Onnistumistarinoita (mielellaan kuvineen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arc
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Arc

Hei pakkislaiset!

Ajattelin etta voitas teha tallanen onnistumistarina -threadi motivoimaan kaikkia raudan kolistelijoita parempaan treenimenestykseen! :rock:

Tassa oma tarinani:

Ensimmaisen kerran sain kosketuksen salitreeneihin seiskaluokalla kun testattiin koulussa penkkia kavereitten kanssa ja itse en saanu ees 40kg:ta ylos, se sai minut kiehumaan raivosta, koska luonteeni ei anna minun olla huonoin.. Paatin alottaa armottoman treenauksen! Sitten sita treenailtiin puolisen vuotta RHP treeneja 3-6x viikosssa treenini sisalsivat hauiskaantoa ja penkkia, joskus saatoin ylataljaakin kokeilla.. Ja kehitys loppui tyytyvaisyyten silla 70kg penkista nostettuani olin omasta mielestani todella vahva ja iso 13v euroopan omistaja! :hyper: Ja siihen salitreenit sitten jaivatkin..
Kylla on hauska nain jalkikateen ajatella ja naureskella omaa typeryyttaan.. :D

Ensimmaisen lukiovuoteni jouluna katsoin omaa kuvaani peilista ja en ollut taysin tyytyvainen siihen mita nain, olin laiha laski kukkakeppi ja lihaskuntoni oli huonommas kunnossa kuin seiska luokalla. Olin 195cm pitka ja painoin noin 75-77 kiloa. Niimpa sama raivo omaa mina kuvaani kohtaan sai minut paattamaan kovan treenauksen aloittamisen! Oli tammikuun puoli vali (2004) ja raahasin itseni salille. Taisin kokeilla heti aluksi penkkimaksimia ja 60kg sielta tuli hitaasti naamapunasena kadet taristen.. Sen jalkeen tein muutaman sarjan penkkia ja painuin tekemaan haukkaria..
Samat RHP treenit toistuivat paivittain ensimmaisen 3kk ajan..
Mutta sitten paatin tehda itselleni ihka ensimmaisen ohjelmani! Se oli kaksijakoinen 2 paivaa putkeen ja sitten yksi lepoa ja kierto alusta tyylinen ohjelma. Ruokailuni seka leponi olivat yha aivan miten sattuivat..
Treeniohjelmani taisi olla seuraava: "1. Penkki, Haukkari 2. Ylaselka, ojentaja" :D Sita sitten tehtiin kesakuulle asti ja penkista taisi nousta 115kg.
Ihmetyttaa edelleen miten kehityin vaikka ruokailuni olivat mitensattuu ja unta tuli 4-7tuntia yossa..

Sitten lahinkin USA:an vaihtariks ja paatin ostaa purkillisen heraa, otin sitten pari heradrinkkia aina paivan mittaan, mutta eraana kauniina paivana sain :david: -ajatuksen: "Hei vois alkaa treenaa viel enemman ja useemmin niin kasvasin viela isommaks!" Sitten paatin alottaa treenaamaan joka paiva ennen koulua ja koulun jalkeen seka lauantaisin.. Sitten tuli treenailtua 7-9x viikossa 2jakosel ohjelmal :hyper: No kylla oli kehityskin sita tasoa..Elikka ei kehitysta..

Lokakuussa rupesin miettimaan miksei kehitysta tule ja loysin pakkiksen, aloin lukemaan pakkista paivittain ja huomasin kaiken mita olin tehnyt vaarin.. Laitoin ruokailuni kuntoon, aloin panostamaan jalkojen treenaukseen, mita olin aikaisemmin laiminlyonyt. Painoni alkoi kohota.

Kerran lukiessani pakkista loysin HST:ta kasittelevan threadin ja luin sen lapi tietoa ahmien, kiinnnostukseni herasi. Seuraavina viikkoina opiskelin HST:lla treenaaamista ja paatin aloittaa HST:n marraskuun ensimmaisena paivana.
Ensimmaisen viikon aikana ei mitaan ihmeellista tapahtunut, mutta paino alkoi kohota pikkuhiljaa seka huomasin olevani paljon vahvempi seka isompi kuin olin aikaisemmin ollut. Suurin syy kehityksen takana on pakkiksen avulla remontoima ruokavalioni.
6viikon voiman kehitysta:
penkki ennen ohjelmaa: 83.9kg x11
penkki neljan viikon jalkeen 93kg x12
penkki 5.5 viikon jalkeen 113.4kg x5
penkki kuuen viikon jalkeen 134kg x1
- Kyykyssa kehitys oli jopa parempaa. (Muut liikkeet kehittyivat paljon myos..)6viikon mittojen kehitys:
Paino: 87kg --> 91kg
Rinta: +5cm
Olkavarsi: +1cm
Kyynarvarsi +1.5cm
Reisi: +5cm
Pohkeet: +1.5cm
Vyotaro: +1cm

Tassa ois ennen ja jalkeen HST:ta kuva:
Ennen ja Jalkeen kuva

Nyt oon vuoden alusta treenaillu kaksjakosella ja hyvin on toiminut. Selkaan ja jalkoihin oon koittanut panostaa kun ne on heikoimmat lihasryhmat. Maastavedon alotin nyt tan vuoden alusta ja voin sanoa etta selassa huomaa eron. Tassa tan hetken selkakuntoa: Selka

Elikka nyt on vuoden treeneilla tullut reilu 15kg painoa lisaa, eika rasvat oo mitenkaan pahasti lisaantynyt, vaan pain vastoin.. Nyt on paasty sielta kukkakeppi linjalta normaaliks. Oon todella tyytyvainen etta alotin treenaamaan ja loysin pakkiksen (vaikka myohaan loysinkin). Treenimotivaatio on talla hetkella pilvissa ja alas ei tulla!

Hyvää kehitystä :thumbs:

kuvista vielä sen verran, että laittakaa samanlaisia kuvia. Esim. kehitystä noista sun kahdesta kuvasta on mahdotonta sanoa, koska toinen on edestä ilman paitaa tai posettamista ja toisessa paita päällä ja jonkinlainen ojentajapose meneillään, joska laittaisit tämänhetkisestä kunnosta samanlaisen kuvan kuin tuo before kuva?

Kokonaisuutena, penkissä liikkuu hyvät painot (arvelen, että voimaa löytyy hyvin muutenkin), jos kehonrakentamisen kannalta ajatellaan, niin olet hyvällä alulla (varsinkin hanskoissa hyvä malli), kovia treenejä vaan :kippis1:

Arc sanoi:
pakkiksen avulla remontoima ruokavalioni.

:offtopic:
Millanes se ruokavalio sitten oli?

Tais olla siin 8. luokalla kun ikinä ei ollu punttii vetäny ja sit nosti oman painon kylmiltään penkistä (70kg).
Siin huomas et taitaa olla mun laji.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27814

Onnistumisen viimevuodelta näkee tosta ketjusta, ekasta postauksesta. Sarjapainot kehittyneet tasaisesti, mitään ihmeempiä lukuja ei muistissa ole ja treenipäiväkirja ei ole nyt käden ulottuvilla.

kuvia näkee kuvaosiolla, tosin mitään hyvää vertailukuvaa ei ole kuin vasta n. 1-2 kk:n päästä kun dietissä on edetty samoihin rasvoihin mitä ne oli viimekeväänä.

Vähän harmittaa kun ei tullu otettuu kuvia sillon kun aloitti. Painoo kumminkin melkeen 10 kg enemmän ku vuosi sitten ja rasvat suht samoissa.

Noh. Eipä tässä nyt mitään mieletöntä onnistumistarinaa ole kerrottavana, mutta noin puolen vuoden kunnollisen treenin (=riittävästi lepoa, järkevää treeniä ja kunnollista ravintoa) tuloksena seuraavaa:

- aikaisemmin vyötäröltä aivan liian ahtaat housut menevät nyt jalkaan, silti paino sama kuin tasan vuosi sitten
- paidat kiristävät hartia/rintaseudusta eri tavalla kuin ennen
- niska/hartiakivut poissa
- tulokset nousseet liikkeestä riippuen n. 20-40 %
- alkoholin kulutus vähentynyt huomattavasti
- ruokavalio terveellisempi (nykyään syön aamupalankin!)
- hemmetin paljon parempi yleisfiilis

Eli ei tämä nyt mikään sensaatiomainen menestystarina ole, mutta onhan tuossa paljon hyviä asioita, joita on tapahtunut puolen vuoden salitreenin ansiosta. Kuvia löytyy parit kappaleet kuvaosiosta.

Itteekin vähän ärsyttää kun ei oo tullu otettua ennen ja jälkeen kuvia. Mut ei siellä salilla ookkaan tullu käytyä kuin vasta se 5kk. Tulokset noussu tasasen varmasti.
mave 120 > 165
penkki 60 > 82,5
kyykky 90 > 120
ihan tyytyväinen olen tuloksiin, pitäis vaan koittaa aloittaa aerobisen harrastaminen :/
Utti on tavoite, katotaan miten miehen käy :rolleyes:

edit: niin muutenkin, elämä muuttunut radikaalisti harrastuksen aloittamisen jälkeen. Alkoholin käyttö pienentynyt lähes huolestuttavasti ja nykyään katson jopa mitä syön.

ZeiZei sanoi:
Hyvää kehitystä

kuvista vielä sen verran, että laittakaa samanlaisia kuvia. Esim. kehitystä noista sun kahdesta kuvasta on mahdotonta sanoa, koska toinen on edestä ilman paitaa tai posettamista ja toisessa paita päällä ja jonkinlainen ojentajapose meneillään, joska laittaisit tämänhetkisestä kunnosta samanlaisen kuvan kuin tuo before kuva?

Kokonaisuutena, penkissä liikkuu hyvät painot (arvelen, että voimaa löytyy hyvin muutenkin), jos kehonrakentamisen kannalta ajatellaan, niin olet hyvällä alulla (varsinkin hanskoissa hyvä malli), kovia treenejä vaan :kippis1:

Selva, pitaa ottaa tas joskus lahiaikoina uusia kuvia. Laitan sitten niita tanne kun saan ne koneelle. Kovia treeneja sullekkin vaan :thumbs:

Rock^ sanoi:
:offtopic:
Millanes se ruokavalio sitten oli?

Ekat puolivuotta soin vahan mita sattui 3-4x paivassa, proteiinia sain paivassa arviolta 60-120g.
Sitten tiedostin proteiinin maaran tarvetta joskus viime kesan lopuilla ja lisasin proteiinin saantia ja saatoin ehka syodakkin 3-5x paivassa.
n. lokakuussa aloin sitten syomaan 2-3h valein ja pidin huolen riittavasta proteiinin saannista joka ruokailulla. Lisaksi karsin nopeiden hiilareiden maaraa ja lisasin hyvien rasvojen maaria. Olen myos koittanut painottaa hiilarit aamun ja treenin jalkeiselle ruokailulle seka palkkariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom