Ornitiini ja Arginiini

Alle 5000mg päivä annoksilla en lähtis ees yrittämään, sillä se on kyllä ihan minimi.

Yhteensä vai kumpaakin ton verran? Jos ornitiinia tarvis ton verran naapia se meinais kymmentä nappia päivässä.:hyper:

-Sissi-

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siksi älä osta sitä. Itse ostin joskus Weiderin karnitiini+ornitiini ja innoissani vetelin. Sitten Foorumin guru Anssi Manninen pisti tutkimuksen eteeni, jossa kerrottiin, että n.30g/päivä oli antanut selviä vaikutuksia. PubMedistä löytyi, en muista muuta...

Yhteensä vai kumpaakin ton verran? Jos ornitiinia tarvis ton verran naapia se meinais kymmentä nappia päivässä.:hyper:

-Sissi-

Arginiinin hyödyt oon huomannu, mutta toi ornitiini on tullu vaan GH:ssa mukana. Oon vetäny myös pelkkää arginiinia, eikä se ornitiinia tunnu kaipaavan. Tolla annoksella tarkoitin nimenomaan arginiinia ja se tosiaan on minimi.

Aika infernaalisen pumpin nuilla arginiini+ornitiini-kapseleilla ainakin saavuttaa. Ehkä myös hieman yöunet paranee. Lyhyillä sarjoilla tuota pumppia ei niin hyvin tuu (ylläri), mutta eilen kun vedin 3 supersarjaa haukkareille niin tuntu että kohta ne räjähtää:evil: . Eihän nuo varmasti suoranaisesti lihaskasvuun hirveästi vaikuta, mutta lisääntynyt pumppi=enemmän verta lihaksessa=lihaskudokset paisuu ja rikkoutuu=lihas kasvaa. Lisäksi paremmat yöunet vaikuttavat varmasti palautumiseen ja jaksamiseen seuraavana päivänä, joten ei nuo nyt täyttä rahanhukkaakaan oo.

En oo arginiinia ennen jauhona vetäny, joten osaako joku sanoa paljonko 5grammaa kyseistä ainetta on millilitroina. Veikkaisin 5g=5ml, mutta en tiedä ku ei puntaria kaapista löydy. Kiitos!

Teelusikallinen on noin 5grammaa (ei kukkurallinen). Puntarin ostaminen helpottaa kyllä aminohappojen annostelua...

Edit. Ps. Sen jauheen maku ei sit ole parhaasta päästä, mutta esim. funlight peittää maun hyvin, kun tarpeeksi laittaa. Tai sitruunanmakuinen c-vitamiinipore...

Finmax arginiini purkin mukana tulee 5ml lusikka, purkin kyljessä lukee että annos jota ei saa ylittää on 2.4g(:anssi: ) eli tasan mittalusikallinen, ei kukkura.
Ite vedän kaks kukkurallista mittalusikkaa päivässä

Teelusikallinen on omien mittausten mukaan aikalailla 5ml, joten jompikumpi on väärässä. Oon vetäny nyt päivässä 10ml ja koska se on toiminu huomattavasti paremmin/nopeemmin ku aikaisemmin 5g ni uskoisin, että se on lähellä sitä 10:tä grammaa.

Faktaa.
Vasemmalla 5ml mittalusikka. Oikealla teräslusikka.

Liitteet

• argi.JPG
    argi.JPG
    128,4 KB · Katsottu: 304
  • argi (1).JPG
    argi (1).JPG
    135,2 KB · Katsottu: 290
Henkilökohtasesti ei ainakaan mitään ihmeitä tapahtunu pituuskasvun kannalta. Ehkä sitten pitempiaikanen käyttö??? Speksit on mulla samat.

Olen itse vedellyt arginiinia ja orginiinia reilujakin määriä useampaan otteeseen.
Havaittavat vaikutukset ovat lähinnä kyllä jääneet ehkä siihen lisääntyneeseen aamuheijarin esiintymiseen.
Viimeksi "nautin" arginiinia nykyisellä dieetilläni, n. 10g päivässä. En tiedä mistä johtunee, mutta miinuskaloreilla vaikutus oli aivan erilainen. Enimmäkseen huonossa mielessä. Joka helvetin kerta kun otin illalla 5g arginiinia, oli yöunien laatu aivan haitarista. Toinen toistaan todentuntuisempia ja järjettömämpiä unia,
tuntui kuin ei olisi käynyt syvän unen vyöhykkeellä lainkaan.
Kiinnostaisi kovasti tietää mahdollisia syitä, itse en keksi muuta kuin samanaikaisen miinuskaloreilla elämisen..

eli arginiini lisää luontaisen kasvuhormonin tuotantoa joten auttaako se pituuskasvuun? 17v 165 cm

pituuskasvuun ei voi suoraan käsittääkseni vaikuttaa kasvuhormonilla. Tai luulis että colemani ym bodarit ois vähintään 3 metriä pitkiä :D

Se mikä pituuskasvuun vaikuttaa, on energiansaanti. jos saa liian vähän energiaa, pituuskasvu hidastuu/pysähtyy kokonaan. pituuskasvu saattaa jatkua 20 - vuotiaaks asti. ei ole yhtään outoa jos esimerkiks armeija-aikana tulee 5 senttiä lisää mittaa

Mahtaako olla eroa normi arginiinin ja Arginiini KIC ja Arginiini AKG välillä? Sain tuossa käsiini purkin kapseleita jotka pakkauksen mukan sisältävät KIC-arginiinia, AKG-arginiinia ja ornitiinia... Tällähetkellä kiskon 7-10g normi arginiinia päivittäin.:urjo: Otetaan kapselit mukaan ja katotaan mitä tapahtuu:D

-Sissi-

Meikä on kohta temponu Finnmaxin Arginiini purkin kokonaan tyyliin: aamulla 2,5gr, ennen reeniä 2,5gr ja nukkumaan mentäessä 5gr.

Vaikutuksesta ei osaa oikein sanoo kun oon niin vähän aikaa reenannu että nyt vedän saman aikaa ilman arginiinia. Sit otan uusiks UFS:än aineella.

Alussa maku oli älytön mutta alas menee, ihan puhtaasti vaan veteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom