Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Jep

Eilen itsekkin pääsin pienen voiton makuun jo kunnes sain käteeni kortit 5-5
floppi 5-K-J. ajattelin että nyt viedään rahat pöydästä ja slouvailin menemään turnille..

vihulainen alko reisailemaan ja minä reisasin perään, riverillä sama juttu ja potti alko olemaan riittoisa...
korttien näytön paikka ja vihulaiselta löytyykin K-K.... :wall:

Eipä tossa olis mikään auttanut (paha ohiveto neljännellä vitosella olis), jos kerran vihulla oli overset flopilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pohjasetti nyt on aika haavoittuvainen loppujen lopuksi. Toki sitä ei kyllä foldata kannata flopilta koskaan, suurimmat tappiot mä noilla oon varmaan tehnyt.

Tai no, eniten oon hävinny ehkä flopattu suora vastaan värin veto.

Pohjasetti nyt on aika haavoittuvainen loppujen lopuksi. Toki sitä ei kyllä foldata kannata flopilta koskaan, suurimmat tappiot mä noilla oon varmaan tehnyt.

Tai no, eniten oon hävinny ehkä flopattu suora vastaan värin veto.

Jos tekee tappiota hold'emissa setillä ja flopatulla suoralla vetokättä vastaan, niin ehkäpä vika löytyy pelaajasta.

Huh... Puolitoista tuntia väänsin elämäni ensimmäistä turnausta ja hiljakseen kun vaan taustalla pelaili niin 80e lätkähti käteen. :)

Itseäni on ruvennut kovasti kiinnostamaan tämä nettipokerin peluu, niin mitä te konkarit suosittelisitte näin alkuun? Onko jotain kirjoja tai vastaavia, jotka kannattaisi hankkia? Millä nettipokeri sivuilla kannattaisi harjoitella?
Kiitos jo etukäteen!

Itseäni on ruvennut kovasti kiinnostamaan tämä nettipokerin peluu, niin mitä te konkarit suosittelisitte näin alkuun? Onko jotain kirjoja tai vastaavia, jotka kannattaisi hankkia? Millä nettipokeri sivuilla kannattaisi harjoitella?
Kiitos jo etukäteen!
Pyysingin & Erolan "Pokerin käsikirja":lla pääsee mukavasti alkuun. Play -money pöydistä oppii käyttämään ohjelmaa & pelin säännöt, pokeria niissä ei kyllä opi.

Edit: Pokeritieto.fi on hyvä paikka... (Kai tuollaisen foorumin nimen saa täällä mainita, kerran ei samoista "asiakkaista" kilpaile?)

Hoho. Nyt tuli bad beat. Kolmenpelissä mulla KK ja kaverilla 33. Täräytin ennen floppia all in ja 40€ panokseksi. Ja eikö kaveri saanut turnilta kolmosen.

Tuntuu,että mitä ylemmäksi tasoja menee, sitä oikeammalta peli alkaa näyttämään(all inien ja tuntuvien korotusten kanssa) , mutta rahanmeno voi olla kääntöpuolena isompi.

Heh ja tänään tulee turpaa niin kovaa että tukka lähtee :(

Niin, jotkut on vaan unohtaneet että tuurilla se jako muiden seassa joko osuu tai ei osu. Ei auta betit tai sadetanssit.

Teistä nyt toinen puhuu pitkästä juoksusta ja toinen yhestä käestä. Jos enemmän on yhteensä hävinny flopatulla suoralla ko voittanu niin sillon on jo pelaajassa vika, mutta joskus tottakai joku voi vetää vaikka värillä ohi.

mikä on fisun yleisin kommentti ?

"mä en koskaan voita taskuässillä" :)

ohivedot kuuluu pokeriin mutta jos tuntuu että kaikki tulee ohi vasemmalta ja oikealta voi miettiä miten kädet on pelannut. Oisko saanu jo kaverit foldaa ennen floppia tai millaista panosta on tehnyt missäkin tilanteessa. Huonot tuurit on osa tätä peliä mutta jos on häviävä pelaaja olet varmaa myös huono pelaaja.

No niin, huomenna ois tarkotus avata uus pelitili ja vaihtoehtoina on joko Priman tai Ongamen verkko. Kumpaa suosittelisitte? Hyviä ja huonoja puolia molemmista? Texasia pelaillaan ja pienissä pöydissä vielä.:)

Kaikista kommenteista olen kiitollinen:)

Ongamea suosittelen ilman muuta. Trafiikkia huomattavasti enemmän kuin primalla. Primalle tosin taitaa jostain saada 50% rakebackin, Ongamelle ainut rakeback mahdollisuus on Eurobetin 30%.

Kyllä tota parhaiten oppii pelaamalla ja omista virheistä... nyt kovat tavotteet olis 200e viikonlopun aikana... ja noi poker.comin bonarit hoitaa.

Tää viikonloppu tulee olee todella NOLIFE! ellei deposit pala perjantai iltaan mennessa jossa tapauksessa pitää varmaa lähtee viihteelle ja koittaa paremmalla menestyksellä sitte sunnutaina.
Miten onnasi tavoite? Veikkaan noin 1-20% mahkuja riippuen alkudepositistä :)

Noniin... nyt on eka peliviikonloppu takana. Viikolla ehin koitella hold´emiii jonkun verran ja opiskella kaikkee mut nyt viikonloppuna sitte pelasin 16h päiväs...

Kyllä on melkosen vaikeeta hommaa... Jos pelaa tiukkaa niinku alottelijan pitäis niin tuu ku tappioo... huomasin tossa sunnutain aikana että paras pelityyli muute oli tossa nl 0.02/0.04:ssä reissailla kunnolla ja ottaa takkiin parit tappiot kun ei pelata vaan ku top20 kortit. (Mutta voipi olla että lauantain pelit meni armottaman krapulan ja päänsäryn piikkiin:curs: )

Fixed limitti ainakin noissa pikkupanospöydissä on melkosta tuuripeliä :(
Kyllä sieltäki voitti vähän mutta ei kiinosta jotenki niin paljo ku NL.

Tän hetken saldo on vaa 20e... rahaa menny viimeviikolla depoihin 60e... Mut tosiaan kyllä tota pitää pelaa paljon ja oppia kokemuksesta eikä kirjoista. Slanskyn advanced kirja lähtee lukuun tänää kuitenkin.

Ensviikol pitäs tulla sitte noita ilmais talletuksia $200 edestä niin sillä on sitte hyvä alkaa pelaa kunnolla. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom