ootteko lukenu sinuhe egyptiläisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja james
  • Aloitettu Aloitettu
...jos ootte ni mitä mieltä? pitäs alkaa just lukee sitä,kuuluu kai vähän niinku yleis sivistykseen.(kuten bill phillips-doping :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus 15-vuotiaana yritin, sain luettua jotain 30 sivua. Alku on helvetin tylsä. Pitäs yrittää uuestaan, kuuluu kyllä yleissivistykseen.

Olen lukenut kolmekin kertaa ja joka kerta olen tykännyt. Taitaa ne ensimmäiset sivut olla tylsimmät, mutta kyllä se siitä mielenkiintoiseksi muuttuu kun jaksaa vähän pitemmälle lukea.

On luettu, kun lukiossa pakotettiin :D
Mutta, kun kirjaa oli jonki matkaa lukenu, se muuttu niin mielenkiitoseks, ettei ois malttanutkaan kesken lopettaa.

Enää ei kyllä juuri mitään kirjasta muista. Kannattaa ehdottomasti lukea.

Joskus yläasteella luin Sinuhen. Oli kyllä mielenkiintoinen kirja, joskin vähän masentava. Elämä potki Sinuhea päähän vähän joka käänteessä...muistaakseni.

Maailman parhaimpia kirjoja! Ellei jopa parhain!

Teki lähtemättömän vaikutuksen.

Mullakin eka yritys tyssäsi siihen todella tylsään alkuun. Ne ekat parikymmentä sivua on jotai ihan sikatylsää, mutta sen jälkeen kirja on aivan uskomaton lukuelämys!

Olen lukenut kahdesti ja kolmas kerta suunnitteilla.

:0: :0: :0:

Originally posted by Hippa
Maailman parhaimpia kirjoja! Ellei jopa parhain!

Teki lähtemättömän vaikutuksen.

:0: :0: :0:
:offtopic:
Tuo :0: muuten tarkoittaa nollaa tähteä.
:5: taas sitten tarkoittaa viittä tähteä, jonka ilmeisesti tarkoitit antaa arvosanaksi Sinuhe-Egyptiläiselle.

P.S. En tarkoita tätä vittuiluksi!

Sinuhe on klassikko. Usein törmää tuohon "pitäisi lukea, kuuluu yleisivistykseen". Oikeilla kirjavalinnoilla pääsee kirjallisuuden loputtomaan, kiinnostavaan ja haastavaan maailmaan kiinni, ilman pakkoa tai lukemisen tuskaa. Kannattaa kokeilla.

Tein ylä-asteella tosta kirjasta esitelmän, mutta en lukenut sivuakaan siitä. Silti arvosanaksi 8:D

Oon lukenu. Ekalla kerralla lopetin kesken, kun jäljellä oli 70 sivua tekstiä. Vitutti se Sinuhen mogailu...

Tokalla kerralla luin sitten loppuun asti. Ihan hyvä kirja. Mut ei todellakaan paras.

Oon lukenut joskus lukiossa, mutta eipä ole paljoa jäänyt mieleen. Kusenlämmintä olutta ne kiskoi ja sitten jonkun ghetto-beyatchin nimi oli Nefernefernefer. Mutta ilmeisesti tykkäsin siitä, koska vapaaehtoisesti luin sen loppuun asti.

Tyhmin posti miesmuistiin. Anteeksi.

En ole lukenut ja tuskin tulen lukemaankaan. Sivistymätön nahjus. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom