Opiskelijalle sali Kuopiosta?

Lapo sanoi:
Jos nyt tajuan kartasta mitään niin sekä Kotkankallio että Rajala ovat siinä alta kilometrin päässä yliopistoalueesta?!

Joo,kuta kuinkin. Kotkankallio on ihan Niiralan Shellin vieressä ja Rajala löytyy puijonlaaksosta Rajalan koulun läheltä(sammakkolampi on kanssa ihan vieressä) Siinä pari vinkkiä. :) Tarkempia osotteita en kyllä nyt muista,mutta kun yliopistolta lähdet Niiralankatua pitkin kävelemään huomaat kyllä kotkankallion väestö suojan,ja samoin kun olet menossa puijonlaaksoon ja löydät rajalantien niin löydät kyllä rajalanväestösuojaankin ;) :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rajalassa treenaavat: Mihin aikaan käytte treenaamassa? Minut löytää Rajalasta maanantaina, torstaina ja lauantaina (normaaliviikolla), saavun yleensä 11.30 tai jälkeen. Tuntomerkit: Musta tai vihreä t-paita, ~180cm, 71-73kg vinkuheinä, ja pitkä letti... :lol2: Tulkaahan juttusille jos näette.

Nyt seuraa tyhmä kysymys :D Miten tonne "HC-luolaan" pääsee ku oltii siinä ovella kaverin kaa 15:55-16:15 eikä se ovi ollu auki vaikka netissä lukee että ilman avainta klo 16:00-21:30 :eek: Siis ovi oli siinä vanhusten taloa vasta päätä ja siinä ylhäällä luki sammakkolammentie. Oltiinko me liian kyniksii vai mikä siinä oli :) Sitten kierrettiin sinne alempana olevalle ovelle joka oli auki ja mentiin sieltä sisään --> löydettiin ihtemme jostai nyrkkeilysalilta ihmeteltii vähä että tääkö se isojen poikien paikka on ku 2 ruosteista tankoo ja pari vehettä :david: Kyllähän ne reenit sielläki jotenki meni.:nolo:

Nyt seuraa tyhmä kysymys :D Miten tonne "HC-luolaan" pääsee ku oltii siinä ovella kaverin kaa 15:55-16:15 eikä se ovi ollu auki vaikka netissä lukee että ilman avainta klo 16:00-21:30
Tulee ekana mieleen et ois ehkä voinu hetken pidempään venata jos vaikka joku ois tullu avaan sen vasta 16:20 jostain syystä? Kävittekö sitten siellä "alasalilla" vedetyn treenin jälkeen kolkuttelemassa oikeaa ovea?

Rajalassa treenaavat: ...
Itse tulen vuoden perästä todennäköisesti tänne :D . Treenikaveria olen silloin todennäköisesti vailla. Olisi perkeleen hyvä jos saisi sinne sellaisen vähän tiiviimmän ja voimailusta/bodailusta enemmän kiinnostuneen & aktiivisen jengin (joka siellä kyllä varmaankin jo on) jonka kanssa sais treenattua KOVAA. Mulla ainaki parhaat treenit tulee kavereiden kanssa kun on toinen siinä huutamassa et "Nosta saatana!" & tutut varmistajat & ei tartte katella seiniä sarjojen välissä kun voi jauhaa ees vähän paskaa ;) . Muutenkin motivaatio on paljon kovempi. Mutta siihen on tosiaan se vuosi aikaa, joten otan asian sitten esille uudestaan kun se on paikallaan...

Käytii me sitä vielä nykimässä mut lukossa se oli sillonki :curs: Ja koputeltiin ja kaikkee.

Nyt seuraa tyhmä kysymys :D Miten tonne "HC-luolaan" pääsee ku oltii siinä ovella kaverin kaa 15:55-16:15 eikä se ovi ollu auki vaikka netissä lukee että ilman avainta klo 16:00-21:30 :eek: Siis ovi oli siinä vanhusten taloa vasta päätä ja siinä ylhäällä luki sammakkolammentie. Oltiinko me liian kyniksii vai mikä siinä oli :) Sitten kierrettiin sinne alempana olevalle ovelle joka oli auki ja mentiin sieltä sisään --> löydettiin ihtemme jostai nyrkkeilysalilta ihmeteltii vähä että tääkö se isojen poikien paikka on ku 2 ruosteista tankoo ja pari vehettä :david: Kyllähän ne reenit sielläki jotenki meni.:nolo:

Kysehän on siitä, että taisitte olla väärällä ovella (kuten minäkin ensimmäisellä kerralla, kuopio.fi osoitteessa taidetaan antaa väärä osoite...).
Katsokaas tästä threadistä aiemmilta sivuilta tekemäni "hieno" opastekuva:) Eli se on siis siellä lammen toisella puolella :D

Pitäsköhä tonne kaupungille vähä vihjasta tosta virheestä :jahas: Pitääkös avaimen lisäksi ostaa vielä tollane kortti ?

Pitää. Tarkastaja ei oikein tykkää jos pelkällä avaimella menee, se on itse asiassa laitonta. :D

Asun keskustassa

Niin itse asun keskustassa niin kumpaa salia kannattaisi opiskelija pudjetilla alkaa käyttää Rajalaa vai Kotkankalliota? Mistä saan avaimen ja sen kortin hommattua?
Ps. En tunne niiden salien käyttäjistä ketään ja olen aika uusi salilla kävijä.

Niin itse asun keskustassa niin kumpaa salia kannattaisi opiskelija pudjetilla alkaa käyttää Rajalaa vai Kotkankalliota? Mistä saan avaimen ja sen kortin hommattua?
Ps. En tunne niiden salien käyttäjistä ketään ja olen aika uusi salilla kävijä.

Eiköhän tuo liene sama kenenkä hyvänsä budjetilla, kun kerran samalla maksulla saa käyttää Rajalaa, kotkista, yliopistoa ja jäähallia :D

Kaikki nuo ovat kävelymatkan päässä keskustasta.

Kortin ja avaimen saat kätevästi vanhoilla kasarmeilla sijaitsevasta vapaa-ajankeskuksesta. Siitä tulliportinkadulta viistottain kohti poliisitaloa keskustan st ykköseltä.

Edittivä: Kotkiksella on muuten kaadettu salilta se väliseinä ja vehkeitä on uusittu ja lisätty ja muutoinkin salin ilme on parantunut... kannattanee käyvä testaamassa.

Eiköhän tuo liene sama kenenkä hyvänsä budjetilla, kun kerran samalla maksulla saa käyttää Rajalaa, kotkista, yliopistoa ja jäähallia :D

Kaikki nuo ovat kävelymatkan päässä keskustasta.

Kortin ja avaimen saat kätevästi vanhoilla kasarmeilla sijaitsevasta vapaa-ajankeskuksesta. Siitä tulliportinkadulta viistottain kohti poliisitaloa keskustan st ykköseltä.
.

Kiitos tiedosta. Tuolla budjetilla tarkoitin, että verrattuna kalliisiin saleihin :D
Mutta pitää varmaan käydä tuo uudistuneen kotkiksen tilanne tsekkaamassa, kun asun siinä aika lähellä. Eli maksua tulee sali maksu + avain eli 40 + 15 vai?

Kiitos tiedosta. Tuolla budjetilla tarkoitin, että verrattuna kalliisiin saleihin :D
Mutta pitää varmaan käydä tuo uudistuneen kotkiksen tilanne tsekkaamassa, kun asun siinä aika lähellä. Eli maksua tulee sali maksu + avain eli 40 + 15 vai?

Avainpantteja en muista...

Täätyy minunkin harkita tuota salikortin ja avaimien hankkimista. Kääkö noissa rajalan/kotkankallion saleissa ollenkaan NAISIA? Ja onko vielä katottavia? Onko joku katsotunut sitä puolta?

Täätyy minunkin harkita tuota salikortin ja avaimien hankkimista. Kääkö noissa rajalan/kotkankallion saleissa ollenkaan NAISIA? Ja onko vielä katottavia? Onko joku katsotunut sitä puolta?

Tärkein seikka saleja ajatellen :jahas:

Eipä juurikaan käy... treenata niissä kaikissa kyllä voi.

:offtopic: Naisiako menet salille katsomaan? :D Luulisi olevan helpompiakin bongauspaikkoja tähän tarkoitukseen.

:offtopic: Naisiako menet salille katsomaan? :D Luulisi olevan helpompiakin bongauspaikkoja tähän tarkoitukseen.

Pitäähän siellä vähä väliaika-tekemistäkin olla ;) Näin kesällä ku tuolla yhellä kekellä (kisskiss:llä) on töitä koko kesän ja itellä illalla menoja niin yksin kun käy niin tylsäähän siellä olis mikäli ei olisi pientä silmäniloakin ;)

Rajalalla/Kotkalla kävin itse tossa joku 1½ vuotta sitten ja semmosen vuoden reenailin, eipä siellä niitä pahemmin ollut. Reenisä siellä saa kyllä hyvin vedettyä mikäli ei nirsoilemaan rupea :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom