pää kipeä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
kävi tällänen homma:

Menin perjantaina salille ihan normaaliin tapaan vetämään olkapää-ojentaja reeniä... otin viimeisenä ojentajapunnerrusta taljassa. Sitten viimeisen kovan sarjan lopussa POKS pää tuli saatanan kipeeksi ja alko huippaamaan.. Menin pukuhuoneeseen ja join palautusjuomaa hissun kissun ja ootin että huippaus meni pois.. se kesti jonkun 10 min.

sitten aattelin että pidetään nyt pari päivää väliä ja menin seuraavan kerran maanantaina koittaan selkä reeniä. sitten kun maastavedossa alko tuleen "isot" romut vastaan ni taas alko pistään päästä tosin kunnon huippausta ei enään tullut..

tänään ilmenny muutamaan otteeseen ylimääräsiä sydämmenlyöntejä ja henki salpautunut ihan murtosekunneiksi muutamaan kertaan. mutta yhtään paha olo ei ole ollut.. ei ole laatattanu tms.

mikä vialla.... ?

Keho varmaan tahtoo kertoa että pieni huili salilta tekis terää/kevyttä pumppailua vaan, elikäs ylikuntoo pukkaa.....?

toivottavasti... no olen lähössä bulgariaan 18. päivä.... aattelin jos siihen asti ois jaksanu.... :( eipä näköjään riittäny koneessa puhti..

mulla kävi itseasiassa lähes samalla tavalla. Laitoin lisää painoa ja tein sarjaa. Jännitin ilmeisesti niskaa ja eräässä vaiheessa naks. niska oli koko päivän kipeä kun käänteli päätä, mutta seuraavana päivänä kaikki oli jo kunnossa.

änään ilmenny muutamaan otteeseen ylimääräsiä sydämmenlyöntejä ja henki salpautunut i

Tuo oire on tyypillinen rytmihäiriön oire. Sydämmen ns. lisälyönti jonka jälkeen pidempi tauko. Tauon aikana hapettomuuden tunne. Onneksi harvoin tuonkaltaiset rytmärit ovat vaarallisia, mutta jos tuntuu, ettei lähde pois kannattaa käydä juttelemassa lääkärille.

Itselläni on ollut kohta parivuotta päivittäinen "ongelma" tuo rytmäri. Välillä harvemmin välillä useita kertoja päivässä. Rytmihäiriö on aina oire jostakin. itse olen huomannut, että liian lyhyet yöunet / väsymys sekä krapula aiheuttaa poikkeuksellisen paljon häiriöitä. Magnessiumin säännöllinen otto taas vähentää minulla häiriöitä.

Sinun tapauksessa kyse voi olla pelkästään liiasta treenistä, joten lepo varmaankin auttaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom