Ostossa Audi S6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onhan tuo hieman ylihintainen. 30t€ olis aika lähellä totuutta. Ton nyt vaan pystyy tarjonnan vähyyden vuoksi hinnottelemaan aika pitkälti miten haluaa.
 
mielestäni ei kovin hyvä ostos, omani on vuoden vanhempi, 60t vähemmän ajettu tdi passatti autom. ainakin siihen verrattuna tossa hinnassa on liikaa ilmaa.
 
syöttösika sanoi:
mielestäni ei kovin hyvä ostos, omani on vuoden vanhempi, 60t vähemmän ajettu tdi passatti autom. ainakin siihen verrattuna tossa hinnassa on liikaa ilmaa.

:eek: Miten kukaan voi verrata S6 Audii ja tdi passattii keskenää?
 
Reilun kolmen vuoden Audi-kokemuksella. Älä osta.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen tsekkailin äkkiseltään mitä tuollainen maksaisi. 16t€ oli verot about ja auton hinta Saksassa 17-20t€. Eli tinkivaraa tuossa varmasti on ainakin pari tonnia. Kannattaa varmistaa vielä mistä auto on ostettu. Jos merkkiliikkeen leimat ja täydellinen historia puuttuu niin minä jättäisin väliin. Jos perus Golffin huolto on kallis, niin kokeileppa työntää tuollainen S6 korjaamon ovista sisään. Luultavasti joutuvat tilaamaan osatkin erikseen...

Onko ostos sitten järkevä? Nooooh...joku noitakin ostelee, ettei siinä mitään. Itse en edes harkitsisi. Tuolla rahalla saa reippaasti uudemaa Audia paljon pienemmillä kilometreillä. Jälleenmyyntiarvokaan ei välttämättä ole paras kun a) kilometrejä on paljon ja b) auto on harvinainen. Jälkimmäinen pätee koska ostajakonadidaatteja on vähemmän ja luultavasti ovat profiloituneet jos siten, että ovat kyllä valmiita hakemaan itsekin Saksasta halvempaa ja parempaa.

Onhan tuossa rassissa tehoja, ei siinä mitään. Mutta koska käytät niitä? Et varmasti ikinä. Auton ostettuasi kerran ehkä koitat että kylläpä kiihtyy. Sen jälkeen jonotat liikennevaloissa kuten muutkin. Maantielläkin tuo teho on turhaa. Vertaa siihen että paljon vähemmällä rahalla saat "normaalia" quattro A6:ta parisataaheppaisella koneella ja kaikilla bling-bling-varusteilla. Itse en edes S-sarjaa harkitsisi.

Mutta kuten sanottu, kyllä niitäkin ihmiset ostelee. Eli ei siinä mitään kummallista ole. Mutta älä nyt vaan velaksi mene ostamaan, rahaa kyllä menee jatkossakin.
 
Zone-sarja -42%
Tälläinen vaihtuu kesällä uudempaan vuosimalliin, joten ruvetaanko hieroo pikkuhiljaa kauppoja? :)
Lähtee ainakin hieman halvemmalla kun linkkisi auto. Mutta mielestäni ei linkin hinnassa paljon ilmaakaan ole, hyvin pidetyt erikoisaudit pyörii reilun kolmenkympin hinnoissa.

4.2 A6, erona S6:een 20hp vähemmän tehoa, eli 320hp, 420Nm, löytyy varustelusta kaikki mahdolliset herkut, musta nahkasisustus, pysäkoititutka, TV, navigointi, 6cd:n vaihtaja BOSE:n kaiuttimilla, yms. ajettu 106 tuhatta ja sama vuosimalli eli -99
Täydellinen huoltokirja merkkihuollosta, virheetön maalipinta, ja kaikinpuolin loistoyksilö.
 

Liitteet

  • audi1.webp
    audi1.webp
    140,8 KB · Katsottu: 358
  • audi2.webp
    audi2.webp
    130,1 KB · Katsottu: 393
  • audi3.webp
    audi3.webp
    61,3 KB · Katsottu: 378
  • audi4.webp
    audi4.webp
    80,9 KB · Katsottu: 483
kodari76 sanoi:
Onhan tuossa rassissa tehoja, ei siinä mitään. Mutta koska käytät niitä? Et varmasti ikinä. Auton ostettuasi kerran ehkä koitat että kylläpä kiihtyy. Sen jälkeen jonotat liikennevaloissa kuten muutkin. Maantielläkin tuo teho on turhaa. Vertaa siihen että paljon vähemmällä rahalla saat "normaalia" quattro A6:ta parisataaheppaisella koneella ja kaikilla bling-bling-varusteilla. Itse en edes S-sarjaa harkitsisi.

Kerranhan täällä eletään, ja elämästä pitää nauttia :)
 
kodari76 sanoi:
Onhan tuossa rassissa tehoja, ei siinä mitään. Mutta koska käytät niitä? Et varmasti ikinä. Auton ostettuasi kerran ehkä koitat että kylläpä kiihtyy. Sen jälkeen jonotat liikennevaloissa kuten muutkin. Maantielläkin tuo teho on turhaa.
Hahahah, lollotilol... hyvä meno jee. Kiva että sä kerrot ihmisille missä ja miten ne käyttää autojensa tehoja. Vaikka et itse tehoja kenties käytä, ei se tarkoita että kaikki muut on samanlaisia.
 
Jos minulla olisi rahaa ja haluaisin lelun niin ostaisin tuollaisen, jos on hieman köyhempi ja haluaa silti liikkua "sujuvasti" niin joku A4tq lastulla.. Pääsee aika paljon halvemmalla ja silti pääsee vielä pikkutielläkin ohitse.

Kaverilla on tuollainen laitettu S2 ja kyllähän se on pirun mukava laite tehojen puolesta mutta käynti huollossa ja tankkaus saa kukkaron näyttämään melko ohuelta. Kakkosautoksi :)
 
Ihme märinää äijiltä kun joku on ostamassa autoa jossa on autoa eikä mitää diisseli passatteja. Olen varmaan elänyt jossain unimailmassa ja kuvitellut, että MIEHET pitävät ja ovat kiinnostuneita autoista kuin naisista. Sanoisin että kateellisten :anssi: kun ei itellä ole munaa ostaa kunnon autoa. Sitten perustellaan mitä järkeä, et pääse käyttään tehoja ymsp

Aiheeseen palaten, osta se auto varmasti on teknisiä kalliita murheita jonkin verran, mutta eihän mikään auto ole täysin viaton ja audilla on kummiskin laatu yleensä ihan kohillaan nii ei se kauhea pommi voi olla;)

:worship:
 
Se on muuten jännäjuttu, että toisen mielestä autoilussa pitää säästää, ja ei ymmärretä toista kantaa asiaan sitten millään.

Tässä vaiheessa on syytä pysähtyä miettimään, mihin sitä säästää? Ei säästäminen ole harrastus/itsetarkoitus, vaan säästämistä tehdään silloin, kun halutaan jotain, johon tarvitaan rahaa. Jos autoilu on hienoin asia mitä tietää, niin tietenkin raha pitää laittaa autoiluun!

Ja jos jollekkin auto on kehosiirrin, niin tälläisen on hyvä ajaa vaikka 80 luvun 1.5 diesel golffilla. Ei montaa sataa euroa maksa, ja korjaaminen on halpaa kun sähköllä ei toimi kuin etuvalot, ja moottorikin pyörii iät ja ajat. Osasi sitten laittaa itse, tai laitatti muualla. Uuden auton hinnalla vaihdattaa vaikka 15 kertaa uuden moottorin. ;)
 
Itte ajattelen noissa autojutuissa sillain että tosta kuuluis maksaa vaan puolet. Puolet on vapaaehtoinen lahjoitus valtiolle. Prätkähommia en pysty tällä tavoin järjellä käsittelemään. Ihan sama mitä se maksaa. :itku:
 
Leeco sanoi:
Ihme märinää äijiltä kun joku on ostamassa autoa jossa on autoa eikä mitää diisseli passatteja. Olen varmaan elänyt jossain unimailmassa ja kuvitellut, että MIEHET pitävät ja ovat kiinnostuneita autoista kuin naisista. Sanoisin että kateellisten :anssi: kun ei itellä ole munaa ostaa kunnon autoa. Sitten perustellaan mitä järkeä, et pääse käyttään tehoja ymsp

Jep, no mut nyt ollaankin Suomessa, jenkeissä kommentit eroais aikalailla.
Kuulin vähän aikaa sitten salilla yheltä tyypiltä, että vaihto Porschen vähemmän huomiota herättävään uuteen RS4:een, koska Porschen kylkeen ilmestyi jatkuvaan avaimella vedyttyjä naarmuja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom