Ostetaan Mayors kimpassa!

Status
Viestiketju on suljettu.
Jep, näin se homma etenee, hyvä tiimi kasassa luotettavia ja innokkaita ihmisiä. Itse olin myös mukana aivoriihessä ja näin ollen myös olen mukana talkootöissä. Ensi maanantaina häärätään Ironbuttiksen kanssa tiskillä ja kerrotaan jäsenyydestä lisää ja vastataan kysymyksiin. Tervetuloa!

Iso kumarrus Buttiksen suuntaan täältä, vaikka tuskin tulee meijerille asti eksyttyä treenaileen kovin usein.. :worship: Keep up the good work!

Jep, näin se homma etenee, hyvä tiimi kasassa luotettavia ja innokkaita ihmisiä. Itse olin myös mukana aivoriihessä ja näin ollen myös olen mukana talkootöissä. Ensi maanantaina häärätään Ironbuttiksen kanssa tiskillä ja kerrotaan jäsenyydestä lisää ja vastataan kysymyksiin. Tervetuloa!

siis huomenna, vai 16.8. 2010?

milloin ilmoitatte miten voi maksaa jäseneksi liittymisen?

EDIT: ja mites se taloudellinen vastuu nyt menikään? eli jos ei ole tarpeeksi tuloja jonain kuukautena kattamaan vuokraa ja/tai kuluja, niin mitä tapahtuu?

9.8 maanantaina on respa auki, itse tulen sinne iltapäivästä myös. Samalla ilmoitetaan miten voi liittyä Ry:n jäseneksi, joka myös tarkoittaa, että siinä tulee mukana tilinumero, jonne maksun voi suorittaa. (Tännekin tulee varmasti infoa ja varmaankin nettisivuille jonkinlainen sähköinenkin ilmoittautumislomake.)

Minna tietää parhaiten näistä laskelmista, joten siitä kannattaa kysellä maanantaina.

Mutta käytännössähän Ry:n jäsenet eivät ole tilivelvollisia, jos sali menisi konkurssiin. Hallituksen päättävät jäsenet ovat vastuussa salin rahankäytöstä ja jos hyvästä tilinhoidosta/kirjanpidosta huolimatta sali menisi konkurssiin, niin silloin hallitustakaan ei voi pitää tilivelvollisena.

Tarvitaan nyt siis innokkaat liittymään :)

PRH:n usein kysyttyä: http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/usein_kysyttya.html#prh.ukk.item_12

9.8 maanantaina on respa auki, itse tulen sinne iltapäivästä myös. Samalla ilmoitetaan miten voi liittyä Ry:n jäseneksi, joka myös tarkoittaa, että siinä tulee mukana tilinumero, jonne maksun voi suorittaa. (Tännekin tulee varmasti infoa ja varmaankin nettisivuille jonkinlainen sähköinenkin ilmoittautumislomake.)

Minna tietää parhaiten näistä laskelmista, joten siitä kannattaa kysellä maanantaina.

Mutta käytännössähän Ry:n jäsenet eivät ole tilivelvollisia, jos sali menisi konkurssiin. Hallituksen päättävät jäsenet ovat vastuussa salin rahankäytöstä ja jos hyvästä tilinhoidosta/kirjanpidosta huolimatta sali menisi konkurssiin, niin silloin hallitustakaan ei voi pitää tilivelvollisena.

Tarvitaan nyt siis innokkaat liittymään :)

nähdään huomenna ja siivoustalkoisiin saa myös rekrytoida. olen käytettävissä niissä puitteissa mitä työltä jää aikaa nyt ja jatkossakin. varmaan tulee sitten tuolla ehkä jopa joskus treenailtuakin, kun uusi sali on todella ollut hakusessa.

Siellä on itseasiassa tällä hetkellä siivoustalkoot käynnissä, mutta ry:n kesken sovitaan alkuun muista talkooavuista kaikkien kynnelle kykenevien kesken (pakko ei ole mitään tehdä.).

Jos ostaa jäsenyyden saliin(ry:hyn), eli tämän 200 euroa, niin on oikeutettu ostamaan sen (halvimman) kuukausiveloituksellisen kortin milloin vain, eikä 12 k sopimuksia tarvita. Näin ollen voi tukea salia ry toiminnassa heti alussa , vaikkei treenaisikaan.

10 x kortti jäsenille 30e
=>onko tuossa joku 2kk aika raja tuon käytössä vaiko vapaa aika käyttää loppuun vaikka 5 vuodessa.

Täytyy sanoa, että tänään ollessani tiskillä vain 2 tuntia ja sain jotakuinkin 15-20 ihmistä antamaan yhteystietonsa ja liittymään Ry:n ehdokas listalle, sai minut vähintäänkin vakuuttuneeksi, että tämä homma saadaan toimimaan.

Uskomattominta oli toki, että ovesta marssi sisään kaksi täysin uutta asiakasta, joille esittelin salia kuin kotiani ja tulevat treenaaman salilla! :D

Siinä markkinointia ja myyntiä kerrakseen, kun hit rate on tuollainen pelkästään ovea pitämällä auki!

Nyt kaikki oikeasti visiteeraamaan hallituksen puheenjohtajaa tiskillä (Ironbuttis) ja toki meitä muita talkoohengenheimolaisia! Ollaan Tohvelin kanssa tiskillä torstaina iltapäivästä iltaan kertomassa kovista jalkatreeneistä ja sen sellaisesta ;)

ps, respassa lisäravinnemyyntiä Ry:n nimissä, salilaitteita on hieman järjestelty fiksummin(mm. ylös roudattu vatsalaitteita), painot järjestetty ja siivottu, pukkarit siivottu, julisteita otettu esiin.... ainiin ja RESPA ON AUKI! ;)

Eli olette vain viikolla auki, tai siis paikalla ?
Jos pörähdän ensi lauantaina sinne, niin pääseekö juNppaamaan ?

Eli olette vain viikolla auki, tai siis paikalla ?
Jos pörähdän ensi lauantaina sinne, niin pääseekö juNppaamaan ?

Inkeri taisi luvata olevansa lauantaina paikalla melkeinpä koko päivän. Tarkistan vielä asian kun käväsen katsomassa sitä talkoo listaa vuoroista.

Pitäiskö sinne tulostella kovimmat bodykuvat Pakkiksen galleriasta?

Olis hienoa jos käväsisit paikalla, niin räpsittäis muutama kuva nyt kun paikat on kunnossa. :)

edit, ja mä mietin kanssa, että muutama kuva galtsusta sopisi helvetin hyvin seinälle, mm. makesta ja muista koviksista.

Inkeri taisi luvata olevansa lauantaina paikalla melkeinpä koko päivän. Tarkistan vielä asian kun käväsen katsomassa sitä talkoo listaa vuoroista.

No pitääpä tulla sitten sinne vetään jumppa.

Ihan vinkkinä, esim. Tampereella Wolfilla on hyvä kuvaseinä olemassa.
Vain ne salin kisaavat, tai kisanneet on siellä... lajiin katsomatta. Lisäksi lienee vierailleita staroja seassa.

Nyt näyttää homma hyvältä! Kaikki on muuttunu laakista paremmaks! Täytyy poiketa siinä tiskillä joku päivä ennen seitsemää.

Suihkuhanatkin oli perkele kiillotettu:D

Onko yhdistyksen liittymismaksu kertaluonteinen vai vuosittainen?

Aika pieni ero 40€x12+200€=680€ verrattuna 60€x12=720€.

Saati sitten kolmellasadalla. Silloinhan ei kannata enää jäseneksi liittyäkään.

Kertaluontoinen ja jäsenyys on ikuinen. Tottakai sitten kun salilla käy paljon ihmisiä, niin jäsenten kuukausimaksua on mahdollista alentaa ja siitä on ollutkin puhe, että se laskee 30 euroon. Ja toki jäsenille voidaan järjestää vaikka mitä aktiviteetteja, Ry:n hengessä ja nimissä. Taloudelliset edut siis ovat aluksi pienemmät, mutta niitä toki yritetään saada paremmaksi päivä päivältä :)

Sanottakoon vielä, että monet ovat liittyneet kannattajajoukkoon senkin takia, että ovat aikeissa treenata vielä vuosia kyseisellä salilla ja asuvat lähistöllä, joten heille kustannus maksaa itsensä takaisin melko lyhyessä ajassa. Esim. itse olen käynyt Mayorsilla jo ennen vuotta 2004 ja siitä eteenpäin.

Olettamus hinnoista:
1. vuosi jäsenille maksaa: 40€x12+200€=680€
2. vuosi jäsenille maksaa 30€x12=360€

Kahden vuoden jälkeen siis kustannuksia 1040€.

1. vuosi ei jäsenille maksaa: 60€x12=720€
2. vuosi ja eteenpäin ei jäsenille maksaa: 60€x12=720€

Kahden vuoden jälkeen kustannuksia 1440€.

Eli säästöä syntyy tässä skenaariossa 400 euroa kahdessa vuodessa, kolmessa 760 euroa.

Syvään kumartaen ja hattua nostaen; onnea ja menestystä salille! Olkoon edessä monia monia monia vuosia menestyksekästä salibisnestä. :) :haart:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom