Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kieltämättä liian isoilla panoksilla pelasin (0.1/0.25) mutta ajattelin kokeilla kun "ilmaista" rahaa oli. Eipä noikaan pelit loppujen lopuksi eroa pienemmistä, mutta jos pari bad bettiä tulee niin koko rolli on siinä. eipä muuta, jatkakaa :)

ja olen kyllä huomannut että online pokerissa kyllästyn liian helposti ja sitten alkaa pelaa liian löysästi...mutta iha jees puuhaa se o pienissä erissä.

livepelit tosin o ykkösjuttu

Tähänastisen "uran" suurin potti:

http://www.pokerhand.org/?839746 :rock:

Ihan mukavasti muutenkin kuluva kk menny; 49tuntia, 11.000 jakoa lähinnä NL200 5-maxia, +$4650 -> Tuntipalkka ~95$/h :D

Edit: Vittu kun alkaa väkisin vähän nousemaan yläkertaan tämä homma.. Tuossa tuloksessa on kuitenkin ilmaa sen verran, että varmasti se downswingi sieltä kohta koittaa. Ja kaikenmaailman ammattilaisajatuksia alkaa ilmaantumaan mieleen, mikä on kuitenkin täysin epärealistista.

Edit2: Niin, ja rakebackit tietenkin vielä tuohon 4650 dollariin päälle..

Oliko hyvin tiedossa ko. All innaajan bluffauspelityyli? Vai päättelitkö 15$:n pre-flop panostuksesta sen, että sillä on kortit välillä A-J ?
Itse en uskaltaisi tuossa tilanteessa lähteä kolmosilla pelaamaan. Pitäisi olla ainakin suoran- ja mieluiten korkea värinveto
Vihu on vanha tuttu ja oli kortit kyllä tarkkaan tiedossa (ylipari). Vihuhan pelasi tuon ihan hirveästi, varmasti tiesi minun laittavan sen isolle yliparille, mutta ei osannut luopua "nauloista" edes tuohon boardiin. Ko. vihun noteseihin tulikin asiasta merkintä, niin seuraavalla kerralla ei tarvitse edes tuota vähää miettiä.. ;)

Eipä siellä pikkutasoilla tarvitse kovin kauaa roikkua jos vaan osaa itse pelata, aina nopsaan se rolli nousee.
Jeps, etenkin kaikki bonukset kannattaa alussa käyttää hyvin tarkkaan, niillä saa rollin nopeasti mukavaan nousuun. Itse aloitin tämän shortti-NL:n "tosissaan" hakkaamisen joskus viime lokakuussa 200 depolla ja tasona tuolloin NL10. Olin vielä tammikuun alkuun intissä, ja lomilla oli _pikkasen_ muutakin tekemistä kuin pokerinpeluu. Jonkun vajaa 2000€ olen tuosta hetkestä kotiuttanut ja rolli on tällä hetkellä melko tarkkaan $7000, tasona NL200 5-max.

Edit: Mainittakoot nyt vielä, että ensi kertaa nettipokeria pelasin muistaakseni 2004 ja pitkään hakkasin voitollisesti fixediä joskus 2005, kunnes tilttasin kunnolla ja lopetin. Tuon shortti-NL -"projektin" aloitin sitten viime lokakuussa.

Vihu on vanha tuttu ja oli kortit kyllä tarkkaan tiedossa (ylipari). Vihuhan pelasi tuon ihan hirveästi, varmasti tiesi minun laittavan sen isolle yliparille, mutta ei osannut luopua "nauloista" edes tuohon boardiin. Ko. vihun noteseihin tulikin asiasta merkintä, niin seuraavalla kerralla ei tarvitse edes tuota vähää miettiä.. ;)

Eiköhän tuokin kaveri kuitenkin jotain oppinut ? Että mieti nyt kuitenkin...

Eiköhän tuokin kaveri kuitenkin jotain oppinut ? Että mieti nyt kuitenkin...
Tuo on tähänkin asti ollut se pöydän raha-automaatti kun olen herran seurasta saanut nauttia, että en menisi vannomaan. ;)

Joo noi bonukset on ihan hyviä käyttää hyödyksi. Itsellä on pitkään tässä ollut projektina toi bettsonin 100% depobonari, ehkä viikon sisään pitäis satku tulla sieltä. Kestää vaan aika kauan niiden vaadittujen rakemäärien saaminen kun pelailee pieniä pelejä, pitänee kattoa josko pian tohtis nousta vähän ylemmälle tasolle, rolli antaa myöden mutta pää ei :)

Siirsin pari kk sitten 100e paffille.Tänään hävisin viimeiset,tosin mul on yks lippu 50d turnaukseen jemmassa..

Olin nolimit pöydässä ja kyttäilin siinä pikkasen aikaa,kunnes sain AA:t.Yks tyyppi korotti heti alussa 8d johon mä lätkäsin kaikki peliin ~40d.Sepä sitten katto jätkällä ja akalla jotka oli kaiken lisäks eri maata.No kaks pariahan se tietysti lopulta sai:) uskomatonta mutta totta.

Siirsin pari kk sitten 100e paffille.Tänään hävisin viimeiset,tosin mul on yks lippu 50d turnaukseen jemmassa..

Olin nolimit pöydässä ja kyttäilin siinä pikkasen aikaa,kunnes sain AA:t.Yks tyyppi korotti heti alussa 8d johon mä lätkäsin kaikki peliin ~40d.Sepä sitten katto jätkällä ja akalla jotka oli kaiken lisäks eri maata.No kaks pariahan se tietysti lopulta sai:) uskomatonta mutta totta.

Eipä tuo nyt niin ihme ole.. Pokeri kun on tuuripeli

:D

Yhtä todennäköistä kuin saada jokeripokerissa kolmoset. Tai itseasiassa todennäköisempää, olit 85:15 johdossa, Jokeripokerissa kolmosten tn. on n.13%. Ts. mikään tavaton tapahtuma ei ollut kyseessä, noita sattuu.

Hehee:D tarkotin lähinnä että kuka urpo edes katsoo pöytään nähden noin ison summan jätkällä ja akalla, kun tosiaan olivat vielä eri maata.

Et olisi ihmetellyt jos olisivat olleet samaa maata? Sillä ei ole mitään väliä onko kortit samaa maata vai ei, etu on n. 2% eri maata olevien all in arvoon nähden.

Paska maksu.

Hitto ollut kyllä pari päivää sellainen downswing päällä että vähän vituttelee. Auttamatta siirtyminen alemmalle tasolle edessä. Muutama typerä maksukin (mm. unohdin että olin hilo-pöydässä o_O), mutta eniten vituttaa omahassa kun flopit lopuista puhumattakaan eivät osuneet eilenkään sitten kertaakaan. Jos on hyvä suoranruoska tai ässät tuplasuittarina ja suoran vedoillakin niin sais se nyt edes kerran osua jos 2-4 pöydällä pelaa tunteja.

Sitten tuntuu että shortissakin porukka maksaa ihan millä vaan ja väliinvetosuoratkin 2-6 osuvat muilla kun mulla on ässäsetti, nutsivärin veto jne. Pakko vissiin siirtyä pikku-holdemi pöytiin ennenkuin katkeamiaminen tapahtuu tämän ison varianssin takia.

Hävisin muuten ässä-quadeilla täs joku päivä :D ja mun kunkkuvärisuoraa ei maksanut kukaan :(

Hitto ollut kyllä pari päivää sellainen downswing päällä että vähän vituttelee. Auttamatta siirtyminen alemmalle tasolle edessä. Muutama typerä maksukin (mm. unohdin että olin hilo-pöydässä o_O), mutta eniten vituttaa omahassa kun flopit lopuista puhumattakaan eivät osuneet eilenkään sitten kertaakaan. Jos on hyvä suoranruoska tai ässät tuplasuittarina ja suoran vedoillakin niin sais se nyt edes kerran osua jos 2-4 pöydällä pelaa tunteja.

Sitten tuntuu että shortissakin porukka maksaa ihan millä vaan ja väliinvetosuoratkin 2-6 osuvat muilla kun mulla on ässäsetti, nutsivärin veto jne. Pakko vissiin siirtyä pikku-holdemi pöytiin ennenkuin katkeamiaminen tapahtuu tämän ison varianssin takia.

Hävisin muuten ässä-quadeilla täs joku päivä :D ja mun kunkkuvärisuoraa ei maksanut kukaan :(

Tätä viikko putkeen niin voi aina unohtaa nuo ammattilais ajatukset kokonaan.. On muutamat kerrat koettu :itku: .

Ja tässä tapauksella ammattilaisella tarkotan sitä ettei tarttis koulun ohella käyä töissä vaan ottais ne muutamat sataset kuussa pokerista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom