Millaisia mahdollisuuksia opiskelijalla on saada jotain tukia kesällä jos ei ole töitä eikä muita tuloja. Nyt on sellanen tilanne päällä kun työpaikka meni alta eikä uutta ole tiedossa???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HumppaPappa sanoi:Millaisia mahdollisuuksia opiskelijalla on saada jotain tukia kesällä jos ei ole töitä eikä muita tuloja.
HumppaPappa sanoi:Millaisia mahdollisuuksia opiskelijalla on saada jotain tukia kesällä jos ei ole töitä eikä muita tuloja. Nyt on sellanen tilanne päällä kun työpaikka meni alta eikä uutta ole tiedossa???
HumppaPappa sanoi:Millaisia mahdollisuuksia opiskelijalla on saada jotain tukia kesällä jos ei ole töitä eikä muita tuloja. Nyt on sellanen tilanne päällä kun työpaikka meni alta eikä uutta ole tiedossa???
protsku sanoi:Tämä on sinänsä käsittääkseni laiton vaatimus sossun taholta mutta moni opiskelija on vastoin parempaa tietoa tehnyt lisää velkaa em. johdosta.
protsku sanoi:Tarkennusta vielä sen verran että jos sossuun menet niin varaudu tällaiseen kommenttiin: "Jos teillä on oikeus opintolainaan niin käykää nostamassa lainaa pankista ja eläkää sillä rahalla nämä kesäkuukaudet."
HabaMih sanoi:Mä en älyä opiskelijioita, jotka kitisee rahan puutteesta ja samalla pelkää opintolainojen nostamista.
Ei kai sitä lainaa edes saa niin älyttömästi, että 20 vuotta menee takaisin maksuun?
Ei voi muuta todeta kuin että: Elämä on.jambo sanoi:Itse jouduin ekana opiskelukesänä sossun luukulle,lainat oli otettu ja kaikki. Sain kyllä rahaa mutta se olisi tullut 1.5 kk viiveellä. Sossun ämmän kommentti oli kun ihmettelin että miten tulen toimeen "no, me ei voida auttaa, ota lisää lainaa". No pakkohan se oli sitten vanhemmilta lainata rahaa elämiseen kun täti käskee. Hienoa hommassa oli että loppujen lopuksi en saanut sitten sossusta mitään koska laina katsottiin tuloksi. Jos oisin nähnyt sen ämmän kadulla niin olisin kuristanut sen kotkan. Ei voinu sitten infota mua vittuillessaan. Siinä sitten makselin vanhemmille velat takaisin seuraavan opintovuoden lainalla.