Pääkipu jalkaprässissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julma_J
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
En nyt nopeasti löytänyt oisko tälläistä mut asiahan kuuluu näin:

On ilmentynyt tälläinen ongelma sprässissä, että kun on sprässiä tehny monta toistoa ja kun on oikein puhkinu viimeisiä toistoja niin päätä alkaa särkemään. Erityisesti takaraivoon iskee todella tuskallinen kipu. Piti piettää hiukan taukoakin salilta käynnistä kun sattui päähän ja ei yhtään pystynyt ponnistelemaan ilman kipua. Siitä on nyt pari viikkoo aikaa mutta jos oikein joutuu ponnistelemaan niin päähän alkaa sattumaan.

Sprässiä en ole sen jälkeen tehnyt mutta on melko naseva liike niin ei tee mieli lopettaa.
Että mikäs siinä mahtaa olla että oisko hengitys tekniikassa vai kenties pään tai niskan huonosta asennosta kiinni?

Kokeile käydä hieronnassa ja venytellä niskaa. Nämä tulivat itselleni mieleen.
Tietenkin voi olla että joku verisuoni pullistuu ja painaa johonkin hermoon tai vastaavaa.
Tai sitten suoni poksahti :whip:
Nyt nukkumaan, jos meni väärin niin menkööt väsymyksen piikkiin:kippis1:

Itsellä ollut sama vaiva pariin otteeseen muutaman vuoden aikana. Lääke tähän on hieronta. Niska/hartiat ku menee jumiin niin tulee tuo ongelma. Jotkut nikamat siinä muistaakseni oli jumissa. Pitäis muistaa venytellä aina nii välttyy tuoltakin :)

Ponnistuspäänsäryltä kuulostaa. Hengitystä ei missään nimessä kannata täysin pidättää sarjan aikana. Mulla oli myös verenpaine korkealla, sen voit käydä ilmaiseksi terveyskeskuksessa mittaamassa.

Itellä kävi vähän samanlainen juttu ku Julmalla mutta vain kyykyssä.Eli: Olin tehny muutaman lämmittelysarjan kyykyssä ja oli aika alottaa tiukka 8-toiston sarja..6 toistoa takana ja päässä vaan "napsahtaa" ja reenit loppuu siihen..pää oli niin kipee sen jälkee ettei mitään tolkkua..siitä sitten kotiin pyörällä polkien muutama kilsa ja kotona ei tuntunut enää mitään..seuraavana päivänä menin salille ja tais olla penkissä missä väänsin loppuunasti sarjan ni napsahti uudestaan...seuraavana päivänä lekurille ja sieltä sanottiin ja apteekista hakemaan lihasjännitystä vähentävää lääkettä.Tätä kuuria viikko ja nuo lääkket autto..Eli: oli menny niskanlihakset vaa niin jumii että ei pystynyt yhtää rehkimään...Tiedä sitten onko mitään tekemistä Julman oireiden kanssa :D

Ite kärsin myös aikanaan kovasta pääkivusta eniten jalka ja selkäpäivinä..venyttely ja hieronta autto.

Mulla oli tää sama ongelma, kun aloitin salin pitkän tauon jälkeen, ja tein prässissä kovalla volyymilla toistoja hengittämättä. Päänsärky tuli mulla järjettömän kovana tykytyksenä ja hellitti parin minuutin jälkeen.

Venyttely ja hengittäminen sarjoja tehdessä luulisi auttavan

Juu ei tule mieleen kuin venyttely tai sit hieroja jos sekään ei auta niin kysyisin lääkäriltä, ja kukaan ei ole vielä maininnut niin olen sitten eka kusipää ja sanon että se on jalkaprässi EI jalkaSprässi :) Sori :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
eiköhän tämä nyt ala oleen jo selvä ettei jokaisen tarvi sanoa eli venyttely, hengitys, hieronta. :) kiva lukee ku 10 samaa postia peräkkäi =D

Varaa aika urheiluhierontaan ja koita venytellä niskaa. Muistatko hengittää sarjan aikana?

:DDDDDd hajoan.. kynis varmaa nyt vaa piilovittuili, en tiiä sitte :D:D mutta edelliset kommentit vois lukee :D

Joo, oli ponnistuspäänsärky itelläkin, venytteli niskaa niin se lähti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom