Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin. Ei mullakaan mitään ihmeitä oo mieles tosta pokerimenestyksestä, mutta haluisin kyllä olla ihan pätevä pelaaja netissä. Livepeleissä pärjään hyvin kyllä.Tätä viikko putkeen niin voi aina unohtaa nuo ammattilais ajatukset kokonaan.. On muutamat kerrat koettu :itku: .
Ja tässä tapauksella ammattilaisella tarkotan sitä ettei tarttis koulun ohella käyä töissä vaan ottais ne muutamat sataset kuussa pokerista.
Et olisi ihmetellyt jos olisivat olleet samaa maata? Sillä ei ole mitään väliä onko kortit samaa maata vai ei, etu on n. 2% eri maata olevien all in arvoon nähden.
Paska maksu.
Joo mutta mun mielestä paffilla tuppaa tulemaan tota väriä vähän liiankin herkästi.No anyway vitutti kuitenkin
Jos se on sun mielestä mielipide asia niin pokeri ei oo sun peli.
Isälläs oli pini peli kun sut teki.Päde vaikka jollekkin muulle aikas kuluks
Pari kättä isojen poikien peleistä. Sanovat varmaan, että "that's poker!" ja siirtyvät seuraavaan käteen. Itse olisin purrut ranteet auki.
http://www.highstakesdb.com/forum/Topic37164-16-1.aspx
http://www.highstakesdb.com/forum/Topic7194-16-1.aspx
Ei ollut tarkoitus vittuilla.
Käyttääkö täällä porukka noita "nettilompakoita"? Ite olen tässä miettinyt, että voisi johonkin rekisteröityä, mutta vähän tässä huolettaa kun pitää puh-numeroista lähtien kaikki tiedot laittaa tuonne.
Onko esim moneybookersilla hommat toiminut ongelmitta? Sinne voi vissiin suomalaisen nettipankin kautta siirtää rahaa myöskin?
Käyttääkö täällä porukka noita "nettilompakoita"? Ite olen tässä miettinyt, että voisi johonkin rekisteröityä, mutta vähän tässä huolettaa kun pitää puh-numeroista lähtien kaikki tiedot laittaa tuonne.
Onko esim moneybookersilla hommat toiminut ongelmitta? Sinne voi vissiin suomalaisen nettipankin kautta siirtää rahaa myöskin?
Vai onko sittenkään...?Neteller ja Moneybookers ovat erittäin hyviä virtuaalilompakoita molemmat.