Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protsku sanoi:Ruotsi ilmoitti että se ei lähde jarruttelemaan työvoiman liikkuvuutta vaan toivottaa kaikki työnhakijat tervetulleiksi ilman siirtymäaikoja. No, Ruotsi ei ole EU:n jäsen. Kuitenkin herää kysymys että mikä länsinaapurissa on sellaista että he voivat aukaista työmarkkinat saman tien. Euroopan Unionin jäsenmaista mm. Suomi ja Irlanti tahtoisivat kovasti jarrutella vielä enkä yhtään ihmettele kun maissa on omasta takaa massiivinen työttömyys.
Dangerous_Dave sanoi:Itseasiassa Ruotsi on EU:n jäsen ja myös Ruotsilla on siirtymäajat.
protsku sanoi:Sitten seuraavaksi tunnustan pudonneeni täysin kärryiltä sen suhteen että missä hiivatin välissä Ruotsista on tullut EU:n jäsen?
protsku sanoi:No eilen uutisoitiin että Ruotsi on hylännyt esityksen siirtymäajoista.
matrix sanoi:Ehkä se isäänmaallisuus kannattaa aloittaa vaikka omista kulutustottumuksista. Rankasti yleistäen yritykset vain yrittävät saada tuotteensa/palvelunsa kaupaksi kuluttajien vaatimuksesta mahdollisimman halvalla. Ihan jokainen meistä äänestää kaupan kassalla tämän kehityksen puolesta.
:5:efuman sanoi:olen työnantaja ja kyllä suomesta löytyy ihan tarpeeksi riuskaa työväkeä. En ala kattelee mitään ulkomaan eläjiä töihin
Dangerous_Dave sanoi:Toki sekä kuluttajalla että yrittäjällä on vapaus lain puitteissa tehdä omat ratkaisunsa. Kyse on vain siitä, kenellä on halu rakentaa omaa isänmaata paremmaksi kaikille asua. Sinullä sitä halua ei näemmä ole.
D.Yates sanoi:Eikös se ollut samaan aikaan suomen kanssa? Euro ja EU:n jäsenyys kun eivät automaattisesti kuulu yhteen, vrt Englanti.
efuman sanoi:olen työnantaja ja kyllä suomesta löytyy ihan tarpeeksi riuskaa työväkeä. En ala kattelee mitään ulkomaan eläjiä töihin
efuman sanoi:olen työnantaja ja kyllä suomesta löytyy ihan tarpeeksi riuskaa työväkeä. En ala kattelee mitään ulkomaan eläjiä töihin