Vara Arska sanoi:
Lueppa toi Tupla-J:n posti vielä uudelleen. Sä taisit missata siitä sen pointin.. Taitaa olla sulla useinkin tapana.
Ei, en missannut pointtia. Ja paraskin puhuja sanomaan lukemaan posteja uudestaan, hehe, tee sinä samoin kuule.
jp84 sanoi:
No mikähän sääntö se on? Sä taidat oikeasti olla trolli tai sitten olet aivan helvetin tyhmä...
Ei liity trolliin mitnekään.
Sitten toiseksi, että se todella on sääntö, koska tämä thread herättää juuri mielipide juttuja, melkein kaikki ovat täällä sanoneet vain mielipiteitä , ja kenenkään mielipide ei eroa toisen mielipiteestä kuin sillä, että se voi olla erilainen. Se ei kuitenkaan merkitse mitään, koska kyseessä on vain mielipide, ja me ei olla kiinassa, joten täällä voi sanoa niitä mielipiteitä :D
ja mitä teidän järjettömien ihmisten argumenttiin tulee, että en perustele asioita, niin teidän puolueettomuus sokaisee teidät, ettekä pysty hyväksymään toisen mielipidettä, jos se poikkeaa omastanne. Sitten väitetään, että ei perustella, ja jos perustelee, niin se ei ole perustelu jne jne. Ainut mitä olen lukenut teiltä on; "olet tyhmä, olet hauska, toi on tyhmää, ole hiljaa, olet epätasapainoinen".
MomentuM sanoi:
Just samaa olin just itsekin kirjoittamassa, joillakin viiraa päässä enemmän kuin vähemmän. Naurettavinta oli tuossa toisella sivulla nuo jutut kun perustelut ohitettiin "sulla on muuten tosi uskottava nick"...
Lukkoon vain ja Ehrmann vaikka jäähylle viikoksi. Saattaisi oppiakin jo jotain.
Et sitten vaivautunut lukemaan muita quotattuja, ainoastaan sen alimmaisen, ja halut mulle bannit mielipiteeni takia? Puolueettomuus ja ignooraus parhaimmillaan.