Outox

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fatacid
  • Aloitettu Aloitettu
Hohoo XXL! Taitaa ukkoa vähän vituttaa? Eikö äijä kestä oikein viinaa? ;)
Kerran oon vetäny täydet kännit, ennen dokaamista b-vitamiinia en muista kuinka paljon, nukkumaan noin klo 03 ja herätys töihin kuuden aikoihin. Aamulla taas b-vitamiinia. Seittemäks töihin ja aloin jo työmatkalla maistella taas kaljaa. Työpäivän aikana taisi sitten mennä 8-10 olutta ja semmonen pikku mukava hiprakka oli kokoajan päällä, mutta darrasta ei tietoakaan. Illalla olin jo taas täysin perseet, mutta seuraavana aamuna olikin infernaalinen kankkunen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dracone sanoi:
Hohoo XXL! Taitaa ukkoa vähän vituttaa? Eikö äijä kestä oikein viinaa? ;)
Kestän viinaa hyvin, kiitos vaan. Laskin että tuo sgegen keksimä viinamäärä aiheuttaisi pitkällä ajalla juotunakin tollaisen 4.5 promillen humalan. Testaa itse kestätkö? Mikähän siinä teidän vatsahuuhtelussa sitten pitäisi minua vituttaa?

Mä myönnän että mulla on huono viinapää. Saan oluesta jo melko kovat humalat. Tuon verran melkeen tulee varmaan uudenvuoden aattona juotua, luultavasti kyllä vähemmän. Pystyssä pysyn kyllä koko yön mutta kyllä se uni aamulla tulee. Pystyisin myös tuohon jos yrittäisin mutta tollasessa ei ole kyllä vittuakaan järkeä.

Dracone sanoi:
Mä myönnän että mulla on huono viinapää. Saan oluesta jo melko kovat humalat. Tuon verran melkeen tulee varmaan uudenvuoden aattona juotua, luultavasti kyllä vähemmän. Pystyssä pysyn kyllä koko yön mutta kyllä se uni aamulla tulee. Pystyisin myös tuohon jos yrittäisin mutta tollasessa ei ole kyllä vittuakaan järkeä.
Vedät 4.5 promillen humalat ja pysyt pystyssä koko yön, ja väität että sinulla on huono viinapää???

Tarkastapa vielä tuo viina määrä, siis jo pelkkä 0.7 viinapullo aiheutta sikakännit mutta siihen vielä 20 kaljaa ja shotit. En yksinkertaisesti usko, ja olen nähnyt aika paljon ryyppäämistä. Usko se.

Timbe sanoi:
Sama, mutta ei kai se sitä tarkota, että alkoholi poistuu elimistöstä nopeammin.

Ei vaan alkoholi poistaa nestettä kehosta. Huomaa hyvin, kun saa seuraavana aamuna saa vetää jonkun 1.5l vettä eikä mitään tule ulos... :D Auttaa oloa vähän jos juo ennen nukkumaanmenoa, ei tule ainakaan kuivumisesta johtuvia oireita... :rolleyes:

XXL mieti nyt että jos alan uudenvuoden aattona herättyäni ryyppäämään ja jatkan juhlimista ja valvomista 20 seuraavan tunnin ajan niin eihän siitä tule kun yksi olut ja pieni paukku viinaa / tunti. Plus siihen vielä ne kaverien ja kavereiden shotit. Kyllä sitä voi enemmänkin päivässä dokata.

Tässä on kaverin kanssa muutaman kerran aloitettu tapanina saunominen perinteiseen aikaan klo 6 aamulla ja samalla aloitettu tietysti alkoholin tankkaaminen. Ja kun pitää melko tarkkaan huolta siitä ettei juo kuin 1-2 alkoholiannosta/tunti niin yöllä klo 2-3 lopettaessaan huomaa juoneensa jo kohtuullisen määrän.

Ei se matka tapa vaan vauhti :kippis1:

Eiköhän tuo ole taas harhaanjohtavaa mainontaa, kun tuota sotkua markkinoidaan sillä, että se nopeuttaisi alkoholin palamista. Toisaalta sanotaan, että juo krapulaan, jolloin suurin osa alkoholista on jo palanut?! Mikähän olisi oikea osoite kyselylle tuon mainonnan laillisuudesta? Hippa? :D

Kaveri otti yöllä pullollisen ja aamulla pullollisen, sikäli paransi krapulaa että hyvin kuului vessassa oksennus lähtevän n. 30 minuuttia aamupullon juonnin jälkeen.

Onkos kellään tietoa, missä tota "darranestoalkoholinpalmaistaedistävääpässinkiveksistätehtyä" ainetta saa? Ajattelin, että vois ihan huvikseen alkaa sikakännitestaajaks tolla outoxilla. :)

matrix sanoi:
Krapulaa ei voi välttää, kunnon känniä seuraa aina kunnon krapula.

"Kunnon" krapula on merkki alkoholin väärinkäytöstä.

Ainiin. Unohdin kirjoittavani suomalaiselle foorumille. :david:

(tämä on vain henk.koht.mielipide, ja toki, on ihmisiä, joille tulee krapula jo viinan näkemisestäkin...)

matrix sanoi:
Krapulaa ei voi välttää, kunnon känniä seuraa aina kunnon krapula. Nämä vedin rekka-autollisen kaljaa ja siihen päälle ruotsinlaivallisen kirkkaita ja seuraavana päivänä ei tuntunut missään, jutut ovat ihan höpöhöpö juttuja ja kertovat kyllä kirjottajien hölmöydestä ja suoranaisesta säälittävästä pas...puhumisesta.
Pöh, itsellä ei ollut krapulaa noin 10 vuoteen aina ryyppäämisen jälkeen, nyt vanhemmiten on alkanut tulla aivan karsea 2 päivää kestävä krapula, tosin joskus se jää edelleen tulematta :kippis1:

Ei noi juomajutut aina mitään paskapuhetta välttämättä edes ole. Joskus vaan uppoaa eikä tunnu menevän päähän. Syytä tähän en oikein kyllä keksi. Omat "enkat" on 22 kaljaa illassa (ei koko päivän ryyppyputki) enkä ollut edes pahassa humalassa mielestäni. Aamusella ei ollut edes darraa. Ja sitten tulee mieleen kun on juonut 6 kaljaa pohjiksi ja baarissa pari ja aivan tajuton meno päällä. Ja aamulla kuolema kolkuttelee ovella :)

mä en kyllä nykysin kovin paljoa kanssa alkoholia kestä. sillon villissä nuoruudessa kehitty jo jonkuunlainen viinapää, mut nykysin kun ei oikeen tule juopoteltua niin se on hävinny jo aika tehokkaasti. 12 pakilla kaljaa saa jo mukavan kännin, vaikka oma paino on ~95 kg

Meillä oli junnuvuosina tapana juoda kilpaa. Ostettiin esim. 12 pussikaljaa ja mentiin Siirinmäelle juomaan. Jokainen korkki piti ottaa talteen että voi juonnin aika todistella monesko on menossa. Oi niitä aikoja.. :D

Kerran alle 18v junnuvappuna mun annos oli tämä: 2x1,5l omppuviiniä, 1x0,75l Gin":urjo:"Lemon ja 15 bisseä kyytipojaksi. Heräsin nauttimisen jälkeisenä aamuna munasillaan kylpytakki auki ukkivainaan lattialta. Olin örveltänyt ukin luokse, vaatinut päästä suihkuun, sammunut suihkuun yrjö poskella josta ukki oli sit raahannut makkariin patjalle. Aamulla tein krapulahäpeissäni itkutunnustuspuhelun porukoille ja vannoin olevani absolutisti lopun ikääni :kippis1:

Tuollaisenkin tinttauksen jälkeen ei silloin junnuna potenut pahaa krapulaa. Mutta nyt "aikuisena" muutaman bissen jälkeen saattaa on infernaalinen kanuuna koko seuraavan päivän, esim. muuttopäivän :urjo:

Neuvostoliitto sanoi:
Mutta nyt "aikuisena" muutaman bissen jälkeen saattaa on infernaalinen kanuuna koko seuraavan päivän, esim. muuttopäivän :urjo:

Joo, krapula saattaa tulla jopa kahdesta!!! bissestä, aivan uskomatonta. Tuo sun muuttopäivän krapula oli kyllä aika karsean näköinen :D

Huppe sanoi:
Joo, krapula saattaa tulla jopa kahdesta!!! bissestä, aivan uskomatonta. Tuo sun muuttopäivän krapula oli kyllä aika karsean näköinen :D

Joo, menee "pahimmat krapulat" -listalla suoraan kakkoseksi kimpparisteilyn jälkeisen krapulan jälkeen. Vittu kun nykyään ei voi edes nukkua krapulassa, ei saa unta. Lakanat hiestä märkänä vaan rimpuilee liskojen kanssa..

Neuvostoliitto sanoi:
Joo, menee "pahimmat krapulat" -listalla suoraan kakkoseksi kimpparisteilyn jälkeisen krapulan jälkeen. Vittu kun nykyään ei voi edes nukkua krapulassa, ei saa unta. Lakanat hiestä märkänä vaan rimpuilee liskojen kanssa..
Minulla on sama juttu krapula yönä hikoilen kuin sika ja uni pätkittäistä kun liskot kiusaa :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom