Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kun illalla umpipäissään.Kipi I sanoi:Niin et vappuna krapula aamuna teelusikka merisuolaa ja vettä naamaan
Kuules Aimotarmoseni, me mennään kaksin kahville kiltisti jonnekin idylliseen kahvilaan ja naureskellaan kadulla oksenteleville teekkareille, emme juo tippaakaan, piste!Aimotarmo sanoi:Jahas Vappu tulossa...
edit: olen tooooooodella hidas
Mike sanoi:Kuules Aimotarmoseni, me mennään kuksiin kiltisti jonnekin idylliseen kahvilaan ja piereskellaan kadulla oksenteleville teekkareille, emme lyö timpeäkään, piste!
jtt1983 sanoi:Minulla on sama juttu krapula yönä hikoilen kuin sika ja uni pätkittäistä kun liskot kiusaa :itku:
Olen samaa mieltä. Usein myös istuskelen koneella tai katson telkkaria sen verta että selkenisi olo. Aamulla sitä vettä on hyvä juoda heti herättyä, puhdistaa heti kehoa. Kunnon syöminen seuraavana päivänä on tuntunut auttavan. + Pitkät unet.goodolmob sanoi:Kuten Mike jo totesikin että vettä vaan naamariin ennen nukkumaan menoa niin krapula pysyy aika hyvin poissa. Kunhan vain vahvistan tätä teoriaa.
Möller sanoi:Joo toi unirytmin sekoaminen on nykyään melkein pahinta mitä tosta viinanjuonnista seuraa huonon olon lisäksi. Toissa viikonloppuna kun tuli kaksi päivää tintattua niin kahtena seuraavana yönä nukuin yhteensä 4 tuntia. Kiva oli olla töissä kun ei tajunnu mistään mitään. Menee itellä välil keho parin päivän kupittelun jälkeen johonkin ihme stressitilaan. Väsyttää ihan vitusti koko ajan mut silti ei pysty pariin päivään kunnolla nukkumaan. Nykyään tuleekin vältettyä noita putkia sen helvetillisen olotilan pelossa. Ensin on rapula pari päivää ja unihäiriöt siihen päälle. Sen jälkeen vituttaa vielä muutaman päivän eikä mikään kiinnosta ja on aivan perkeleen voimaton olo. Loppuviikosta sitten alkaa vasta elämä voittamaan.