Onpas naapurissa kova meno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
lumiukko sanoi:
Ei jeesus. Mistäs tälläisenkin totuuden olet lukenut? Et säkään niin urpo voi olla, että tota uskot.

Itse asiassa tuo väite naisten raiskaamista koskien ei ole edes hirveän kaukaa haettua. Tätä ei voida tietysti yleistää koko Afrikan kulttuuria koskevaksi, mutta joissakin yhteisöissä naisten ja jopa lasten raiskaaminen on täysin normaalia toimintaa. :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehrmann sanoi:
No, kun mä en välitä niistä todistetuista faktoista, mitkä pitävät totta.

Olet noin kolmen millin pästä signatureen pääsemisestä ja vuoden 2005 "Möläytys" -palkinnon voittamisesta.

Joo, älkää sotkeko mua faktoilla, menee ajopuuteoriat sekaisin.

Yhteiskunta rakentuu kulttuurin varaan. Kun paikalle tuodaan toinen kulttuuri, ei se voi toimia oman yhteiskuntansa tavalla, vaan sen on mukauduttava vallitsevaan yhteiskuntaan - niin järjenvastaiselta kuin tämä joillekin saattaakin kuulostaa. Tässä on IMO perimmäinen syy siihen, mikä aiheuttaa eniten ongelmia maahanmuuttajien kanssa toimittaessa. Sama juttu: mustalaisilla on eri kulttuuri kuin "valkolaisilla" eri arvoineen, mikä aiheuttaa helkkarinmoiset määrät eripuraa.

Omasta mielestäni jonnekin muuttavan ihmisen tulisi pyrkiä sisäistämään sikäläinen kulttuuri sen sijaan, että toimisi kuten ennenkin (etenkin siinä tapauksessa, että kulttuurien arvot eivät natsaa kovin hyvin). Jos kulttuuri johon muutetaan on halukas ottamaan vaikutteita muuttajan kulttuurista niin so not, helkkarin kiva, mutta kyseisellä muuttajalla en näe mitään sisäsyntyistä oikeutta vaatia sitä. Enemmistö kun tuppaa työstämään hernettä nenään jos joutuu muuttamaan normejaan pienen vähemmistön takia (vaikka voikin olla, että se olisi kasvattava kokemus).

Eipä aiheesta kummempia, Cthulhu itse asiassa on melkein samat asiat tainnutkin jo sanoa.

Ps. Hassuna sivuhuomautuksena mainittakoon siitä arjalaisesta ylemmyydestä, että kekseliäimmät ovat jo havainneet, että mitä väkeä Suomessa aikoinaan orjiksi kutsuttiin... ;)

ehrmann sanoi:
Etkö ymmärrä, että mielipiteet ovat sallittuja yleisellä keskustelupalstalla ja oikeassa threadissa. Olkoot mielipide mikä vaan.
Raja tulee vastaan jossain vaiheessa mielipideillekin.
ehrmann sanoi:
Kaikki on vain sinä sinä sinä sinä---> :arvi:
Kuvasit aika hyvin itsesi...

Tupla-J sanoi:
Yhteiskunta rakentuu kulttuurin varaan. Kun paikalle tuodaan toinen kulttuuri, ei se voi toimia oman yhteiskuntansa tavalla, vaan sen on mukauduttava vallitsevaan yhteiskuntaan - niin järjenvastaiselta kuin tämä joillekin saattaakin kuulostaa. Tässä on IMO perimmäinen syy siihen, mikä aiheuttaa eniten ongelmia maahanmuuttajien kanssa toimittaessa. Sama juttu: mustalaisilla on eri kulttuuri kuin "valkolaisilla" eri arvoineen, mikä aiheuttaa helkkarinmoiset määrät eripuraa.

Omasta mielestäni jonnekin muuttavan ihmisen tulisi pyrkiä sisäistämään sikäläinen kulttuuri sen sijaan, että toimisi kuten ennenkin (etenkin siinä tapauksessa, että kulttuurien arvot eivät natsaa kovin hyvin). Jos kulttuuri johon muutetaan on halukas ottamaan vaikutteita muuttajan kulttuurista niin so not, helkkarin kiva, mutta kyseisellä muuttajalla en näe mitään sisäsyntyistä oikeutta vaatia sitä. Enemmistö kun tuppaa työstämään hernettä nenään jos joutuu muuttamaan normejaan pienen vähemmistön takia (vaikka voikin olla, että se olisi kasvattava kokemus).

Eipä aiheesta kummempia, Cthulhu itse asiassa on melkein samat asiat tainnutkin jo sanoa.

Ps. Hassuna sivuhuomautuksena mainittakoon siitä arjalaisesta ylemmyydestä, että kekseliäimmät ovat jo havainneet, että mitä väkeä Suomessa aikoinaan orjiksi kutsuttiin... ;)

Olet hullu. Olet pelottavasti sekoittanut aatteen "maassa maan tavalla" aatteeseen "maassa kuin maassa omalla tavalla".

Olisi rikastuttava kokemus noille maahanmuuttajille omaksua suomen kulttuuri. Kuten muutamissa haastatteluissa nämä afrikkalaiset ovat itsekin sanoneet; "kun tulee toisen alueelle, pitää ensin antaa kunnioitusta, jotta saa kunnioitusta". Ihme, että sinä et tätä halua myöntää.

Mitä vielä, suomesta afrikan osavaltio?

jb-84 sanoi:
Raja tulee vastaan jossain vaiheessa mielipideillekin

eipä tuu, se on sääntö.

jp-84 sanoi:
Kuvasit aika hyvin itsesi...

Jos olisit antanut vielä huonomman puolustuksen, väittäisin sun laskevan leikkiä :lol2:

Ehrmann sanoi:
eipä tuu, se on sääntö.

Lopeta nyt hyvä poika. Mä oon nauranut näitä sun kommentteja koko threadin :hyper:.

Mielellään lueskelen vääntöjä, joissa osallisina on ihmisiä, joilla on jotain perusteita omille kannoilleen. Vaikka en esim. chulthun kanssa jaa samaa kuvaa maailmasta niin silti hänen postauksia on hyvä lukea ja saada kuvaa siitä kolikon kääntöpuolesta. Sä yksinkertaisesti teet ittestäs neekeein, kun tuollaisia kirjoittelet ;)

Laitetaan nyt tähän loppuun, että mä en jaksa netissä ruveta väittelemään. Sillä saa maksimissaan aikaiseksi muutaman rikkoutuneen näppiksen. Mielipiteitä täällä ei kukaan tule muuttamaan.

Ehrmann sanoi:
Olet hullu. Olet pelottavasti sekoittanut aatteen "maassa maan tavalla" aatteeseen "maassa kuin maassa omalla tavalla".

Olisi rikastuttava kokemus noille maahanmuuttajille omaksua suomen kulttuuri. Kuten muutamissa haastatteluissa nämä afrikkalaiset ovat itsekin sanoneet; "kun tulee toisen alueelle, pitää ensin antaa kunnioitusta, jotta saa kunnioitusta". Ihme, että sinä et tätä halua myöntää.

Lueppa toi Tupla-J:n posti vielä uudelleen. Sä taisit missata siitä sen pointin.. Taitaa olla sulla useinkin tapana.

Ehrmann sanoi:

Mitä vielä, suomesta afrikan osavaltio?

Ymmärsit nyt tupla-jiin postauksen 180 astetta väärinpäin, mikä ei sinänsä ole ihme kun lukee muita juttujasi. Onneksi perustelusi ovat niin päättömiä ja muutenkin tekstisi on sen verran epätasapainoisen henkilön tuottamalta vaikuttavaa, ettei ole pahemmin tässä ketjussa tarvinnut provosoitua.

Vielä kun Lost Soul jostain pöllähtäisi paikalle, niin tästä keskustelusta saataisiin täydellinen.

Jakob sanoi:
Lopeta nyt hyvä poika. Mä oon nauranut näitä sun kommentteja koko threadin :hyper:.

Just samaa olin just itsekin kirjoittamassa, joillakin viiraa päässä enemmän kuin vähemmän. Naurettavinta oli tuossa toisella sivulla nuo jutut kun perustelut ohitettiin "sulla on muuten tosi uskottava nick"... :zzzz:

Lukkoon vain ja Ehrmann vaikka jäähylle viikoksi. Saattaisi oppiakin jo jotain.

Ehrmann sanoi:
eipä tuu, se on sääntö.
No mikähän sääntö se on? Sä taidat oikeasti olla trolli tai sitten olet aivan helvetin tyhmä...

Vara Arska sanoi:
Lueppa toi Tupla-J:n posti vielä uudelleen. Sä taisit missata siitä sen pointin.. Taitaa olla sulla useinkin tapana.

Ei, en missannut pointtia. Ja paraskin puhuja sanomaan lukemaan posteja uudestaan, hehe, tee sinä samoin kuule.

jp84 sanoi:
No mikähän sääntö se on? Sä taidat oikeasti olla trolli tai sitten olet aivan helvetin tyhmä...

Ei liity trolliin mitnekään.

Sitten toiseksi, että se todella on sääntö, koska tämä thread herättää juuri mielipide juttuja, melkein kaikki ovat täällä sanoneet vain mielipiteitä , ja kenenkään mielipide ei eroa toisen mielipiteestä kuin sillä, että se voi olla erilainen. Se ei kuitenkaan merkitse mitään, koska kyseessä on vain mielipide, ja me ei olla kiinassa, joten täällä voi sanoa niitä mielipiteitä :D

ja mitä teidän järjettömien ihmisten argumenttiin tulee, että en perustele asioita, niin teidän puolueettomuus sokaisee teidät, ettekä pysty hyväksymään toisen mielipidettä, jos se poikkeaa omastanne. Sitten väitetään, että ei perustella, ja jos perustelee, niin se ei ole perustelu jne jne. Ainut mitä olen lukenut teiltä on; "olet tyhmä, olet hauska, toi on tyhmää, ole hiljaa, olet epätasapainoinen".

MomentuM sanoi:
Just samaa olin just itsekin kirjoittamassa, joillakin viiraa päässä enemmän kuin vähemmän. Naurettavinta oli tuossa toisella sivulla nuo jutut kun perustelut ohitettiin "sulla on muuten tosi uskottava nick"...

Lukkoon vain ja Ehrmann vaikka jäähylle viikoksi. Saattaisi oppiakin jo jotain.

Et sitten vaivautunut lukemaan muita quotattuja, ainoastaan sen alimmaisen, ja halut mulle bannit mielipiteeni takia? Puolueettomuus ja ignooraus parhaimmillaan.

Ehrmann sanoi:
Ei, en missannut pointtia. Ja paraskin puhuja sanomaan lukemaan posteja uudestaan, hehe, tee sinä samoin kuule.

Tupla-J kirjoitti: Omasta mielestäni jonnekin muuttavan ihmisen tulisi pyrkiä sisäistämään sikäläinen kulttuuri sen sijaan, että toimisi kuten ennenkin...

Ja sinä kirjoitit: Olet hullu. Olet pelottavasti sekoittanut aatteen "maassa maan tavalla" aatteeseen "maassa kuin maassa omalla tavalla".

Joten mitä jos Ehrmann ottaisit kaikkien neuvoista opiksi ja lopettaisit :wall:
Luin viestisi ja Tupla-J:n viestin moneen kertaan läpi ennen vastaustani ja varmistuin etten kirjoita mitään todella tyhmää. Suosittelen samaa sinulle.

Käsittämättömän hyvää trollausta By Ehrmann, ei voi muuta sanoa. Ja moderointi on täydessä unessa. Baarikello ja Ringside on luettavaa, ellei viihteellistä tähän verrattuna.. Kyl tää on pilalla tää voorumi. :(

Narutumppu sanoi:
moderointi on täydessä unessa.

Painakaa sitä
report.gif
eli "report bad post" -nappia, sillä ne modet saa paikalle. Ei turhaan tietenkään.

Narutumppu sanoi:
Käsittämättömän hyvää trollausta By Ehrmann, ei voi muuta sanoa. Ja moderointi on täydessä unessa. Baarikello ja Ringside on luettavaa, ellei viihteellistä tähän verrattuna.. Kyl tää on pilalla tää voorumi. :(
Mitä vittua? Täällä on jumalauta 520 TUHATTA viestiä, väitätkö sä että yksi tredi pilaa kaikki ne viestit? Get real!

MomentuM sanoi:
Painakaa sitä
report.gif
eli "report bad post" -nappia, sillä ne modet saa paikalle. Ei turhaan tietenkään.
Aivan, Narutumppu, ota se sormi pois sieltä perseestä ja koita ymmärtää yli tuhannen viestin päivävauhtia. Me emme edes kymmenellä miehellä kerkiä kaikkia viestejä lukemaan, joten painakaa sitä nappia jos on vakava asia. Nytkin homma on jo hoidossa, ehrmanni kohta bannissa ja trollit poistettu. Ja muistakaa, että me näemme kuka sitä namiskaa painaa, eli ei survota sitä huvikseen.

Voltaire

Narutumppu sanoi:
Käsittämättömän hyvää trollausta By Ehrmann, ei voi muuta sanoa.

Ehrmannin mielipide on perseestä ja hänen etiikkansa sietämättömän paska, kestämätön ja vahingollinen yhteiskunnalle, mutta kannattaa muistaa Voltairen sanat: "Olen kaikesta eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla eri mieltä."

Mike sanoi:
Mitä vittua? Täällä on jumalauta 520 TUHATTA viestiä, väitätkö sä että yksi tredi pilaa kaikki ne viestit? Get real!

No eläs ny. Tuli itsekin provottua, näin kun jälkikäteen katselen.. :nolo: Foorumin historia on hieno. Nykykeskustelu vaan useasti harhailee erinomaisen ja heikon välillä ison käyttäjämäärän takia.

Btw. Kiitoksia opastuksesta foorumin käyttöön, en tuota ominaisuutta ole vielä oppinut käyttämään, sorry. Täytyy painaa tästedes sen kerran kun foorumille viikossa ehdin. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom