Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei toi mikään heikko voi olla vaikka tuolla tyylillä nostaakin, kokeileppa itse tuolla tyylillä että saatko 50rosenttia enempää, mää en ainakaan sais. jos kokeilet niin varmista ettei salilla ole muita ettet joudu naurun alaiseksi :DRon Moss sanoi:Ja nämä kaverit luulee olensa vahvoja? Luultavasti oikeat tulokset, oikealla suoritustekniikalla on 50% noista painoista, mutta ei taida miesten egot kestää sitä.
Naurettavaa..
neutraali sanoi:ei toi mikään heikko voi olla vaikka tuolla tyylillä nostaakin, kokeileppa itse tuolla tyylillä että saatko 50rosenttia enempää, mää en ainakaan sais. jos kokeilet niin varmista ettei salilla ole muita ettet joudu naurun alaiseksi :D
joo, järkikinhän sen jo sanoo ettei tuollaista tekniikkaa kannata edes opetella :DRon Moss sanoi:Itse tyydyn olemaan heikko - hyvällä tekniikalla.
Äläeepee sanoi:
Toi video nyt oli ihan feikki. Kukaan (no ehkä jotkut harvat) ei tosissaan pysty tommoseen sähellykseen ja sitten laita sitä nettiineepee sanoi:
Jees mutta silti esmis eiköhän tuo maveheppu saa puhtaalla tyylillä edes jonkun 180? Mutta tiettyhän se ei muuta pointtia. Ei kyllä olisi kovin vahva vaikka menisi puhtaalla tekniikalla nuo painot.=)Ron Moss sanoi:Aika kärjistäen laitoin ton 50%, mutta pointti tulee varmaan kaikille selväksi.
Itse tyydyn olemaan heikko - hyvällä tekniikalla.
Terminator2 sanoi:Näitähän voi aina näyttää, kun joku 2 vuotta käynyt 16 vuotias väittää saavansa 200 mavesta. Luoja. Toivottavasti välilevyt räjähtelee.
eepee sanoi: