Ostetaan Mayors kimpassa!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Huomattu on muutoksia!! :)

Pitää katsoa jos joku päivä kerkeisi tulemaan hitusen aiemmin kuin yleensä niin näkisi jopa jonkun!

ps, respassa lisäravinnemyyntiä Ry:n nimissä, salilaitteita on hieman järjestelty fiksummin(mm. ylös roudattu vatsalaitteita), painot järjestetty ja siivottu, pukkarit siivottu, julisteita otettu esiin.... ainiin ja RESPA ON AUKI! ;)
Meikäläisellä kun sattuu olemaan se hillittömän kokoinen HULK-kyltti, mikä oli Meijerin seinällä vuosikaudet, niin voisin tuoda sen takaisin? Menee muuten roskiin koko hökötys.

Mielenkiinnolla oon lukenu näitä ironbuttin hankkeita ja en oikeen uskonut alussa että näistä mitään tulisi vaan hieno homma että homma alkaa luistaan! :)

Nyt termis hommaat vaan veljes hihattomassa oven suulle iloisena piristämään ihmisiä niin johan alkaa porukkaa lapata ku paskaa aittaan!!

+ Saisko tuolta salilta kuvia? Ihan mielenkiinnosta.

[E]
Vai onko kyseessä siis tää sama sali joka on Savolaisen Markon treenidvd:ssäkin?

Vain ne salin kisaavat, tai kisanneet on siellä... lajiin katsomatta. Lisäksi lienee vierailleita staroja seassa.

Hyvä idea, Hall of Fame kehiin Mayor'sille!

Meikäläisellä kun sattuu olemaan se hillittömän kokoinen HULK-kyltti, mikä oli Meijerin seinällä vuosikaudet, niin voisin tuoda sen takaisin? Menee muuten roskiin koko hökötys.

Painata iso kyltti avataristas.

Totta munassa otetaan se takaisin salille, miten saatais se helpoiten sinne? Ei oikee mahdu mihinkään pikkuautoon se.

Nyt termis hommaat vaan veljes hihattomassa oven suulle iloisena piristämään ihmisiä niin johan alkaa porukkaa lapata ku paskaa aittaan!!

+ Saisko tuolta salilta kuvia? Ihan mielenkiinnosta.
[E]
Vai onko kyseessä siis tää sama sali joka on Savolaisen Markon treenidvd:ssäkin?

Kuvia pitäisi ottaa vähän enemmän, mä voisin talkootöinä tehdä sen jos emme saa pian kuvia lisää. Bislis taitaa peräti huomenna olla iltapäivästä siellä ottamassa vastaan! :)

Btw, Mayorsin penkit vilahtaa tässä videossa, joka kuvailtiin Bisleyn kanssa aikaa sitten, eli Kraftwerkin todella tukevat penkit:

http://www.vimeo.com/4481793

kraftwerk_heavydutybench.jpg

No jos mä tuun lauantaina sinne, niin eiköhän nuo kuvat tuu otettua samalla :)
Tuota tilojen kuvaamistahan mä enimmäkseen teen, tosin taloja... mutta sisältä ja ulkoa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oisko mahdollista tänne saada noita liittymistietoja? Paikanpäälle ei nyt kerkee ja kannatusmielessä voisin aluksi liittyä jäseneksi.

LIITTYMISMAKSU:
Liittymismaksu yhdistykseen on 200 euroa kun sen maksaa 15.9.2010 mennessä. Tämän jälkeen liittymismaksu nousee 300 euroon. Jäsenyys on ikuinen, mutta sen voi halutessaan myydä eteenpäin. Yhdistyksen tilinumero: 800207-10073249.

Jäsenet treenaavat salilla 40€/kk ja ei-jäsenet 55-60€/kk.

Tarvitteko jotain tietoja maksun viesti kenttään? Vai riittääkö pelkkä maksu.

Viestikenttään kannattaa laittaa vaikkapa oma nimi (jos se ei muuten näy maksajana). Myös "liittymismaksu" on ok.
Omat tiedot kannattaa tietysti lähettää myös sähköpostilla info at mayors.fi että saadaan rekkariin ja voidaan olla yhteydessä proggiksen etenemisestä.

Jäsenrekisteriä varten tarvitaan:
- Nimi
- Osoite
- Puhelinnumero
- Email

:). 10 kertakorttia hyödynnän aluksi kun sellainen tulee. Mayorsin alkutaipaaleella oltiin mukana. Hienoa että olette saaneet tämän aikaiseksi ja pakkohan tähän oli mukaan lähteä vaikkei siellä tulisi treenattuakaan aktiivisesti :D

Tänään tapahtu iso juttu salilla kun Radio Rock vaihtu Nyysölän Mikan laatimaan soittolistaan. Samalla selvitettiin piuhahelvetti, lisättiin vahvistin ja kytkettiin kaikki kajarit kiinni. Nyt o treenifiilis katossa!

Mites, onko se respa siellä nykyään ensinkään? Vähän hindusti näkynyt ketään siinä respassa viime aikoina.
Luulen että mulla on salin vaihto edessä, ja pitäisi lakkauttaa kk-kortin makselu tuolla.
Ööö, niin, siis tämä salinvaihto ei johdu muutoksista Mayorssissa, vaan muutoksista omassa elämäntilanteessa.

Jahas, ehkäpä voi jättää omat soittimet sitten kotiin! Loistavia muutoksia!! :)

Mä voisin joku pv. kun tansseiltani ehdin, niin tulla (ilmaiselle?) kertakäynnille reenaa ja moikkailee tuttuja. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom