Opiskelijalle sali Kuopiosta?

Meenasin tyttöystän hankkia saman harrastuksen parista. On nimittäin enemmän yhteistä aekaa, kun ei lähetä eri teille juoksentelemaan. Onko joku muu Kuopion sali varteenotettavampi vaihtoehto tähän tarkootukseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla aika hiljasta iskee sieltä salilta niitä naisia? :D Mulla olis ainakin aika vitun :david: olo jos rupeisin salilla jotain "lähetkö kahville" ehotteleen... ei kai siinä, hyvin voit sieltä gisun saadakin. Mut ei varmaan salikäynnit hirveesti yhteistä aikaa verota? Ite en ainakaan tollasta heti eka miettis...

Ee sitä het piekkään ehotella. Pitää vähän seurata naista miten ja mihin aekaan käy ja jutella mukavia, hittain ja varmin askelein kato alottaa homma.
Noo 19 vuotias halluu piästä melekein suoraan asiaan - kyllähän sen ymmärtää ;) -

Pittää sitten harkita jottain kallimpoo salia, jos ee noissa halavimmissa kerta kymppipimuja käy. Oisko kellään ehottoo jottain?

Pittää sitten harkita jottain kallimpoo salia, jos ee noissa halavimmissa kerta kymppipimuja käy. Oisko kellään ehottoo jottain?

No, jos kerta kinkkujahdissa ollaan salitreenien aikaan, niin voin suositella ainakin Kuntostudiota. Kerrassaan pysäyttäviä tsikuja. On jo pari treffitarjoustakin tullut, mutta varattuna miehenä en tietenkään niistä kostu. :eek:

Myös Gym 99:n arsenaalissa on muutaman käyntikerran perusteella potentiaalia.

Taavettihan on hymypoika, eihä siinä mitää vikaa ole :) Tosiaa mielummiha sitä eukkoja kahtoo ku jotai alataljassa heiluvan potarin persvakoo :jahas:

Kuis paljon täällä nyt niitä gymillä kävijöitä oikein on, taida itte tietää ko kisskissin stalwartin ja zweccon :) yanin taisin joskus vahingossa bongata talvella kun kisskissilä oli pakkispaita päällä ja se jotain jauhoi :)

Rajala on ihan paras sali naisen hommaamiseen:D . Olen vuodesta -95 käynnyt rajalassa ja ehkä 2 kertaa olen neitokaisen siellä nähnyt, ei korjaan muutaman kerran noiden lisäksi olen nähnyt siellä kaupungin puolesta naispuolisen siivoojan:rolleyes:

Rajala on ihan paras sali naisen hommaamiseen:D . Olen vuodesta -95 käynnyt rajalassa ja ehkä 2 kertaa olen neitokaisen siellä nähnyt, ei korjaan muutaman kerran noiden lisäksi olen nähnyt siellä kaupungin puolesta naispuolisen siivoojan:rolleyes:

Minä en ole varmaan paria kuukautta, tänään oli nainen (tosin lapsen kanssa), pari muuta naista olen kanssa nähnyt, ja siivoojan kanssa olen jo tervehtimistasolla... :lol2:

:offtopic: Voihan vitun sahosen viikset ja kp:n logistiikka muovipaperikone perkele! Unohdin ilmoittaa että tulen kuopioon vasta tiistaina, ukki toivon mukaan et oottanu siinä sitte turhaan...:wall: Pääsen vasta ens torstaina rajalaan.:itku:

Niin parempi kun ei ole niitä naisia liikaa niin reenit kulkee paremmin? :david: Ja ei ole niitä 50+ pappoja jotka katselee pelottavan näköisesti 16 vuotiaita tyttöjä, niihin törmää usein kuopionhallilla.

Olen just muuttanu Kuopioon. Kävin tänää ekan kerran Rajalas. Täytyy kyl
sanoa, et hemmetin hyvä sali. Siellä on just oikea meininki treenata. Huomenna
vois käydä tsekkaa ton Kotkiksen..

Tervetuloa Kuopioon. :) Kunhan tässä syksy ehtii pidemmälle niin pääsette bongailemaan P-pipoista naispuolista pakkislaista Kuopion raitilta. Itsekin palasin kuun alussa asumaan Kuopioon kun sain toivomani opiskelupaikan.

Kiitoskiitos:) Mukavalta kaupungiltahan tää Kuopio vaikuttaa. Ihmiset o lepposii ja kaupungin kokoki on aika passeli. Ensivaikutelmat on pelkästään positiivisii. Ainoa mikä meinaa välis tuottaa vaikeuksii on kieli. Ei meinaa aina ihan ymmärtää..

Ainoa mikä meinaa välis tuottaa vaikeuksii on kieli. Ei meinaa aina ihan ymmärtää..

Ennenkuin huomaatkaan, viännät savvoo jo siinä missä muutkin. :D No tiedä sitä, mutta kai siihen tottuu - itse en osaa yhtään asettua sun asemaan kun olen umpikiero savolainen ja puhun myös sen mukaisesti...

Tekulla on tullu väännettyä rautaa parin opiskeluvuoden ajan. Tutustuttu on myös gym:iin ja kuntostudioon, molemmat hyviä. Tekun hyvät puolet on kohtuu hyvä sali ja saunomis/peseytysmi mahdollisuudet reenin jälkeen. Sali taitanee olla auki jopa puoli kymmeneen asti jossen väärin muista. Löytyykö täältä muita tuttuja, tekulla käyviä...?

TT

:hyper: taitaa olla mun kuva tossa! ei kai siinä sit mitään :D näkeepähän ainaki kukkakeppi selän :D
hyvä paikka tosiaan rajala ja kotkis, halpa ja mitään sieltä ei puutu :thumbs:

luolamiehenä voi sanoa että jalat kannattaa reenata kotkalla, ja muut paikat rajalassa :)

:hyper: taitaa olla mun kuva tossa! ei kai siinä sit mitään :D näkeepähän ainaki kukkakeppi selän :D
hyvä paikka tosiaan rajala ja kotkis, halpa ja mitään sieltä ei puutu :thumbs:

luolamiehenä voi sanoa että jalat kannattaa reenata kotkalla, ja muut paikat rajalassa :)

Mjoo, sinun kuva oli laitettava kun muualta ei mitään löytynyt.. Anteeksi vain etten lupaa kysynyt.

Tässäpä vielä Rajalaa toisesta kulmasta:
http://www.kuopionpainonnostajat.net/media/videot/treeni/jari_veto_360.wmv

Minut voi bongata Rajalasta (yleensä) tiistai- ja torstai-iltaisin, sekä lauantaina ja sunnuntaina keskipäivällä.

Nostetaanpa vielä tämä ylös kun tuli asiaa mieleen.

Onko saleihin tullut/tulossa olennaisia muutoksia? Onko tullut hyviä uusia paikkoja?

Ja vielä pieni bonus:

Onko täällä ketään joka mahdollisesti alottaisi opinnot Kuopion yliopistossa ensi syksynä? Ja vielä mahdollisesti lääketieteellisen puolella? Pakko vähän kartottaa. :D

Hmm, tulikin mieleen että tuolla kuopion kuntostudion naisten salilla saattas olla aika paljon naisia :hyper: . Tosin taitaa olla aika sairas hinta tonne salille,joku 50e/kk? :p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom