Oululaiset voimannostajat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö oulusta voimannostajia? Onko täällä mitään seuraa tai vastaavaa johon vois liittyä ja sitä kautta saisi neuvoja ja vihjeitä treenauksesta? Bodaus yms. kehonrakennus ei ole ikinä kiinostanut niin paljoa kuin voimannosto. Ikää on jo 20v enkä tähän asti ole mitenkään tosissaan treenannut joten kisoihin mulla ei enään ole asiaa, mutta omaksi huvikseni vois aloittaa ihan kunnolla treenaamaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yhteystiedot

En ole itse tuolta Oulusta, mutta yhteystiedot paikalliseen seuraan on seuraavat:
Oulun Power Team ry
Neuvonen Joni
Urpiaisentie 16 B 4
90540 Oulu
045-6313548 +050-552 9517
oulunpowerteam@hotmail.com

Tuon löysin siis SVNL:n sivuilta, oletettavasti yhteystiedot on ajantasalla.

Kyllähän Oulusta on tullu ja tulee kovia nostajia, Aarre Käpylä ja Ari Kortetjärvi tulee ekana mieleen.

Oulunsalossa kans on kovia nostajia, siinä linkki. Sivuja ei oo kyllä ihan vasta päivitetty.

Oulunsalon Taisto ry

Originally posted by SuomiPoika
Ikää on jo 20v enkä tähän asti ole mitenkään tosissaan treenannut joten kisoihin mulla ei enään ole asiaa, mutta omaksi huvikseni vois aloittaa ihan kunnolla treenaamaan.

Miten niin ei enää? Korjatkaa vaan jos oon väärässä, mutta käsittääkseni voimanosto on niitä lajeja joissa parhaat tulokset tehdään monesti kolmekymppisinä...Ja jos ei muuta niin ikämiehiin ainakin ehdit:)
Sanoisin että ikä ei tule olemaan mikään este jos pohjat on kunnossa, pikemminkin rajat tulee muuten vastaan.Jos ja kun tulee eli jaksat treetata.Pistätkö sitten vaikka tänne palstallekin tietoa Oulun tilanteesta, itse mahdollisesti tulevaisuudessa olen kaupunkiin muuttamassa.
Joo, ja tuo Joni Neuvonen on esiintynyt ihan paikallisessa TV:ssä (TV Jyväskylä) voimanostoa esittelemässä eräässä ohjelmassa.

Re: Re: Oululaiset voimannostajat

Originally posted by Kosmikki
Miten niin ei enää? Korjatkaa vaan jos oon väärässä, mutta käsittääkseni voimanosto on niitä lajeja joissa parhaat tulokset tehdään monesti kolmekymppisinä...Ja jos ei muuta niin ikämiehiin ainakin ehdit:)

Voimanostajan tai yleensäkin voimailulajien edustajat alkavat olemaan tosiaan parhaassa vireessä n.35 vuotiaina. Mikäli siis jaksaa vain treenata. Monilla kuitenkin tulee asioihin tärkeysjärjestys.
Ja kyllä siihen kilpailemiseenkin voi mieli muuttua, kun tulokset alkaa nousemaan.

Zone-sarja -42%
Re: Re: Re: Oululaiset voimannostajat

Kiitti vastanneille. Ajattelin tuossa että en mä enään tässä iässä kehtaa alkaa liittymään mihinkään joten tuskin tulee otettua yhteyttä siihen Powert Teamiin. Pitää alkaa treenaamaan itsekseen ja katella sit 35 vuotiaana että paljonko nousee :) Joo ihmisillähän tahtoo vanhetessaan tärkeysjärjestys muuttua, eikä punttaus enään niin hirveästi kiinnosta kuten nuoruudessa. Ja voimannostossa on se hyvä puoli että ei haittaa vaikka vähän kaljamahaa onkin ;)

Re: Re: Re: Re: Oululaiset voimannostajat

Originally posted by SuomiPoika
Kiitti vastanneille. Ajattelin tuossa että en mä enään tässä iässä kehtaa alkaa liittymään mihinkään joten tuskin tulee otettua yhteyttä siihen Powert Teamiin. Pitää alkaa treenaamaan itsekseen ja katella sit 35 vuotiaana että paljonko nousee :) Joo ihmisillähän tahtoo vanhetessaan tärkeysjärjestys muuttua, eikä punttaus enään niin hirveästi kiinnosta kuten nuoruudessa. Ja voimannostossa on se hyvä puoli että ei haittaa vaikka vähän kaljamahaa onkin ;)

Äsh, itseä niskaska kiinni vain ja touhuihin mukaan!
Jo tekniikoiden oppimisen takia on hyvä ettei treenaa itsekseen ja kyllähän raskailla raudoille treenatessa olisi hyvä olla luotettava kaveri varmistamassa.Itelläkin olisi tarkoitus uskaltautua tässä joku päivä paikallisen seuran salille...

Seuraan mukaan vaan! Siellä kattelet kaikessa rauhassa ja jos siltä tuntuu niin siitä vaan kisalavalle! Ikinä ei ole tarvinnut katua tai hävetä. Kyllä suuri osa voimanostajista arvostaa enemmän satasen kisapenkkiä, kuin kahtamarkkaa salilla.

Sitäpaitsi kisassa näkee hyvin oman kehityksen, koska suoritustekniikka ei pääse epäpuhtaaksi, kuten salilla saattaa käydä.

Originally posted by N.O.Kummonen
Kyllä suuri osa voimanostajista arvostaa enemmän satasen kisapenkkiä, kuin kahtamarkkaa salilla.

just joo, älä edes viitti.. :zzzz:

Kyllä suuri osa voimanostajista arvostaa enemmän satasen kisapenkkiä, kuin kahtamarkkaa salilla.

Vaikka tekstisi tarkoitus onkin kannustaa tyyppiä kisoihin, niin älä nyt mitä tahansa höpise. Äläkä laita sanoja muiden suuhun.:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by leoko
Kyllähän Oulusta on tullu ja tulee kovia nostajia, Aarre Käpylä ja Ari Kortetjärvi tulee ekana mieleen.

Oulunsalossa kans on kovia nostajia, siinä linkki. Sivuja ei oo kyllä ihan vasta päivitetty.

Oulunsalon Taisto ry

Saattaa olla nyt pilkunnussintaa, mutta Aarre Käpylä tuli muistaakseni Oulaisista eikä Oulusta.

Originally posted by karwoski
höpö höpö oulusta se käpylä on samoin ku kyösti vilmi.

Minun mielestäni Aarre on Oulaisista lähtöisin JA nykyisin asuu Oulussa. Edusti aikanaan OV-86:sta.

Muistaakseni olen joskus ennenkin ollut kanssasi eri mieltä asioista.

No, kai tätä sun lausettasi pitää lukea "rivien välistä" eikä niinkuin piru raamattua.

Toivottavasti.

No ehkä ei pitäisi puhua muiden puolesta. Puhun sitten vain omasta puolestani.

Minä arvostan jokaista kisassa tehtyä tulosta salituloksia enemmän. Mun arvostuksella tuskin on kenellekään mitään väliä.

No ehkä ei pitäisi puhua muiden puolesta. Puhun sitten vain omasta puolestani.

Minä arvostan jokaista kisassa tehtyä tulosta salituloksia enemmän. Mun arvostuksella tuskin on kenellekään mitään väliä.

Siis oletko ihan tosissasi että 100 kiloa kisoissa on kovempi suoritus kuin 200 salilla? En ole eläissäni tavannut sellaista voimanostajaa jolla on tuollainen arvomaailma. Jos sen 200 ottaa ihan millä vaan runkulla tulee se satanen lentämällä ylös vaikka olis tuhatmäärin katsojia ja kaupan päälle tv-kamerat. Mutta taas 180 kisoissa on kyllä kovempi kuin 200 salilla, riippuu toki runkun tasosta. Mites sä muuten sitten arvostat salilla tehdyn suorituksen, jos katsomassa on vain yksi tuomarin luvan omaava? Eli jos nosto tulee merkistä ja perse pysyy penkissä, niin onko 100 kilon kisanosto silti mielestäsi kovempi?

Oulun...

Ite otin yhteyttä tuohon Oulun Power Teamiin ja ei ollut kummonen vastaus. Ei kuulemma mitään valmennushommia ja yhessäkin treenataan vaan mahollisesti viikonloppuisin, jos ehditään. Mutta siitä on jo aikaa toista vuotta ku kyselin, ehkä toiminta on siitä jonku verran kehittynyt, jotaki lisäravinne alennuksia kuulemma oli tarjolla ei muuta.

Ja Vilmin Köpi pukkaa vielä kauheita painoja Oulussa Pyrinnön salilla, on muuten etelleen totella leveä kaveri. :worship:

Siis oletko ihan tosissasi että 100 kiloa kisoissa on kovempi suoritus kuin 200 salilla? En ole eläissäni tavannut sellaista voimanostajaa jolla on tuollainen arvomaailma. Jos sen 200 ottaa ihan millä vaan runkulla tulee se satanen lentämällä ylös vaikka olis tuhatmäärin katsojia ja kaupan päälle tv-kamerat. Mutta taas 180 kisoissa on kyllä kovempi kuin 200 salilla, riippuu toki runkun tasosta. Mites sä muuten sitten arvostat salilla tehdyn suorituksen, jos katsomassa on vain yksi tuomarin luvan omaava? Eli jos nosto tulee merkistä ja perse pysyy penkissä, niin onko 100 kilon kisanosto silti mielestäsi kovempi?

Tottakai se 200 kiloa on enemmän rautaa kuin 100 kiloa vaikka se olisi nostettu missä. En sanonut missään vaiheessa, että 100 kiloa olisi kovempi suoritus kuin 200 kiloa. Sanoin, että arvostan sitä, joka uskaltaa lähteä kisaan koittamaan, mitä sieltä tulee. Arvostuksen annan sillä perusteella, että pistää itsensä likoon.

Seuraavaksi joku varmaan sanoo, että ei se kisassa nostaminen niin ihmeellinen juttu ole. Tästä olen samaa mieltä! Kuitenkin monille tahtoo olla ylivoimainen kynnys lähteä kilpailemaan. Kynnys omien salilla nostettujen tuloksien vertailemiselle muiden kisatuloksien kanssa on kuitenkin huomattavasti matalampi.

Minun mielestä siitä on kilpaurheilijana lähdettävä, että ne tulokset on tehtävä kisassa. Eihän kilpailemisessa ole mitään järkeä, jos kisatuloksen voi kuitata sanomalla, että tein silloin sitä ja tätä joten olen parempi kuin sinä. Koskee mielestäni kaikkia lajeja. Kilpailen vain muita kilpailijoita vastaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom