Opetusvideoita: älkää yrittäkö kotona!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKM
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vielä kun näkisi tämän Maxin runkkupenkin, niin olen nähnyt kaiken! :lol2:

kaksi sanaa: ei juma. lauta.
mähän teen suorastaan oppikirjatekniikalla jos tuohon vertaa :D

Kehottaisin isällisesti harkitsemaan pukeiltavetoa, ja ottamaan ne varmistin raudat pois niin :rock: ....no ehkä ne varmistimet on hyvä olla paikallaan tuossa käytössä. samanlaisia kyykkyjä kuin joidenkin kuulantyöntäjien penkit....

Käy sääliksi tota tankoa ensimmäisessä kyykkyvideossa. Toivoisin, että varmistusraudat olisivat pettäneet ja murskanneet jätkän alleen. Jos omistaisin kyseisen salin, tuo jätkä ei paskoisi mun tankoja enää ikinä. Mut se on hienoa et kaverit vielä kannustaa taustalla: "YEAAAAHH!!!" :hyper:

LOL!! Mun entisellä salilla veti yks äijä ykkösen maastavedossa suunnilleen samanlaisella tekniikalla paitsi et polvien alta ylös kesti varmaan 20sekunttii. Ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää. :rock:

ei prkl mun alaselkä sano ruts pelkästään ton maven kattomisesta...

Oli kyllä kivaa katseltavaa.Not, ainaski hauskaa mulla on.
Olis kiva nähdä ton kyykky kaverin penkki treenit.:lol2: :lol2:

Ei pysty ymmärtämään... Muutaman kerran olen säätänyt kokeeksi varmistusraudat normaalia korkeammalle kyykyssä ja sitten onkin yllättänyt kun tanko kolahtaa niihin, paineethan siinä lähtee ja ei se nosto enää lähde. Luulisi että kun mavessa on tuollainen puolen minuutin reisikannatusrunkutus takana tajuaisi jo tyhmempikin luovuttaa... viisi :david: :in tähteä molemmille suorituksille!

Tämä on ilmeisesti sitä hardcorea, jota ihmiset toivoivat Heikin treenivideoilta! Tuohan onkin kätevää yhdistää kyykky maastavetoon:)

:lol2: :lol2: :lol2: HAHAH mitä nostoja!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tos mis tekee "sarjaa" painoilla, niin meiän salilla yks tyyppi teki oikeest ton syvysii kyykkyi, olihan sil siinäkin jotain 200kg, mut ne oli kyl tosi vajait. Ja sama jalkaprässis, sellast 30cm liiket jollai 400kg+kelkka :)

Kyllä käy sääliksi noiden kavereiden selkää. Kyykkyvideo ihan uskomaton, jätkällä tanko pomppaa telineestä jo puoleen väliin ja tuolla salilla ilmeisesti paitsi venyttely myös lukkojen käyttö on homojen hommaa.

:wanha: hulkki postas nää klipit varmaan jo puoli vuotta sitten johonki trediin:)

mkm oliko nuo sun omista reeneistä vai oliko nuo niitä nfl miehiä;)
Flesh sanoi:
Tämä on ilmeisesti sitä hardcorea, jota ihmiset toivoivat Heikin treenivideoilta!
:david: tuo on just sitä :hyper: :rock:

Näissä videoissa kiteytyy hyvin salinostojen uskottavuus. Oon jokus kaverin kanssa varmistanut 170kg jollekin hepulle, sen nosto oli semmoinen, että mä en tänä päivänäkään ole varma mitä tapahtui. Se siis nosti jotenkin niin paljon persettä, ettei se tanko laskenut ollenkaan ja kaikki tapahtui niin nopeaan, että mä jäin hommasta täysin pihalle.

neutraali sanoi:
:wanha: hulkki postas nää klipit varmaan jo puoli vuotta sitten johonki trediin:)

:
sori, sekoilin, tuo mave mies on ilmeisesti sama josta hulkki on joskus aikoinaan laittanut klipit. kyykky ja veto.

Tossa ekassa kyykky videossa luulin että toi video pätkii, ennen kuin tajusin että toi kaveri pudottautuukin noi nopeesti alas tonne varmistusrautoihin... :D

neutraali sanoi:
mkm oliko nuo sun omista reeneistä vai oliko nuo niitä nfl miehiä;)

Ei, eivät ole minun treeneistäni: eihän tuolla ole fitnessbeibejä taustalla flirttailemassa. Sinuakaan en syytä videoilla esiintyväksi, kun muistaakseni olet jo kauan sitten hajottanut selkäsi kyykkyjä ja maastanostoja sietämättömäksi. NFL-pelaajien treeneihin minulla ei ole tähän hätään muita videolinkkejä kuin täältä löytyvät www.houstontexans.com -> Fitness -> Routines -> Gary Payne etc. Liikeratoja olisin joissakin Texansvideoiden liikkeissä rahtusen pidentänyt ja kenties hieman suoritustyyliä rauhoittanut, mutta kokonaisuudessaan menettelee. EDIT: sinne sivun oikeaan laitaanhan on lisätty tuoreita, vieläkin kiintoisampia videoita :kuola: .

Voimanoston MM-kisojen clipit (http://www.powerlifting-ipf.com/videoclips.htm) ovat äärimmäisen inspiroivia, mutta jostain syystä ainakaaan oma koneeni ei juuri nyt suostu niitä näyttämään. Kauniita, tasapainoisia ja tehokkaita nostoja. Erityisesti eräiden venäläisnostajien hioutunut tekniikka ja mm. 110 kg:n maailmanmestarin vedon myötäote ihastuttavat. Naiskatsojille tiedoksi, että nostoasutkaan eivät ole niin haarniskamaisia, etteikö kyykyn ala-asennossa saattaisi vilahtaa...

On varmaan niin, että nämä heikoimmat pösilöt haluaa julkistaa maailmalle tuloksensa oikein videon muodossa :D Seuraavaksi nämä samat nostajat varmaan ilmoittavat, että ilman dopingia eivät näin kovaan kuntoon olisi päässeet :thumbs: Kyllä mulla ainakin tuossa kyykyssä tuolla tekniikalla tulis polvet pihalle..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom