ootteko kokeillut ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aivan sairaan hyvä resepti:

1. keitä makaronit

2. heitä purkillinen uutta PIRKKA chili-tonnikalaa sekaan.

siinä on mausteet matkassa... tulinen on... niin ja PIRKALLA on myös muita makuja tosin en oo kerenny ite vielä kokeileen...

Originally posted by hitman2002
2. heitä purkillinen uutta PIRKKA chili-tonnikalaa sekaan.

OOH, onko pirkallakin jo maustettuja tonnikaloja? En suostu syömään mitään muuta tonnikalaa kun pirkkaa.. jotenkin ne muut maistuu pahalle (esim rainbow, ja mitäs muita niitä onkaan), ehkä vaan kuvittelen mutta silt

Btw. Mitähän öljyä se tonnikalapurkin öljy on? Jos se on kalaöljyä niin eihän siinä mitään pahaa ole.

Re: Re: ootteko kokeillut ?

Originally posted by metalman

Btw. Mitähän öljyä se tonnikalapurkin öljy on? Jos se on kalaöljyä niin eihän siinä mitään pahaa ole.

Paitsi maku voisi olla aika julma.. Kyllä niissä tonnikaloissa yleensä on ollut kasviöljyä jonka lähdettä ei ole tarkemmin spesifioitu.

Joo auringonkukkaöljy on ihan terveellistä ja maistuuki paljon paremmalle ku ne vesiryötteet, öljy peittää paremmin sitä raskasmetallien makua. :D

Keitä makaroonit, paista jauheliha ja mausta maun mukaan. Siinä vasta herkkua. Ja sit vaikka "salaattina" raejuusto-tonnikala mössöä.

Makarooni pata

1. Keitä makarooni pussi 400g
2. paista 400g possun suikaleita (maustettu tai natu)
3. pussi herme-maissi-paprika lautaselle ja mikroon.

kun noi on tehty. niin ei kuin tavarat sekaisin ja syömään.

jos suikaleet on maustamattomia niin mausteita oman maun mukaan..

Pelimiehen Pääkallo

1. Pussilinen Makaroonia a 400g
2. Jauhelihaa 400-600g paista oliiviöljyssä.
3. Purkillinen raejuustoa 200g..kai

mausta oman maun mukaan... suosittelen tulisesti.

juomana 0.5l maitoa pari ruisleipää oman maun mukaan tehtynä.

siitä vaan syömään... :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tos pirkan chili -soossiissa taitaa olla vaan 100g itse tunaa, kun normaalisti on 140-150, joten itse syön ainakin ihan tunaa vedessä -tuotteita, joita sit itse maustan fiiliksen mukaan.

Musta-tuntuu-tekniikalla tehty tonnikala pasta:

Ainekset:
1prk tonnikalaa öljyssä
1prk RuokaCremeä(tai kermaa)
Ketsuppia
Mausteita
Pussillinen spagettia

Kuumenna teflon-pannu, ja laita öljyä suoraan tonnikala purkista(tarvitsemasi määrä, lopun voi heittää pois), lisää tonnikala, ja hienonna se pannulle, lisää ruokaCreme(ei tartte koko purkkia), sekoita...lisää ketsuppia oman maun mukaan, ja mausteet perään(tabasco, valkopippuri mitä nyt sattuu löytymään...)
Keitä spagetti ja syö!:kippis1:

Onko kukaa testannu tällasta :

perunsipulisekotusta 1 pussi
Jauhelihaa... PALJON!!

lisäks vielä :
salaattia + raejuustoa

Tosta saa iha H*lvetin hyvää ku heittää mausteita kehiin, no en sit tiiä mitä tosta hyötyy, mut ei siin hirveesti rasvaa oo, ku paistaa oliiviöljyssä jne.. mielipiteitä :(

Yeah, pastaruokareseptejä! Kannanpa korteni kekoon!

Eka:

1. Keitä pussi Pirkka -valmispastaa, tomaattikastikkeessa, ja lisänä seassa esim. spagettia haluamasi määrä (itse laitan 170 g:n pussin lisäksi sellaisen 100 g spagettia)

2. Ruskista 400 g naudanjauhelihaa.

3. Sekoita pasta ja liha, mausta taco-mausteella.

4. Popsi!

Toka (hifistelyruoka)

1. Keitä 400 g makaronia

2. Viipaloi yksi kesäkurpitsa, suikaloi pari sipulia ja ruskista näitä öljytilkassa paistinpannulla.

3. Sekoita kesäkurpitsa ja sipuli pastan kanssa, lisää joukkoon pari tölkkiä herkkusieniä, pari purkkia tonnikalaa, purkki tomaattimurskaa ja puoli purkkia RuokaCremeä. Anna sapuskan hautua hetki miedolla lämmöllä. Mausta mustapippurilla ja taco-mausteella.

4. Nauti! :kippis1:

Mammoth näyttää kanssa keksineen saman tonnikala-pastareseptin kuin minä. Tosin itse laitan sekaan myös sipulia. Eikä HEMMETTI mitään ketsuppia kerman kanssa! :evil:

..tanan hyvä spagettikastike:
-ruskistetaan puolisen kiloa paistijauhelihaa
-pari sipulia
-valkosipulia
-vettä sopivasti

maustetaan:
-1/2 lihaliemikuutio
-pippurisekotusta
-vähän ketsuppia
!-worcestershire-kastiketta(heinz) ja paljon!:hmmm:

kiehautetaan ja annetaan hautua.

Lautasella sekaan raejuustoa ja paljon porkkanaraastetta:kippis1: