Opetusvideoita: älkää yrittäkö kotona!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKM
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ja nämä kaverit luulee olensa vahvoja? Luultavasti oikeat tulokset, oikealla suoritustekniikalla on 50% noista painoista, mutta ei taida miesten egot kestää sitä.
Naurettavaa..

Sääliksi käy miehiä jotka luulevat olevansa "tekijämiehiä" niin paljon että pitää laittaa nettiin jakoon tuollaiset räpellykset. Eikö kukaan noiden kaveri edes ilkeä pudottaa kaveria maantasalle pienellä kritiikillä?

Ron Moss sanoi:
Ja nämä kaverit luulee olensa vahvoja? Luultavasti oikeat tulokset, oikealla suoritustekniikalla on 50% noista painoista, mutta ei taida miesten egot kestää sitä.
Naurettavaa..
ei toi mikään heikko voi olla vaikka tuolla tyylillä nostaakin, kokeileppa itse tuolla tyylillä että saatko 50rosenttia enempää, mää en ainakaan sais. jos kokeilet niin varmista ettei salilla ole muita ettet joudu naurun alaiseksi :D

neutraali sanoi:
ei toi mikään heikko voi olla vaikka tuolla tyylillä nostaakin, kokeileppa itse tuolla tyylillä että saatko 50rosenttia enempää, mää en ainakaan sais. jos kokeilet niin varmista ettei salilla ole muita ettet joudu naurun alaiseksi :D

Aika kärjistäen laitoin ton 50%, mutta pointti tulee varmaan kaikille selväksi.
Itse tyydyn olemaan heikko - hyvällä tekniikalla.

Ron Moss sanoi:
joo, järkikinhän sen jo sanoo ettei tuollaista tekniikkaa kannata edes opetella :D

Mä tavallaan kunnioitan noitten "runkkupenkkaajien" notkeutta ja akrobaattista osaamista. Oma kroppa kun on niin pahuksen jäykkä, että voisin suoraan siirtyä sotilaspenkkiin sarjapainojen lainkaan putoamatta. Lahnapenkkaaja vai runkkupenkkaaja? Kas siinä pulma...

Tuo maastaveto onkin sitten aika kivuliasta katsottavaa. Miksi pitää väkisin vääntää, jos ei nouse kuin reittä pitkin vaakasuoraan vierittämällä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ovat kyllä aika :david: :david:

Ron Moss sanoi:
Aika kärjistäen laitoin ton 50%, mutta pointti tulee varmaan kaikille selväksi.
Jees mutta silti esmis eiköhän tuo maveheppu saa puhtaalla tyylillä edes jonkun 180? Mutta tiettyhän se ei muuta pointtia. Ei kyllä olisi kovin vahva vaikka menisi puhtaalla tekniikalla nuo painot.=)

Terminator2 sanoi:
Näitähän voi aina näyttää, kun joku 2 vuotta käynyt 16 vuotias väittää saavansa 200 mavesta. Luoja. Toivottavasti välilevyt räjähtelee.
:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom