Päihdepolitiikka

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täähän tukee sitten porttiteoriaa pilven ja kovien aineiden kanssa. :D hah.

Vai miten pilven poltossa toleranssi? Viinaan ainakin tottuu kunnes elimistö kuolee. Jos pilvi on turvallista ja toleranssi siihen kasvaa niin sittenhän on siirtyminen kovempiin.

Ei, vaan sitten siirrytään sätkästä (jointista) vesipiippuun (bongiin), tai poltetaan enemmän. Pilvestä tuleva olo on päinvastainen kuin (lähes) kaikkien kovempien aineiden, joten samaa fiilistä ei voi hakea muualta. Semmoista paukkupäätä en ole vielä tavannut, jolla budi ei vaan yksinkertaisesti enää toimi.

Jos joku siirtyy pilvestä kovempiin, ei se johdu pilvestä vaan käyttäjästä, joka olisi joka tapauksessa alkanut käyttämään kovempia aineita, vaikkei pilveä olisi olemassakaan.

- - - Updated - - -

Itse juon monta pannullista päivässä. Vkl:t kun mökillä luurasin, niin join 2 kuppia perjantai-illan ja sunnuntai-illan välillä. Ei tärissyt eikä muuta. Maanantaista taas läks 4 kupin aamurykäsyllä käyntiin seuraava viikko. Eli en jää koukkouun.

Itse voin polttaa joka päivä vaikka kuukauden ajan ja lopettaa kuin seinään. Ehkä korkeintaan seuraavana iltana saattaa olla jonkinasteisia nukahtamisvaikeuksia, muttei mitään sen vakavampaa. Siitä sitten voinkin olla koko seuraavan kuukauden polttamatta. En tärise enkä muuta. Eli en jää koukkuun..

Itse juon monta pannullista päivässä. Vkl:t kun mökillä luurasin, niin join 2 kuppia perjantai-illan ja sunnuntai-illan välillä. Ei tärissyt eikä muuta. Maanantaista taas läks 4 kupin aamurykäsyllä käyntiin seuraava viikko. Eli en jää koukkouun.

Tuossa ei vielä ole varsinaisesti kyse siitä, että olisit ollut täysin ilman kofeiinia tuon ajan. Itselläni kyllä tulee pää kipeäksi viimeistään myöhään iltapäivällä jos en ole aamulla juonut kahvia.

Mutta näissähän on aina yksilöllisiä eroja. Eihän kaikille tule viinasta juuri krapuloitakaan ja sama pätee varmasti muihinkin päihteisiin.

Soittakaa poliisille pikimmiten myös, jos näette hipin näkösiä retkuja tönimässä lehmiä niityillä. Kaveri kerto, että siellä noita pahamaineisia suippumadonlakkeja kasvaa, joiden vaikutukset aiheuttaa sekoilua ja onnettomuuksia.

Tämäpäs kertoo taas suomen tilasta. Tuon sienen tunteminen ja sen vaikutukset pitäisi kuulua yleissivistykseen.

Poliisikin tästä varmaan varoittaa sen takia, että joku vitun idiootti sitä syöttänyt lapsilleen.

Tulipa jännä kiinnostus lähteä metsäiselle kävelylle :)

Hyvä etten lähteny, olis saattanut tulla turhan pitkä kävelyreissu.
Suomessa suippumadonlakki voi esiintyä pihoilla, puistoissa, puutarhoissa, nurmikoilla, laitumilla, tienvierillä, kosteissa metsien painanteissa, runsaasti lannoitetulla maalla, ruohikossa tai karikkeella koko maan alueella
-wikipedia-

Mun mielestä on helvetin erikoista että luonnossa villinä ja vapaana kasvavan kasvin tai muun poimiminen on laitonta. Outoa. Kärpässienen kerääminen on täysin sallittua mutta se ei kannata koska siihen voi kuolla. wtf

Hyvä etten lähteny, olis saattanut tulla turhan pitkä kävelyreissu.
Suomessa suippumadonlakki voi esiintyä pihoilla, puistoissa, puutarhoissa, nurmikoilla, laitumilla, tienvierillä, kosteissa metsien painanteissa, runsaasti lannoitetulla maalla, ruohikossa tai karikkeella koko maan alueella
-wikipedia-

Mun mielestä on helvetin erikoista että luonnossa villinä ja vapaana kasvavan kasvin tai muun poimiminen on laitonta. Outoa. Kärpässienen kerääminen on täysin sallittua mutta se ei kannata koska siihen voi kuolla. wtf

Tiputit justiinta pointsit taas nollaan omalta kohdaltasi puolustella edes pilveä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai vitsi että kolahti nyt ilkeesti kun pakkiksen mappanalta saatu arvostus laskee. Kaikenlaisia aivopestyjä apinoita sitä sikiääkin. Aikuinen ihminen vielä.

Ai vitsi että kolahti nyt ilkeesti kun pakkiksen mappanalta saatu arvostus laskee. Kaikenlaisia aivopestyjä apinoita sitä sikiääkin. Aikuinen ihminen vielä.

Joo. Mut aivopestiin jo ala-asteelta lähtien tuntemaan sienet, marjat, hedelmät, kasvit ja puut missä väärin käytettynä kuolema saattaa piillä. Harmi, että se tulee parikymppisille yllätyksenä.

Joo. Mut aivopestiin jo ala-asteelta lähtien tuntemaan sienet, marjat, hedelmät, kasvit ja puut missä väärin käytettynä kuolema saattaa piillä. Harmi, että se tulee parikymppisille yllätyksenä.

Tiesitkö muuten että vesikin on väärinkäytettynä vaarallista?

Olepas apina nyt hiljaa, ota lasi vetää ja mene nukkumaan niin jaksat mennä töihi huomenna.

Kaikenlaisia se leipä elättää. Noh, lasillisen vettä voin toki ottaa mitä ilmeisesti yritit sanoa.

Kaikenlaisia se leipä elättää. Noh, lasillisen vettä voin toki ottaa mitä ilmeisesti yritit sanoa.

Kerros ny ku et sit nukkumaan mene, että mikä tekee minusta aivopestyn aikuisen apinan?

Sekö että kyseenalaistan pilven laillistamisen vai sekö että näkiessäni sienen tunnistan sen ja tiedän että väärin käytettynä se voi johtaa kuolemaan? Äläkä jaksa alottaa taas mitään "kahvikin tappaa joo joo"- mussutusta.

Kerros ny ku et sit nukkumaan mene, että mikä tekee minusta aivopestyn aikuisen apinan?

Sekö että kyseenalaistan pilven laillistamisen vai sekö että näkiessäni sienen tunnistan sen ja tiedän että väärin käytettynä se voi johtaa kuolemaan? Äläkä jaksa alottaa taas mitään "kahvikin tappaa joo joo"- mussutusta.

Eiköhän tuo kannabiksen yms laittomuuksien vastaisuus ole kovin yhteiskuntakeskeistä ja pakolla päähän syötettyä. Kukin saisi mun puolesta päättää omista päihteistään kunhan siitä ei ole suoranaista haittaa muille.. Esim kännissä auton ajaminen tai muu typerä riehuminen. Tosin tuokin "ei ole suoranaista haittaa muille" on niin laaja käsite ettei ymmärrys välillä riitä. Esimerkiksi mun naapurille on liikaa haittaa kun vedän kotini oven kiinni. Kaikenlaisia itsekeskeisiä latvalahoja löytyy... "MINUA häiritsee sejasejasejasejaseja joten tuo kaikki kiellettäköön muilta!"

Jo se, että kyseenalaistaa jokaisen perusoikeuden tehdä omalle keholleen mitä haluaa, on aika sairasta. Ja miten mahtaa nuo silokit johtaa kuolemaan? Älä nyt jaksa jauhaa tuollaista paskaa.

Jo se, että kyseenalaistaa jokaisen perusoikeuden tehdä omalle keholleen mitä haluaa, on aika sairasta. Ja miten mahtaa nuo silokit johtaa kuolemaan? Älä nyt jaksa jauhaa tuollaista paskaa.

Jep jep. Tämän takia pilveä ei tulla laillistamaan, koska aina löytyy joku puupekka joka sanoo näitä mietteitään ääneen. Mut ei siin, eipä se mua haittaakaan.

Sitten kun aletaan noista sienistä juttelemaan niin muistathan sitten opettaa lapsillesi mikä on myrkyllistä ja mikä ei. Jookos? Ettei saada lukea lehdestä miten valvomaton lapsonen käveli metsässä ja löysi puupekan sieniviljelmät. Puupekka kun oli vedonnut oikeuteen tehdä 35 vuotiaalle ruumiilleen mitä tahtoo ja keskelle metsää nämä sienet kasvattanut (sovipaa viljelysalustaa kun ei kotoa löytynyt).

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suippomadonlakki
http://fi.wikipedia.org/wiki/Valkoinen_kärpässieni

- - - Updated - - -

Eiköhän tuo kannabiksen yms laittomuuksien vastaisuus ole kovin yhteiskuntakeskeistä ja pakolla päähän syötettyä. Kukin saisi mun puolesta päättää omista päihteistään kunhan siitä ei ole suoranaista haittaa muille.. Esim kännissä auton ajaminen tai muu typerä riehuminen. Tosin tuokin "ei ole suoranaista haittaa muille" on niin laaja käsite ettei ymmärrys välillä riitä. Esimerkiksi mun naapurille on liikaa haittaa kun vedän kotini oven kiinni. Kaikenlaisia itsekeskeisiä latvalahoja löytyy... "MINUA häiritsee sejasejasejasejaseja joten tuo kaikki kiellettäköön muilta!"

Hmmm. Minun kannabiksen vastaisuus kylläkin kumpuaa ihan itse näkemistä tapauksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom