Ouija lauta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M0bster
  • Aloitettu Aloitettu
lauta toimii parhaiten kun piirtää pentagrammin,kirjoittaa yläkulmiin lucifer ja satan
ja pentagrammin alapuolelle kirjoittaa IN NOMINE SATHANAS ja tietysti kirjaimet numerot ja hyvästi....ostat, abyssmal kynttilöitä jostain kaupasta yleensä ulkomailta ja....yksin pääsee parhaiten tunnelmaan...ja et koske lasiin niin tedät että joku liikuttaa sitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi hyvää päivää...

Ja kun toimitus suoritetaan torstaina (lounaaksi papusoppaa) niin saattaa saada yhteden pahaan henkeen. Tällöin pitää huolehtia tuuletuksesta.

Vois kyllä kokeilla joskus. Jos ton seurauksena joku iso ja saatanan ruma mörkö tulee mut hakemaan niin on se kyllä sen arvostakin!!!:hyvä:

Juu kuulin et joku kaverin kaverin tuttu oli kokeillu spritismiä ja sit saatana oli tullu vetämää siltä kaksmetrisel soirol perseen halki. Joo varokaa spiritismii uu. Tehääs joku pakkiksen spiritismi-miitti jossa kutsutaan henkiä ja vittu vaikka nalle puh pelaamaa korttia.

[guote=Legenda vuonna 1990]

Joskus joku oli jossain pelannu spiritismiä ja kysyny missä paholainen on ja sitten se lauta oli vastannu että: U-U-N-I-S-S-A ja sitte se yks niistä jokuista oli menny ja kattonu sinne leivinuuniin ja se oli ollu ihan
18dy1i.gif
ja kaatunu kuolleena maahan.[/guote]

[guote=Legenda vuonna 1990]

Joskus joku oli jossain pelannu spiritismiä ja kysyny missä paholainen on ja sitten se lauta oli vastannu että: U-U-N-I-S-S-A ja sitte se yks niistä jokuista oli menny ja kattonu sinne leivinuuniin ja se oli ollu ihan :wtf:ja kaatunu kuolleena maahan.[/guote]

Mitä helvettiä se paholainen uunissa tekee :lol2:

Taidanpa kokeilla lautaa lähiaikoina, jos ette kuule musta mitään 2 viikkoon, olen varmaankin saatanan raiskattavana.

Kaikkea on tullut nähtyä, niin kuin tätäkin hommelia. Näissä on ongelmana se, että näihin pitää "uskoa", että ne toimii. Ja sitten kun homma toimii, niin sitten herkemmät alkaa kelata, miksi se toimii. Eihän noita voi insinöörilogiikalla ymmärtää.

Se ei ole varsinaisesti "huuhaata", vaan jotain samansuuntaista minkätahansa hurahtamisen kanssa. Kysykää vaikka juoppohullulta, joka näkee juomisputken jälkeen vihreitä ukkoja. Hänelle ne ovat todellisia. Tai joku, joka näkee jonkun muun ihmeen/ilmestyksen.

Mielestäni näihin quija -laudat kannattaa jättää omaan arvoonsa ja käyttää aikansa muuhun itsensä kehittämiseen.

BTW, miksi arkirealismi ja oma järkikulta ovat nykyään niin aliarvostettua? Hyvä aamukahvi ja kiireetön lauantai-aamu (sateinenkin) on paljon mukavampaa kuin pelokas hytistely kynttilänvalossa jonkun pikku-pirun kanssa? :)

Ehkä olen tulossa vanhaksi.... :rolleyes:

noita legendoja riittää paljon...ukko kysyi laudalta että voisko saatana olla mun poika ja lauta vastas kyllä jonka jälkee ukosta ei kuultu mitää ja 19 vuoden kuluttua poika tuomitaa ukon silpomisesta ullakolta....ja leidit kysy että missä on piru ja lauta vastas että housuissa ja samaan aikaa lediltä alko vuotaa verta sieltä.....paikasta vaikkei ollut edes kuukautiset....ja hautuumalla on kaikista järkevintää pelaa koska siel on ainaki paljo porukkaa

hautuumalla on kaikista järkevintää pelaa koska siel on ainaki paljo porukkaa
Nii,mutta ne on kaikki helvetin hiljasii ja epäsäosiaalisii,ei koskaa ees sano kiitos vaik veis mitä kukkia ja kynttilöitä.

Joukkosuggestioonhan tuo koko hommeli perustuu. En epäile itse yhtään, etteikö porukka näkisi lasin liikkuvan ja asioita tapahtuvan. Ihmismieli on arvaamaton ja pääkoppa kumma kapistus. Tietyn paineen alla näkee vaikkapa sen pirun uunis. Yhtä lailla porukka näkee intis omiaan raskailla leireillä kun ei nuku moneen vuorokauteen (siis lähinnä rukkijuttuja), ja tosiaan alkoholiammattilaisista on turha puhuakaan.

Allekirjoitan JSK:n edellisen. Itehän näin Johalla kerrostaloja siellä haminan mäntymetsissä. Ja oltiin aika kaukana keskustasta :) Mutta asiaan. Tyttöystävä kokeili bout 12 vuotta sitten. Siis sen ajan flickvän. En tiedä kuka liikutteli ja mitä liikutteli, mihin suggestioon perustu tai kuka piereskeli lasia liikkeelle. Tiedän vaan, että en ole ikinä nähnyt ketään niin peloissaan. Kalpea, vapiseva ja märkänä kylmästä hiestä. Olin siinä vieressä et kai mäkin olin sitten "pelissä" mukana. En vaan lasiin koskenut. Ihan sama oikeastaan, ei kenellekään mitään ole tapahtunut sen jälkeen. Paitsi että se entinen muija paisu 20 kiloa, värjäs hiuksesa oranssiks ja laitto permiksen niihin. Tarkemmin ajatellen saatana varmaan yritti rankasta mua. Onneks ehin alta pois :D

Mut ihmetyttää porukan suhtautuminen pikkuisen. Kaikki vääntää vitsiä ja halveeraa tyyppejä jotka suhtautuu tohon jonkinlaisella vakavuudella. Omaan uskoonhan se perustuu, totta. Mutta kuinka moni rupeaa täällä haukkumaan jotain kristinuskoa tai hindulaisuutta sen takia kun niissä uskotaan parrakkaaseen uberäijään tai monikätiseen naiseen? :rolleyes:

Ei mulle niin väliä, mielipiteitä vaan heittelen...:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom