Niin tai näin, niin Ruotsissa äärioikeisto on toista luokkaa kuin meillä. Skinit tms. ovat tappaneet poliiseja ja ulkomaalaisia. Ovat nämä jutut totta tai ei, ne lietsovat äärioikeistoa aika rajuihin juttuihin. Jos tohon populistiseen juttuun vertaa, niin asiat täällä ovat aika hyvin. Tunnen porukkaa Ruotsista ja Tanskasta, niin kyllä se meno pahimmillaan on juuri tuota. Poke heittää yhden ulkomaalaisen ulos, niin sitten poke on hakattu porukalla töitten jälkeen. Mm. Lontoossa ja Pariisissa on alueita, jossa ei ole turvallista liikkua. Toisinsanottuna siirtolaispolitiikka on mennyt pahemman kerran metsään. Ulkomaalaiset kuuluu sulauttaa valtaväestöön, eikä niitä pidä ottaa helvetisti kerralla ja sulloa ne yhteen paikkaan. Mä poltan kanssa moskeijan ja räjäytän korttelin, jos mun naapurissa meno on tota.
Vaikka Halme onkin tyhmä bodari, niin mun mielestä se heitti kerran aika osuvasti, että mitä seuraisi jos me mentäs muslimimaahan pitämään samanlaista menoa? Mahtasimmeko saada luvan rakentaa luterilaista kirkkoa? Saisimmeko ottaa aurinkoa tyttöystävän kanssa rannalla uikkareissa? Voisimmeko valittaa viranomaisille, jos meitä kohdeltaisiin rasistisesti?
Punaniskainen toteamus maassa maan tavalla, osuu kyllä oikeaan. Jos et käyttäydy niinkuin valtaväestö, olet silmätikku. Joka maassa on aina porukkaa mikä ottaa oikeuden omiin käsiinsä, jos "hommat lähtee käsistä". Ruotsin pääministeri valitti kerran, että miksi Suomi ei ole ottanut siirtolaiskakusta suurempaa osaa? Miksiköhän? Siellä kohta Al Qaeda ja SS-Wikings vetää kaupunkisotaa...
Rikollisuuskin on Ruotsissa järjestyneempää. Arlandan rahalähetykset on rullattu kolmesti ja tehdään muutenkin paljon ammattimaisempia keikkoja. Ihmisiä kidnapataan ja jugosmafia ratkoo asein yökerhoissa erimielisyyksiään. Poliisi ei voi salakuunnella rikollisia eikä voi soluttautua. Meillähän rikollisliiga wannabeet joutuvat liriin ennemmin tai myöhemmin ja ammattimaisia isoja ryöstöjä ei juuri ole.