Ouija lauta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M0bster
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dragon sanoi:
Kokeilimme lautaa joskus yläasteaikana ja pettymys oli suuri, kun emme saaneetkaan supervoimia.

vähempiki vituttaa... ite oon kannellu kans jonku aikaa jo tota vitun lautaa salil mukana jos pääsis vähä helpommal... sanoin hengel et autaks vähä tän penan kans... ei vittu jelpannu yhtää, huus vaa et "your mother sucks cocks in hell!" :curs:

nevahood sanoi:
"Toisaalta henkien väitetään joskus riehaantuneen jopa niin, että kirjoitin on lentänyt meedioina toimineiden käsistä.".

Hieman vaikea vastata kun henget suuttuivat ja nyt nappis lentelee ympariinsa.

Kyllä tekis hirveesti mieli kokeilla, mutta en taida uskaltaa. Tarttis ensin kyhätä tollanen "pelilauta". Kuulin että yksin se ei onnistu, mutta sitäki vois koittaa...

Kyllä tekis hirveesti mieli kokeilla, mutta en taida uskaltaa. Tarttis ensin kyhätä tollanen "pelilauta". Kuulin että yksin se ei onnistu, mutta sitäki vois koittaa...

Miksei onnistu? Ihan yhtä hyvin voit väsätä sen yksin ja pelatakin yksin. Se vaatii kanttia, mutta onnistumisprosentti on paljon suurempi. Jos oletetaan, että tämä perustuu itse/joukko suggestioon. On se erittäinkin helppo saada pelaamaan tapauksesta hieman riippuen.

Anyway, se ei perustu suggestioon vaan johonkin aivan muuhun! Onnea yrityksellesi =)

Ajattele asiaa haasteena! Ei ole pakko, eikä suositeltavaakaan yrittää manata piruja esille. Yritä saada yhteys hyviin kavereihin. Kuolleisiin jannuihin. Ei pirulaisiin =) Tosin koskaan et voi tietää kuka sieltä vastaa. Vähän sama asia, kuin soittaisit puhelimella random -numeroon ja pidät peukkuja, että siellä on hyvä kaveri toisessa päässä =D

Ajattele asiaa haasteena! Ei ole pakko, eikä suositeltavaakaan yrittää manata piruja esille. Yritä saada yhteys hyviin kavereihin. Kuolleisiin jannuihin. Ei pirulaisiin =) Tosin koskaan et voi tietää kuka sieltä vastaa. Vähän sama asia, kuin soittaisit puhelimella random -numeroon ja pidät peukkuja, että siellä on hyvä kaveri toisessa päässä =D

Sitä justiinsa, en haluais manata piruja ilmoille ja oonki aatellu että toimiiko se millään muulla kuviolla kun pentagrammilla? Esim... ööh no vaikka ristillä tai jollain muulla henkihommalla? Kyllä me tossa kaverin kanssa juteltiin että kokeillaan, jos ei muu auta ni sitte pentagrammilla...inhottavaa se kyl on, varsinki ku...mä oon enemmän taivaan ja jumalan puolella.

Sitä justiinsa, en haluais manata piruja ilmoille ja oonki aatellu että toimiiko se millään muulla kuviolla kun pentagrammilla? Esim... ööh no vaikka ristillä tai jollain muulla henkihommalla?

LOL. "Pentagrammi eli viisisakara eli viisitähti eli viisikanta on vanha ja usein käytetty vertauskuva. Sen alkuperä juontuu yli 6 000 vuoden taakse Palestiinaan, vuoteen 4000 eaa., jonka ajan löydetyissä astioissa ja ruukuissa sitä on todennäköisesti käytetty suojelevana taikatunnuksena."

Eli nou hätä :)

Lähde: Wikipedia

Ei mitään tuollaista pidä siihen laittaa. Pentagrammiakin käytetään spiritismissä suojelevana tunnuksena, kuten suolakehät jne pelin aikana. (Eriasia, jos laitat sen väärinpäin) Ne vaan kertoo sanattomalla kielellä sun pelkoa ja epävarmuuttaa kyseistä peliä kohtaan. Silloin se ei tod.näk toimi. Kaikki tollaiset voi suoraan unohtaa ja pistää logot ja raamatut vaikka peiton alle piiloon ja käyttää sitten tarvittaessa :evil:

Eikä pelin toimivuus ole kiinni laudasta, tai siinä olevasta kuviosta. Lautoja ja tyylejä on yhtä monta, kuin tekijäänsäkin. Pääasia, see se on selfmade..

Sitä justiinsa, en haluais manata piruja ilmoille ja oonki aatellu että toimiiko se millään muulla kuviolla kun pentagrammilla? Esim... ööh no vaikka ristillä tai jollain muulla henkihommalla? Kyllä me tossa kaverin kanssa juteltiin että kokeillaan, jos ei muu auta ni sitte pentagrammilla...inhottavaa se kyl on, varsinki ku...mä oon enemmän taivaan ja jumalan puolella.

Kannattaa olla varovainen näiden henkimaailman asioiden kanssa. Taannoin tuossa kylillä oli poika pelaillut tätä peliä ja saanut sydärin. Naamalla oli pelästynyt ilme ja hiukset värjääntyneet valkoiseksi kauhusta!

Joo. Kuulin tuossa, että eräs tyyppi oli kysynyt spiritismillä kuinka monta nanogrammaa ehrman menettää proteiineistaan lämpölaajenemisen aiheuttaman paineen muuttumisen seurauksena kun sen ottaa jääkaapista. Oli sitten saatanalla menny niin pahasti pasmat sekaisin et oli spämmänny NGV:n sähköpostin täyteen paikallisen pitzerian ilmaiskuponkeja.

Ps. Aika jännä että niin moni fiksukin ihminen muuttuu taikauskoiseksi, kun kyse on jostain niinkin naurettavasta asiasta kuin spiritismi. Sama pätee moniin uskontoihin ja niiden sisältämiin mahdottomuuksiin. Tätä voisi filosofoida ja miettiä enemmänkin.

Pss. Vois alkaa joksikin hihhuliksi niin voisi nähdä keijuja ja saatanoita joka puolella. Niin ei olisi elämä näin "tylsää". :lol2:

Pss. Vois alkaa joksikin hihhuliksi niin voisi nähdä keijuja ja saatanoita joka puolella. Niin ei olisi elämä näin "tylsää". :lol2:

:lol2:

Luulen, et saisin sun kanssa hyviä keskusteluja aikaan esimerkiksi star trekistä...

Voitais samalla kokeilla tota spiritistmiä. Piirrettäis siihen vaikka hakaristejä ja halinallen kuvia, niin saatais vieraaks kivoja kavereita.

K5400.jpg

...
Ps. Aika jännä että niin moni fiksukin ihminen muuttuu taikauskoiseksi, kun kyse on jostain niinkin naurettavasta asiasta kuin spiritismi. Sama pätee moniin uskontoihin ja niiden sisältämiin mahdottomuuksiin. Tätä voisi filosofoida ja miettiä enemmänkin.

Oletko koskaan ajatellut, että kuinka naurettavaa se on, että joku suoralta kädeltä, sen kummemin asiaa tuntematta tuomitsee jonkin asian olevan täysin huuhaata. Oletko miettinyt, että maailma on muokannut sinusta tuollaisen ja sulle on annettu 'normaali' kasvatus, joka kertoo miten maailma toimii. Entä jos ne ei oikeasti pidäkään paikkaansa. Miten voit tietää?

Kannattaa oikeasti pitää järki päässä ja jäitä kiveksillä, kun näillä asioilla leikkii. Mutta vaikka joku silloin tällöin pimahtaisikin näissä hommissa, on onnistuminen sen arvoista :evil:

Kuulin muuten vastikään, että eräät kaverin kaverini olivat pelailleen spiritismiä hieman päihdyttävien aineiden alaisena (kuten ei saisi tehdä) Noh, jokatapauksessa ne oli kyselleet ja pyytäneet ja vaatineet pirua ilmestymään. Hetken aikaa oli kulunut ja jääkaapin ovi auennut ja piru oli siellä juomassa poikien oluet.

Kuulin muuten vastikään, että eräät kaverin kaverini olivat pelailleen spiritismiä hieman päihdyttävien aineiden alaisena (kuten ei saisi tehdä) Noh, jokatapauksessa ne oli kyselleet ja pyytäneet ja vaatineet pirua ilmestymään. Hetken aikaa oli kulunut ja jääkaapin ovi auennut ja piru oli siellä juomassa poikien oluet.

"Kuka piru on juonu mun bisset?" :lol2:

Oletko koskaan ajatellut, että kuinka naurettavaa se on, että joku suoralta kädeltä, sen kummemin asiaa tuntematta tuomitsee jonkin asian olevan täysin huuhaata. Oletko miettinyt, että maailma on muokannut sinusta tuollaisen ja sulle on annettu 'normaali' kasvatus, joka kertoo miten maailma toimii. Entä jos ne ei oikeasti pidäkään paikkaansa. Miten voit tietää?

Ach, tiedemiesten salaliitto jonka päämääränä ajaa menninkäisväen oikeudet maanrakoon. Asioita on funtsittu ja järkeenkäypiä selityksiä löydetty näille "yliluonnollisille" jutuille. Maailma on ihan tarpeeksi ihmeellinen paikka ilman että pitää hakea jotain nykytietämykselle täysin vieraita syitä asioille. Mä koen kuitenkin että uskottavampi selvitys minulle uusien ilmiöiden synnystä löytyy muualta kuin Ultra -lehdestä tai salatietäjien tarinoista. Ne kun tuppaavat olemaan selityksiä joiden todentamisprosentti lähestyy varsin jyrkästi nollaa.

Uskon tietäväni kaiken tietämisen arvoisen ouija laudasta sekä kaikesta muustakin spiritismistä, sillä olen kuullut kyllä juttuja meidän seurakunnan viisailta, ja ne tietävät nämä jutut

:lol2:

Luulen, et saisin sun kanssa hyviä keskusteluja aikaan esimerkiksi star trekistä...

Voitais samalla kokeilla tota spiritistmiä. Piirrettäis siihen vaikka hakaristejä ja halinallen kuvia, niin saatais vieraaks kivoja kavereita.

Heh en mä silti niin kuiva kaveri ole että jokaisen asian kyseinalaistan "ei noin voi tapahtua", jos sitä tarkoitit.. Ja mun puolesta jokainen saa uskoa mihin tahtoo, mutta sen uskomuksen "realistisuudesta" voidaankin olla jo eri mieltä. Ainut et ei siitä mitään kovin fiksua keskustelua synny, jos itse käsittelee joitain toisen uskontoon liittyviä asioita tieteelliseltä kantilta,mutta jos ei itse usko toisen uskontoon niin on aika vaikea muultakaan kannalta asioita käsitellä.

Ankeuttaja sanoi:

Mielestäni ei ole yhtään naurettavaa pitää edellä mainittua asiaa huuhaana, jos tosiaan joku uskoo jonku god damn saatanan siellä sitä mukia liikuttavan. Mutta jos mietitimme miksi muki liikkuu esim. psykologian kannalta niin mielestäni se on järkiperäistä. Ei sitä kukaan varmaan koskaan voi tietää onko olemassa jotain yliluonnollista,mutta tässä ajan kuluessa vaan entistä paremmin tiede pystyy esittämään uskottavia teorioita näille vanhoille kansan uskomuksille ja muille paranormaalisille ilmiöille. Maailmassa on varmasti syntynyt monia uskontoja, kun silloinen "tiede"/ihmiset eivät ole pystyneet käsittämään joitain asioita niin on alettu pitämään henkimaailman juttuina.

Kannattaa oikeasti pitää järki päässä ja jäitä kiveksillä, kun näillä asioilla leikkii. Mutta vaikka joku silloin tällöin pimahtaisikin näissä hommissa, on onnistuminen sen arvoista :evil:

Voi jumalauta, onhan sulla lääkitys päällä? Vai menikö sarkasmisi minulta täysin ohi?

Voisin piirtää sellasen laudan pulpettiin seuraavassa pitkän matikan kokeessa jossa on myös matemaattiset merkit niin alkais varmaan meikänki numerot sitten nouseen , varmaan ite saatana kertois meikälle kuinka lasken jonQ vektori laskun kokeeseen :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom