Opetusvideoita: älkää yrittäkö kotona!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKM
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:lol2: :lol2: :lol2:

tosta ois hyvin sukeltanu ali...

MKM sanoi:
Ei, eivät ole minun treeneistäni: eihän tuolla ole fitnessbeibejä taustalla flirttailemassa. Sinuakaan en syytä videoilla esiintyväksi, kun muistaakseni olet jo kauan sitten hajottanut selkäsi kyykkyjä ja maastanostoja sietämättömäksi. NFL-pelaajien treeneihin minulla ei ole tähän hätään muita videolinkkejä kuin täältä löytyvät www.houstontexans.com -> Fitness -> Routines -> Gary Payne etc. Liikeratoja olisin joissakin Texansvideoiden liikkeissä rahtusen pidentänyt ja kenties hieman suoritustyyliä rauhoittanut, mutta kokonaisuudessaan menettelee. EDIT: sinne sivun oikeaan laitaanhan on lisätty tuoreita, vieläkin kiintoisampia videoita :kuola: .

Voimanoston MM-kisojen clipit (http://www.powerlifting-ipf.com/videoclips.htm) ovat äärimmäisen inspiroivia, mutta jostain syystä ainakaaan oma koneeni ei juuri nyt suostu niitä näyttämään. Kauniita, tasapainoisia ja tehokkaita nostoja. Erityisesti eräiden venäläisnostajien hioutunut tekniikka ja mm. 110 kg:n maailmanmestarin vedon myötäote ihastuttavat. Naiskatsojille tiedoksi, että nostoasutkaan eivät ole niin haarniskamaisia, etteikö kyykyn ala-asennossa saattaisi vilahtaa...

:offtopic: Katsoin noita powerliftingin videoita, ja heräsi kysymys, miten syvä kyykyn pitäisi olla. Mä olen jotenkin ollut siinä uskossa, että perseen pitää käydä kantapäissä asti, ja olenkin itse ihan pohjaan asti vääntänyt. Siksi nämä viralliset huipputulokset kyykyssä näyttivät mielestäni aika vajailta. :D Täytyykin siis seuraava maksimi testata tollasella ei ihan pohjaan -tyylillä...

Tuo mavejätkä saa kyllä asenteesta täydet :5: . Tyylistä ei ihan yhtä paljoa. Tuota kyykkääjää en jaksa edes kommentoida. :lol2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihmeen hyvin varmistajilla pitää pokka, tuota runkkaria katellessa. :lol2:

Oli kyl oikein mallikas penkkisuoritus, hienosti munat nous kattoa kohti!
Jos joskus viittis, ois siistiä ottaa kamera mukaan salille ja tallentaa ihmisten habatreenejä, niitä kun on aina niin hauska kattoa. Oli taas ilo seurata toissapäivänä kahden sankarin z-tankokääntöä kun ekaks laitettiin 40kg ja tehtiin komialle heijarilla kasit, sitten rohkeasti 50kg ja kyllä se selkä onkin taipuisa laite! Jumalauta kun jätkien kädet ei ees ollut pumpissa muutaman sarjan jälkeen mutta on se sentään hienoa laittaa paljon kiekkoja tankoon! meni vähän :offtopic: tää avautuminen, sori.

Keila sanoi:
Aika tyylipuhdas runkkupenkki :) . Ei muuten ole valitettavasti edes hirveen harvinaisia tuollaset suoritukset...
no en eläissään kyllä tuollaista ole nähnyt, sillä oli vissiin jalat jollain korokkeella, eikai muuten nuin paljoa voi persettä nostaa. tekniikan korjauksella ois varmasti silti kova ukko penkkaileen. ei tuo ukko juuri pomputtanut tankoa, mutta tuo perseen nosto oli kyllä aivan järkyttävä.

mitä lätkiä tuossa ulliksen mahtavassa penkissä on :) , miten tuosta saaadaan 200 aikaiseksi. 20kiekot on ihan päissä mutta mitä lätkiä nuo muut on

edit: kaippa nuo on 17,5kilon lätkiä nuo muut, jos sellaisia tehdas lätkiä on olemassa.

HAHA! :D hirveitä videoita :(
Pelottavinta tässä on se, että tollaset on ihan jokapäiväisiä salilla. Mun mielestä tekniikka on paljon tärkeämpää, kuin painot mitä käyttää. Tosta MXM jutusta tuli myös mieleen että oli hauska kattoa kun sellanen about 14-vuotias 50kg ruikku veti ylätaljasta ojentajapunnerrusta köydellä maksimeilla. :D Liike oli sen verran vakuuttava, että tuskin ois saanu puhtaita 20kilollakaan (maksimit siis 70kg).

neutraali sanoi:
mitä lätkiä tuossa ulliksen mahtavassa penkissä on :) , miten tuosta saaadaan 200 aikaiseksi. 20kiekot on ihan päissä mutta mitä lätkiä nuo muut on

Mulla tuli kyllä automaattisesti mieleen että nuo pyöreät olis 20 kilon lätkiä ja laitimmaiset kympin.

Näitähän voi aina näyttää, kun joku 2 vuotta käynyt 16 vuotias väittää saavansa 200 mavesta. Luoja. Toivottavasti välilevyt räjähtelee.

Edit, Mielestäni tuossa penkkivideossa ei ole 200 Kg, sillä kyllä se aivan liian kevyesti liikkuu. Ja kun se laittaa esim painon takaisin haarukoihin, aivan liian kiltisti istahtaa siihen. Tai sitten vain on joku "Tero" jolla on voimaa.

neutraali sanoi:
no en eläissään kyllä tuollaista ole nähnyt, sillä oli vissiin jalat jollain korokkeella, eikai muuten nuin paljoa voi persettä nostaa. tekniikan korjauksella ois varmasti silti kova ukko penkkaileen. ei tuo ukko juuri pomputtanut tankoa, mutta tuo perseen nosto oli kyllä aivan järkyttävä.

Meidän salilla käy ainakin kaksi äijää jotka tekee juuri samanlaisella tekniikalla. Pahaa tekee kyllä kattoa kun vääntävät ykkösiä selkä solmussa. Toinen aina valittelee kun ei meinaa selkä kestää penkkaamista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom