Nonni mahtavaa tämä kuulosta hyvältä! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jep, näin se homma etenee, hyvä tiimi kasassa luotettavia ja innokkaita ihmisiä. Itse olin myös mukana aivoriihessä ja näin ollen myös olen mukana talkootöissä. Ensi maanantaina häärätään Ironbuttiksen kanssa tiskillä ja kerrotaan jäsenyydestä lisää ja vastataan kysymyksiin. Tervetuloa!

9.8 maanantaina on respa auki, itse tulen sinne iltapäivästä myös. Samalla ilmoitetaan miten voi liittyä Ry:n jäseneksi, joka myös tarkoittaa, että siinä tulee mukana tilinumero, jonne maksun voi suorittaa. (Tännekin tulee varmasti infoa ja varmaankin nettisivuille jonkinlainen sähköinenkin ilmoittautumislomake.)
Minna tietää parhaiten näistä laskelmista, joten siitä kannattaa kysellä maanantaina.
Mutta käytännössähän Ry:n jäsenet eivät ole tilivelvollisia, jos sali menisi konkurssiin. Hallituksen päättävät jäsenet ovat vastuussa salin rahankäytöstä ja jos hyvästä tilinhoidosta/kirjanpidosta huolimatta sali menisi konkurssiin, niin silloin hallitustakaan ei voi pitää tilivelvollisena.
Tarvitaan nyt siis innokkaat liittymään![]()
Pitäiskö sinne tulostella kovimmat bodykuvat Pakkiksen galleriasta?
Eli olette vain viikolla auki, tai siis paikalla ?
Jos pörähdän ensi lauantaina sinne, niin pääseekö juNppaamaan ?

Inkeri taisi luvata olevansa lauantaina paikalla melkeinpä koko päivän. Tarkistan vielä asian kun käväsen katsomassa sitä talkoo listaa vuoroista.