Päihdepolitiikka

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
fITvc.jpg

Ja varsinkin poliisin toiminta tämän farssin yhteydessä on todella epäilyttävää. Noi kotietsinnät jonkun asiakasrekisterin mukaan?

No onneksi pollarit on olleet nyt tosi tehokkaita ja nohevia:

"Poliisi löysi torstain ja perjantain välisenä yönä lieksalaisesta asunnosta kannabiskasvattamon ja kolme kannabiskasvia.

Poliisi otti kiinni vuonna 1992 syntyneen miehen, joka on asunnon haltija. Asunnolta kiinniotettiin myös 1988 syntynyt paikkakuntalainen mies epäiltynä huumausainerikoksesta.

Aiemmin tiistaina poliisin tietoon tuli kannabiskasvattamo Lieksan keskustassa. Vuonna 1983 syntyneen paikkakuntalaisen miehen asunnosta löytyi kannabiksen kasvattamiseen soveltuvia välineitä."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012033015392829_uu.shtml

Siis mitä helvettiä tässä maassa tapahtuu?

Kannabiskasvattamo. :D Kyllä nyt on taas otettu rikollisia kiinni ja tilastot paranee.

Minkäköhänlaista korvausta voi Viherpeukun työntekijät ja omistajat odottaa? Menestyvä bisnes tuhottiin ihan tuosta noin vaan, ilman mitään järkisyytä.

Voi kuvitella kuinka Karhuryhmä on paukannut ovesta läpi kämppään sisään yökiikarit naamalla ja punapistetähtäimet kiiluen.
Lieksa on nyt turvallinen.

Jotenkin absurdia lukea noita juttuja kun samalla toisaalla uutisoidaan miten poliisi ei resurssiongelmien takia ehdi hoitaa duunejaan ja hallinto vaan paisuu.

Täällä meilläpäin poliisi teki nenän perusteella kotiratsioita, ei ollut aina edes koira merkkaamassa vaan poliisit kierteli rappukäytävissä ja nuuhki postiluukuista ja jos ne epäili jotain omassa pienessä mielessä ni kotietsintälupa tuli välittömästi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
ei kannabiksen laillistamisesta pahemmin seksuaalista hyötyä ole, ainoastaan se että monilta kotikasvattajilta viedään tulot naamanedestä. ja viina vs hamppu hommakaa ei toimi välttämättä niinku luulis, suomalaiset on pääasiassa ohjelmoinu aivonsa tykkäämään alkoholista joten sitä kaljaa tulis kitattua melki samanverran alkubuumin jälkeen. seuraava sukupolvi tosin olis ehkä eri asia, mutta kuka helvetti tarttee enemmän sohvalla makaavia pipopäisiä vasemmistolais hamppuveikkoja?

jos ajatellaan järjestäytyneen rikollisuuden nussimisen kannalta niin hampun kieltäminen on aika turha homma siinäkään, kyllä ne muut huumeet enemmän tuottaa, ja hamppu kuitenki on pääasiassa yksityisyrittäjien hommaa. fiksuinta olis laillistaa kaikki huumeet, tai oikeastaan parempi olis että kaikki reseptilääkkeet laitettais reseptivapaiksi niin lähtis kriminaaleilta tulot, koska kuitenki suurimmalle osalle huumeista on korvaava lääke, niinku subu, morfiini...etc = heroiini, adhd lääkkeet = amfetamiini jne.

jotenki näen kuitenki pilven polttelun vastenmielisenä, liian mainstreamia ja muodikasta. ja sen polttelun käyttöä oikeutetaan itselleen ja muille turpa vaahdossa meuhkaten miksi sen pitäisi olla laillista. rikollista se silti on, ja huume se silti kans on siinä missä muutki. tiedän että se on terveellisempää ku vaikka piri tai viina, mutta hamppuu on aivan liian helppo vetää. esim viinan jatkuvaan kittaamiseen tarvitaan jo luonnetta, muiden huumeiden jatkuva vetäminen kyllä hiljalleen opettaa ja huomaa kohta kuinka helvettiä se touhu on, ku taas hampussa ei ole näitä varoittavia ja rajoittavia tekijöitä niin sitähän voi vetää kukatahansa kermaperse joka päivä elämänsä loppuun asti.

mun puolesta saa pysyä kannabis kuitenki banaanissa ja pysyköön se 17 vuotiaiden 50 kiloisten pellejen hommana niinku tähänki asti. ite en ees henkkoht tykkää poltella pilveä.

ei kannabiksen laillistamisesta pahemmin seksuaalista hyötyä ole, ainoastaan se että monilta kotikasvattajilta viedään tulot naamanedestä. ja viina vs hamppu hommakaa ei toimi välttämättä niinku luulis, suomalaiset on pääasiassa ohjelmoinu aivonsa tykkäämään alkoholista joten sitä kaljaa tulis kitattua melki samanverran alkubuumin jälkeen. seuraava sukupolvi tosin olis ehkä eri asia, mutta kuka helvetti tarttee enemmän sohvalla makaavia pipopäisiä vasemmistolais hamppuveikkoja?

jos ajatellaan järjestäytyneen rikollisuuden nussimisen kannalta niin hampun kieltäminen on aika turha homma siinäkään, kyllä ne muut huumeet enemmän tuottaa, ja hamppu kuitenki on pääasiassa yksityisyrittäjien hommaa. fiksuinta olis laillistaa kaikki huumeet, tai oikeastaan parempi olis että kaikki reseptilääkkeet laitettais reseptivapaiksi niin lähtis kriminaaleilta tulot, koska kuitenki suurimmalle osalle huumeista on korvaava lääke, niinku subu, morfiini...etc = heroiini, adhd lääkkeet = amfetamiini jne.

jotenki näen kuitenki pilven polttelun vastenmielisenä, liian mainstreamia ja muodikasta. ja sen polttelun käyttöä oikeutetaan itselleen ja muille turpa vaahdossa meuhkaten miksi sen pitäisi olla laillista. rikollista se silti on, ja huume se silti kans on siinä missä muutki. tiedän että se on terveellisempää ku vaikka piri tai viina, mutta hamppuu on aivan liian helppo vetää. esim viinan jatkuvaan kittaamiseen tarvitaan jo luonnetta, muiden huumeiden jatkuva vetäminen kyllä hiljalleen opettaa ja huomaa kohta kuinka helvettiä se touhu on, ku taas hampussa ei ole näitä varoittavia ja rajoittavia tekijöitä niin sitähän voi vetää kukatahansa kermaperse joka päivä elämänsä loppuun asti.

mun puolesta saa pysyä kannabis kuitenki banaanissa ja pysyköön se 17 vuotiaiden 50 kiloisten pellejen hommana niinku tähänki asti. ite en ees henkkoht tykkää poltella pilveä.

No mitäs hyötyä siitä sitten on ollut, että kannabis on laitonta?

Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että kaikki huumeet pitäisi laillistaa. Huumesota ei ole kieltämällä ja kriminalisoimalla onnistunut minkään huumeen kohdalla.

Tästäkään tekstistä en löytänyt yhtään todellista argumenttia. Se kun ei ole mikään argumentti, että jonkun mielestä kannabiksen polttelijat nyt vain sattuvat olemaan vastenmielisiä vasemmistohippejä. Mä olen lähestulkoon vasemmistohipin vastakohta, mutta koska mä en ole mustavalkoajattelija, niin tässä laillistamisasiassa olen "vasemmistohippien" puolella. Ja toi "huume on huume ja huumeet on laittomia" -argumentti on täysin typerä; tässähän keskustellaan kannabiksen laillistamisesta, jolloin argumentti "se on laitonta" ei oikein kelpaa.

[venom];3622134 sanoi:
Tästäkään tekstistä en löytänyt yhtään todellista argumenttia. Se kun ei ole mikään argumentti, että jonkun mielestä kannabiksen polttelijat nyt vain sattuvat olemaan vastenmielisiä vasemmistohippejä. Mä olen lähestulkoon vasemmistohipin vastakohta, mutta koska mä en ole mustavalkoajattelija, niin tässä laillistamisasiassa olen "vasemmistohippien" puolella. Ja toi "huume on huume ja huumeet on laittomia" -argumentti on täysin typerä; tässähän keskustellaan kannabiksen laillistamisesta, jolloin argumentti "se on laitonta" ei oikein kelpaa.

kyllähän mä tossa heitin sen että hamppua on vähä turhan helppo poltella, vaikka koko loppuelämänsä. on moni muuki turvallinen ja kiva asia laitonta, kuten vaikka moottoripyörällä ajaminen ilman kypärää, ei sen pitämättä jättäminen ketää muuta vahingoita ku itseään jos kolari tulee. ei hampun laillistaminen ainakaan mitään hyödytä, ja jos hamppu tulee lailliseksi niin mitä nuoret fuck the system rebelit sitten vetää? piriä varmaan.

mut anyway en näe mitään hyötyä kannabiksen laillistamisessa, joitain pienehköjä miinuksia sillä kylläki on.

mut anyway en näe mitään hyötyä kannabiksen laillistamisessa, joitain pienehköjä miinuksia sillä kylläki on.

Etkö näe hyötynä sitä, että oikeusjärjestelmää ei kuormiteta enää näillä joka viikkoisilla kasvatuskeisseillä?
Tai sitä, että hamputtelijoita ei enää estettäisi työllistymästä tietyille aloille?
Tai sitä, että valtio saa verotuloja?

Kysyn nyt toisen kerran: Mitä hyötyä siitä on, että kannabis on laitonta? Mä näen siinä laittomuudessa paljon enemmän miinuksia kuin siinä, että se laillistettaisiin.

Esim. Sitten kun mun lapsi vetää ensimmäisiä kännejään, niin mä haluan itse olla se joka ne bisset/lonkerot hakee sille kaupasta sen sijaan, että se menee pyytää jotain spurgua käymään kaupassa. Sama pätee kannabikseen. Jos mun penska joskus kokeilee, niin haluan olla itse se joka voi laillisesti hommata sitä sille sen sijaan, että menee ostaa joltain diilaajalta jonka kautta voi ostaa vahvempia huumeita tai joka voi kusettaa tätä. Tällöin tiedän tasan tarkkaan mitä se saa ja minkä verran kokeilee. Tämä siis vain esimerkki.

Ja toisena esimerkkinä mainittakoon, että todella monessa euroopan maassa nimeomaan kannabis on laillistettu tai dekriminalisoitu, eikä tämä johdosta yhdessäkään olla raportoitu negatiiviseen sävyyn.

kyllähän mä tossa heitin sen että hamppua on vähä turhan helppo poltella, vaikka koko loppuelämänsä.

Joo, parempi pitää vaan laittomana koska on liian mieto ja helppo? Ei ees henki lähde vaikka kuinka polttais!

Etkö näe hyötynä sitä, että oikeusjärjestelmää ei kuormiteta enää näillä joka viikkoisilla kasvatuskeisseillä?
Tai sitä, että hamputtelijoita ei enää estettäisi työllistymästä tietyille aloille?

näet ongelmaa siinä että hampunviljelijöitä pidätetään ja tuomitaan? mutta arvatenki et näe mitään ongelmaa jengissä joita raidataan sen takia koska heidän kämpillään on läjäpäin vaikka piriä?

samanlainen oikeus ihmisillä on muihinki huumeisiin kannabiksen lisäksi, jos kannabis pitäisi hyväksyä.

hamputtelija itse päättää nykyään kuitenki tekeekö se rikollista toimintaa vai ei, jokainen hamppuveikko tietää sen olevan rikollista jos jää kiinni niin sitte jää kiinni, se on rikoksissa aina se riski, jonka hamppuveikot ottaa tietoisesti. ei kukaa pakota sitä pilvee poltteleen ja/tai myymään.

tottahan verotulot olis valtiolle plussaa, mutta eipä me puhuta kovinkaa suuresta summasta vuosittain hampunverotuksessa, ja jos hampun verotus olis kova niin kotikasvattajathan pitäis bisnestään silti yllä.

mä sanon vaikka näin että niin kauan ku esim bentzot on reseptin takana niin siihen asti kunnes esimerkiksi ne vapautetaan sieltä banaanista niin sitte voitais harkita kannabiksen laillistamista. perseestä mielestäni sinänsä jos huumeita laitettais lailliseksi mutta mielenterveyttä edistävät lääkkeet luokitellaan huumausaineiksi ja pidetään tiukassa kontrollissa. ja periaatteessa eipä tässä enempää huumeita varmaan tarvita, hampulla pääsee helposti pois arjesta, viina taas on vähä hankalampi aine siihen pidemmänpäälle, koska se kostaa käyttöään.

Joo, parempi pitää vaan laittomana koska on liian mieto ja helppo? Ei ees henki lähde vaikka kuinka polttais!

jos viinan juonti olis yhtä helppoa ku kannabiksen polttelu ja sillä ei olisi mitään jälkiseuraamuksia kuten krapulaa, maksa ongelmia, hermostollisia ongelmia, mielenterveysongelmia jne. niin kuinkahan moni olis pääasiassa kokoajan kännissä? en tiedä teistä mutta itse ainaki olisin.

No noista edellisistä esittämistä argumenteistä tulikin jo tuo sinun "järkevyys" esiin, joten ei sitä olis enää enempää tarvinnut tällä viimeisellä alleviivata.
Sori vaan, mutta jos krapula ja terveyshaitat ovat ainoa syy sille, miksi et pysty olemaan koko ajan kännissä, niin aika heikosti omalla arvoasteikolla menee.

Suositut

Back
Ylös Bottom