Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Lyhyen pokeriuran nopeimmat voitot koki hetkensä äsken: 250dollaria voittoa 10 minuutissa 4 peräkkäisessä jaossa :D suht hyvä tuntipalkka :kippis1:

Hitto, hyvä että edes joku voitti. Ite oon pelannu tänään niinku vauva märissä vaipoissa, pahemmassa tiltissä kuin tönitty flipperi. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ääh täyskädellä meni unibetin viimeset pokerirahat, 120$ oli potin suuruus ja hävisin isommalle täyskädelle. Noo ehdinpähä kotiuttaa 150€ nettoo sieltä, mikä mulle on iso raha :)

Lyhyen pokeriuran nopeimmat voitot koki hetkensä äsken: 250dollaria voittoa 10 minuutissa 4 peräkkäisessä jaossa :D suht hyvä tuntipalkka :kippis1:

Onneks olkoon, mutta sulla on aika hitaat jaot. :)

Jos pokeria pelaa enemmän, niin ennemmin kannattaa katsoa voittoja/tappiota pidemmällä aikavälillä esim. miten pelit ovat menneet 10k käden jaksoissa.

Onneks olkoon, mutta sulla on aika hitaat jaot. :)

Jos pokeria pelaa enemmän, niin ennemmin kannattaa katsoa voittoja/tappiota pidemmällä aikavälillä esim. miten pelit ovat menneet 10k käden jaksoissa.
Juu, ei siinä tainnut 10 minuuttia mennä :D

Joo exceli on käytössä profiitin laskemiseen. Tahtoo muuten arvioida voitot isommiksi mitä ne todellisuudessa olikaan.

partypoker

Miten tuolta saa kotiutettua rahat tilille kun tuo englanti on vähän retuperällä.

Bank wire transfer.... mutta mitä niihin kohtiin täytyy laittaa?

Pankkikaapelin siirto.

Ne varmaan vetää pankkiin uutta kaapelia, eli just sillon ei pysty kotiuttaan rahoja.

Edit: Voi se joku vaijerikin olla.

Kertokaas ihmiset joku hyvä ohje, missä vaiheessa kannattaa nousta rahapelissä isommille limiiteille? Kuinka monta biniä tarvitaan että on järkevää pelata esim. NL50? Tällä hetkellä vielä hakkailen NL20 -tasolla, voittoja tulee ihan mukavaan tahtiin.

Kertokaas ihmiset joku hyvä ohje, missä vaiheessa kannattaa nousta rahapelissä isommille limiiteille? Kuinka monta biniä tarvitaan että on järkevää pelata esim. NL50? Tällä hetkellä vielä hakkailen NL20 -tasolla, voittoja tulee ihan mukavaan tahtiin.

Tää on hieman yksilökohtaista. Tärkeintä on mun mielestä se, että rollia on niin paljon ettei häviäminen pelota yhtään. Luonnollisen vaihtelun määrää on vaikea arvioida ja se riippuu pelityylistäkin paljon, mutta ehdoton minimi rollille voisi olla 10xBI. Agressiivisempi pelaaja saattaa tarvita kuitenkin huomattavasti enemmän, esim. 30-40xBI. Itse teen jatkuvasti saman virheen, eli nousen liian aikaisin ylemmälle tasolle. Jotenkin grindausmotivaatio katoaa ja ei millään jaksaisi pelata enää NL50 tai NL100 tasoja. Sitten tullaan ryminällä alas kun ylemmillä tasoilla ei peli yllättäen sujukaan ja oravanpyörä on valmis. Älkää tehkö tätä virhettä, vaan jauhakaa rauhassa sopivaa tasoa niin kauan kunnes rollia on varmasti tarpeeksi nousemiseen.

Tärkeintä on mun mielestä se, että rollia on niin paljon ettei häviäminen pelota yhtään.

Siinäpä se tärkein. Shottia kannattaa varmaan ottaa siinä 15-20 binin rollilla. Silloin sen näkee, että riittääkö rahkeet jo seuraavalle tasolle. Rollia on hyvä olla tarpeeksi ja muistaa vaan tiputtaa tasoa, jos rolli laskee liian alas.

Amatööri kysyy

Rekkauduin PAFille noin viikko sitten. Kahdella leikkitonnilla aloitin ja olen viikossa päässyt viitisen tonnia voitolle. Pelaan ainoastaan NL HE 500+50.

Onko noilla feikkirahaturnauksilla mitään tekemistä real-matsien kanssa?

Pääsenkö heti rahoistani jos siirryn pelaamaan pienillä, oikeilla panoksilla?

Kokemuksia?

edit..Tuolla näyttää jengi pelaavan leikkirahalla omaten toistasataa tuhatta feikkejä. Vaikuttaa hieman kummalliselta..

No jos ei muuta niin säännöt oppii noissa feikkirahapeleissä. Sehän niissä on vikana ettei porukka kovin usein pelaa tosissaan ja mitä itte nähny niin preflop allinniä tulee ties millä korteilla turhankin usein. Mutta kyllä noissa pikkurahapöydissä pitäis ihan järkevällä pelillä pärjätä.

Olen ihmetellytkin et mitä ideaa on tulla feikkipöytäänkään pelaamaan, kun aina ennen floppia lyö kaiken. Ei voi oppia mitään, eikä anna muillekaan mahdollisuutta.

Mä löysin noihin leikkipeleihin hyvän muudin ja laitan all in vain todella hyvissä mestoissa. Eilen hävisin noin 95-5% paikan ja vitutti erittäin paljon, vaikka omat hillot ei ollutkaan pelissä.

Eiköhän sitä kohta tule aika siirtyä miesten pöytiin.

Pitänee vähän jäähtyä, etten rahoita kohta muiden tämänkin tredin kirjoittajien elämää.:hyper:

Olen ihmetellytkin et mitä ideaa on tulla feikkipöytäänkään pelaamaan, kun aina ennen floppia lyö kaiken. Ei voi oppia mitään, eikä anna muillekaan mahdollisuutta.

Mä löysin noihin leikkipeleihin hyvän muudin ja laitan all in vain todella hyvissä mestoissa. Eilen hävisin noin 95-5% paikan ja vitutti erittäin paljon, vaikka omat hillot ei ollutkaan pelissä.

Eiköhän sitä kohta tule aika siirtyä miesten pöytiin.

Pitänee vähän jäähtyä, etten rahoita kohta muiden tämänkin tredin kirjoittajien elämää.:hyper:

Mua ei oo pokerissa vielä kertaakaan vituttanut mennyt raha, vaan ne munkkipetet jotka tulee ihan naurettavilla korteilla ohi.

En tiedä, että onko tänne jo postattu, mutta...

http://www.yourpokercash.com/

...Tuolta saa 50d alotusrollin vaikkapa absolutelle. Hyvä alkaa siitä kasata rollia, jos ei halua talletuksia tehdä. Rahat on pelitilillä muutaman päivän kuluessa.

Vielä Traineelle, että imo pelaaminen kannattaa alottaa freerolleista jos osaa jo säännöt. Tietenkin siellä on aluksi näitä samoja preflop allin 72o miehiä mutta jahka väkeä tippuu niin tasokin kovenee. Freerollit on kyllä turnauksia mutta eipä kai se tarkota ettei turnauspelaaja osais käteispelejä pelata. Jokuhan on todennut että rahatkin pitäisi aatella vaan pelimerkkeinä.. Mutta joo..

En tiedä, että onko tänne jo postattu, mutta...

http://www.yourpokercash.com/

...Tuolta saa 50d alotusrollin vaikkapa absolutelle. Hyvä alkaa siitä kasata rollia, jos ei halua talletuksia tehdä. Rahat on pelitilillä muutaman päivän kuluessa.

Oonko ymmärtänyt oikein, että jossain vaiheessa tuonne ypceelle pitää lähettää kuva henkkareistaan tms. vai soitteleeko ne sieltä vai miten tämä homma loppujen lopuksi toimii? Uskaltaako ihan huoletta siis lähteä rekisteröitymään?:david:

Oonko ymmärtänyt oikein, että jossain vaiheessa tuonne ypceelle pitää lähettää kuva henkkareistaan tms. vai soitteleeko ne sieltä vai miten tämä homma loppujen lopuksi toimii? Uskaltaako ihan huoletta siis lähteä rekisteröitymään?:david:

Sieltä soittaa automaatti ja antaa koodin joka pitää laittaa sivuilla vaadittuun kohtaan. Sitten sun pitää lähettää kuva henkkareista+em.koodi. Sitten alkaa rahhaa valumaan.

Ei kai tuossa mitään pelkäämistä ole kunhan suttaa tärkeät tiedot kuvasta pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom