turhia kommentteja mitkä ei liity aiheeseen mitenkään. Sit arvostelemaan jotain kirjotustyyliä tai laatua ku ei oo mitää sanottavaa :D
Poliisikansanedustaja: ?Huumeiden laillistaminen ei välttämättä huono ajatus? | Uusi Suomi varmaan oikea ilouutinen kaikille 420-hipstereille. Huumeet lailliseksi olisi varmasti ihan kiva ajatus yksilönvapautta ajatellen, mutta se yksilönvapaus loppuu, kun ihmisten ilmoille pöllyissä lähtee.
Narkit ja pilvihipit ovat jo nyt ihan tarpeeksi iso ongelma järjestyksenvalvojan työssä. Jos uutisen idea menee läpi, pokeja on pakko laittaa lisää moneen pieneenkin kuppilaan työ- ja asiakasturvallisuuden takaamiseksi. Ihan kuin myssypäitä ei olisi jo tarpeeksi julistamassa laillisia oikeuksiaan tuolla ravintoloiden ovilla. Maailman paskin (ja yleisin) kommentti myssypäiden suusta on: mulla on oikeus ollu täällä koska en oo riehunu!" Hyvänä kakkosena: "sulla ei oo oiketta koskea muhun!"
Repikää just niin isot maapallot nenään ku haluatte. Minä hajosin taas kerran 420 hippeihin viime yönä.
[venom];4374945 sanoi:Miten sä pystyit hajoomaan pilvihippeihin, kun pilvihän on laitonta? Ainiin, pilvihipit on pilvihippejä oli se laitonta tai ei. Miksi sä yhä edelleen kuvittelet, että pilven laillistaminen kasvattaisi jotenkin merkittävästi päihteiden ongelmakäyttäjien määrää?
Toisekseen, narkit voivat olla ongelmia, mutta että pilvenpolttajat aiheuttavat järjestyshäiriöitä? :D Myssypäitä harvemmin kiinnostaa lähteä kuppiloihin saatika että niitä kiinnostaisi alkaa riehumaan. Kerro nyt asiantuntijana meille, miten pilvenpolttajat yleisesti poikkeavat alkoholin käyttäjistä?
Jokaisella on toki omat kokemuksensa, mutta mä en ole koskaan nähnyt kenenkään pilvessä riehuvan tai tekevän ylipäätään oikein mitään. Lienee turha kertoa olenko nähnyt kännisen ihmisen riehuvan. Toki sä voit väittää ihan mitä sua huvittaa, mutta näytä yksikin uutinen tai tutkimus, joka osoittaa, että kannabiksen vaikutuksen alaisena ihmiset olisivat syyllistyneet väkivaltaan.
Koviten näistä asioista huutelevien olisi hyvä myös nähdä asiat konkreettisesti myös toiselta puolelta.
Otahan hatsi niin rauhotut.
hoyhenen_kevyen päällimmäinen motiivi ganjan polttajien ravintolasta poistamisen suhteen ei taida olla järjestyksen valvonta, vaan "hipit kuriin" asenne. Tältä pohjalta sitten tehdään omia diagnooseja siitä, onko joku pilvessä vai ei. Taitaapi profilointi tapahtua lähinnä vielä ulkonäön suhteen.
Ei siinä, ravintolalla on kyllä oikeus valita asiakkaansa.
Eihän valtaosa alkoholia käyttävistäkään ihmisistä itse valmista alkoholijuomiaan kotona, vaikka Alkossa hinta olisikin omatekoista korkeampi. Siinä on oma kuitenkin oma vaivansa ja se ottaa oman aikansa, joten helpompaa vain hakea perjantaipullo alkosta hieman korkeampaan hintaan. Uskoisin, että sama pätee tuohon kannabiksen kotikasvatukseen mikäli se olisi laillista ja sitä myytäisiin valtion toimesta.Kannabiksen laillistamisen puolestapuhujat tuntuvat usein perustelevan kantansa sillä, että valtio saisi siitä huomattavat verotulot, olettaen tietysti, että kasvia ei itse kasvateta kotona.
[venom];4375173 sanoi:Eiköhän nää jutut ole pelkkiä tarinoita. Jos herralla on joku maaginen kyky nähdä kuka on pilvessä ja kuka ei, niin miksi se ei käännytä näitä ihmisiä jo ovella. Jos ihminen ei ole jo ovella sekaisin, niin miten se siellä baarissa yhtäkkiä saa itsensä aivan jumiin kannabiksesta? Vai onko hipit niin ovelia, että polttelevat kotona helvetisti kannabista ja lähtevät välittömästi juoksu jalkaa kuppilaan päästäkseen tuijottelemaan seiniä ja juomaan vettä? :D
Eihän valtaosa alkoholia käyttävistäkään ihmisistä itse valmista alkoholijuomiaan kotona, vaikka Alkossa hinta olisikin omatekoista korkeampi. Siinä on oma kuitenkin oma vaivansa ja se ottaa oman aikansa, joten helpompaa vain hakea perjantaipullo alkosta hieman korkeampaan hintaan. Uskoisin, että sama pätee tuohon kannabiksen kotikasvatukseen mikäli se olisi laillista ja sitä myytäisiin valtion toimesta.
Oikeastaan kun miettii, niin käsittääkseni tota laajempaa pontikankeittoa ja viinantrokausta on ollut Suomessa vain kieltolain aikaan...
Kyllä se tuoksu aika kauan säilyy, että siitä sen tunnistaa polttelijan helpoiten. Varsinkin, jos on samoissa vaatteissa pössytellyt missä sitten baariin viuhahtaa.
Tää saattaa olla trolli. Mut jos ei ole niin ootko tosissasi ettet usko laillistamisen hyödyttävän ja kieltolakia vaan tiukemmaksi? Voidaan sit taas kerran aloittaa vääntö yhden kans lisää :D Tai sit voisit lukea tätä ketjua enemmän mistä samat asiat löytyvät moneen kertaan. Esim. miksi kieltolaki lisää käyttäjiä ja ongelmatapauksia ja miten laittomana pitäminen on kallimpaaja haitallisempaa.
Toisaalta A-marketista saa tuhansia eri alkoholijuomia - pilveä on vain parit sortit ja makukin taitaa rajoittua pariin nyanssiin.
N
Pilvessä olevan kyllä tunnistaa jumituksesta helpostikkin. Enkö jaksa perustella.
Mulla ei kieltolait kiinnosta, mutta käytön vapauttamisen jälkeen käyttäjä määrät lisääntyy varmasti. Toivottavasti myös baareille tulee laillinen oikeus kieltää pössyttelijät tiloissaan.
Sativan ja Indican risteytyksiä on satoja ja niiden vaikutukset enemmän ja vähemmän erilaisia. Toisin kuin alkoholin, mausta riippumatta alkoholi vaikutaa hyvin pitkälti samalla tavalla.