Ornitiini ja Arginiini

Pirkka Sitruuna-Lime tiivistemehua pieni loraus lasin pohjalle, siihen argiinit ja shottina kurkusta alas, vettä päälle, ei kauaa maistu suussa. Alkuun ennen nukkumaanmenoa otettu argiini tuntui parantavan yöunia, ja heräsi virkeämpänä, usein myös aikaisemmin, mutta muutaman viikon jälkeen aloin heräilemään jo noin parin tunnin päästä nukahtamisesta, oli vaikeuksia saada uudestaan unta, ja kun sai niin heräsi taas muutaman tunnin päästä uudestaan jne., joten päätin lopettaa käytön. Treenin tai lihaskasvun (tietysti ehkä liian lyhyt aika todeta) kannalta en mitään vaikutuksia huomannut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ainakin

l-arginiini on parantanut unen laatua. Treenaamaan nyt arginiinin käyttäjänä en vielä ole kerinnyt, mutta kohta se nähdään antaako tehoja. Ja jotenkin tuntuu että ko. ainetta ei kannata kapseleina ostaa ja maksaa turhista hienouksista. UFS:sta vaan se pussi pulverina ja siitä sitten irvistellen naamariin veden seassa. Maistuu muuten todella järkyttävälle! Ihan ku jotain raatoo söis, - vaikka en oo sellasta koskaan maistanu.

Sitä vain olen miettinyt, että missä yhteydessä päivää ja treenipäivää tuota kannattaisi ottaa? Onko merkitystä. Itse "nautin" aamupalan jälkeen. Oikeinko vaiko väärin?

appelsiini tuoremehun seassa jauhomainen aine ei maistu niin kauhealle! kun esim karpalo mehuun erehdyin sekoittaa.. hyi saatana.

Ostin vähän aikaa sitten pussin UFS l-arginiinia..
Kuuluuko jauheen haista ihan SPERMALLE? :D

Itse olen peittänyt pahan maun laittamalla mansikka fun-lightiä 1:1 ratiolla veteen puolikkaaseen lasiin. 5g vetäny aina aamulla ja illalla, en ole vielä huomannut mitään vaikutusta.

Tuon L-Arginiinin syömiseen huomasin ite että sipasee vettä suuhun hieman, sitten kaataa sen Arginiinin suuhun siihen veteen ja sitten vettä päälle. Siihen muodostuu semmonen "tasku" ja jos teit tämän oikein, ei se maistu miltään kun nielaiset. Veteen sekoitettuna saa juoda sitä lehmänpaskaa vain enemmän - ei kiitos.

eDit: ^tuhatkauno: Siltähän se juuri. Tosin moni ei sitä siksi tunnistanut, kun sitä kysyin. Haisee spermalle, maistuu lehmänpaskalle.

Arginiini maistuu kyllä aikalailla sapettuneen nahkiaisen paskalta, mutta sekoitettu on ihan desiin vettä ja otettu shottina alas, sekunnin irvistelyn ja päälle otetun runsaan ylimääräisen vesilasin jälkeen maku enää kummittelee etäisesti. Kerran menin johonkin Fun-Lightiin (tai samantapaiseen) sekoittamaan ja muuttui siniseksi, maku ei todellakaan ollut kuin vuosien takaisessa spiderman limpparissa - nahkiainen maistui yhä. Fun-Lightin haaskauksen ja jonku mahdollisen neutraloitumisen pelossa palasin takaisin shottilinjalle.

Ihme kikkailua. Tossa kun hain arginiini täydennystä UFS:n Tampereen liikkeestä, tuli ravintoguru Haloselta kysästyä tuosta arginiinin mausta. Vinkkinä käski tehdä siten, että heittää lusikallisen suuhun ja siihen juo vedet päälle, niin ei maistu miltään. Kokeilin ja toimii erinomaisesti. Problem solved.

Kaverit tuossa taannoin mainitti, että hänelle tuli helvetisti painajaisia kun tuota L-arginiinia käytti. Itse olin, että bullshit kun itselle ei tullu, mutta en käyttänyt sitä kuin satunnaisesti, harvoin. Nyt olen ottanut joka treeniä varten ja on kyllä unet olleet painajaisia joka yö nyt lähipäivinä kun sitä olen ottanut.

Onko muilla minkäänlaisia kokemuksia asiasta?

Kaverit tuossa taannoin mainitti, että hänelle tuli helvetisti painajaisia kun tuota L-arginiinia käytti. Itse olin, että bullshit kun itselle ei tullu, mutta en käyttänyt sitä kuin satunnaisesti, harvoin. Nyt olen ottanut joka treeniä varten ja on kyllä unet olleet painajaisia joka yö nyt lähipäivinä kun sitä olen ottanut.

Onko muilla minkäänlaisia kokemuksia asiasta?

Itsellä on ollu unet ennemminkin panijaisia :)

Mistähän tota ornitiinia löytyis jauheena? Arginiini on kyllä aika skeidan makusta mutta siihen kyllä tottuu, vielä pahempaa on noi "superfoodi" maca jauheet.

Suositut

Back
Ylös Bottom