Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ray heräilee =)

"06.02.2007
RAY:n uusi pokeriturnaus starttaa Jyväskylässä

RAY käynnistää suosittuun Texas Hold´em –pokeriin perustuvan turnauksen Jyväskylässä Club RAY –pelisalissa. Ensimmäinen pokeriturnaus pelataan 28. helmikuuta. Jyväskylän pokeriturnaus on kokeilu, jonka pohjalta tehdään päätöksiä niiden mahdollisesta laajentamisesta muihinkin pelisaleihin.

Texas Hold´em No Limit –pokerissa kilpailijat pelaavat toisiaan vastaan. Osallistumismaksu turnaukseen on 25 euroa, josta 20 euroa jaetaan voittoina pelaajille. Noin tunnin mittaisen turnauksen päävoitto on 100 euroa. Turnaukset järjestetään alkuillasta lähes joka päivä. Club RAY:ssä on kaksi kymmenen hengen pokeripöytää. Pokerikisaan voi ilmoittautua Club RAY:ssä tai Internetissä; lippu.fi. Ikäraja pelisaliin on 18 vuotta."

Hoho tunnin sittari jossa fisuja saa opastaa maksamaan sokeita... Kunnon crapshootingia tiedossa =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa noi jenkit olla vähän kovatasosempaa possee tuol absolutissa... $15 jäljel enää tosta ilmasist rahoista. Nyt pitää pelaa varmaa loput limittiä :( Ei oo kuulunu Titanin eikä partyn ilmasista rahoista viel mitää...

Suosittelen pokersavvy:n kautta keräämään bonukset pois kuleksimasta. Täältä lisätietoa. Juha huolehtii hyvin asiakkaistaan :thumbs:

joo, ja kannattaa kahteen kertaan miettiä mihin puljuun tekee tilin ilman rakebackia koska jälkeenpäin sitä melkosen vaikeeta saada ellei sit sisko/isi/äiti/veli alaa pelailee :)

Mulle tuli 50$ Absolutelta tänään, pelaamaan. Jostain ameerikasta oli myös puhelu tullut, vissiin soittaavat sieltä Titanista ennen rahojen siirtoa mutta siellä täytyy vissiin kierrättää vitusti rahoja niin unohdan koko jutun ja keskityn huoraamaan tuolla absoluten bonuksella.

Joo, pelasin sittareita ja pääsin 130$ mutta ei napannut hirveästi pelaaminen kun tuollahan olisi pitänyt osallistua 250 jakoon, jossa olet nähnyt flopin + rakea 0.50c, aika mahdoton tehtävä nuin pienellä summalla. Se siitä, vielä jäi 2$ pelaamatta kun minimipöytään piti 4$ ja pienemmät oli tyhjiä.

Korjataan, siis 500 jakoa ja niihin menee 250$ minimissään jos jokainen osallistuminen maksaisi vain blindin ja potti nousisi aina niin paljon, että rake on 0.5$.

Tämä ei nyt liity nettipokeriin, mutta olin juuri pelaamassa pokeria seitsemän tutun kanssa. Pelattiin ihan perus no-limit texas hold'emia. 20€buy-in, voittaja sai kaiken, kakkonen omat pois. Blindit nousi aluksi puolen tunnin välein, ja sen jälkeen kuin joku tippui. Tulin toiseksi! :D hävisin niukasti lopuksi, vastustajalla oli ehkä 1,5 kertaa enemmän chippejä, kun sain vitosparin. Ennen floppia vastustaja reissas ja mä callasin ja menin all-in. sil oli ysipari, sit flopin jälkeen pöydässä oli, 2,2 ja 4. Ainoo toivo oli saada kolmoset tai suora. No, eipä tullut niitä, turnissa tuli ässä ja riverissa kai 10. Pelasin kuitenkin omasta mielestäni illan aikana hyvää pokeria ja pudotinkin neljä vastustajaa, ja sain omat pois. Hyvä ilta. :)

hei, nyt saattaa joistain tuntua tyhmältä tää kysymys, mutta kun kaivelee mieltä niin kysyn :) ku oon siirtymässä fixedistä no-limitiin, niin mitä tarkottaa noi NL50, NL100, NL200 yms?

hei, nyt saattaa joistain tuntua tyhmältä tää kysymys, mutta kun kaivelee mieltä niin kysyn :) ku oon siirtymässä fixedistä no-limitiin, niin mitä tarkottaa noi NL50, NL100, NL200 yms?

Netissä näillä yleensä tarkoitetaan maksimi buy-inia. Eli siis NL50:ssa on blindit 0.25-0.50 ja 50 maksimi buyin, NL100 vastaavasti on blindit 0.50-1, 100 max buyin ja NL200 on blindit 1-2 ja 200 max buyin.

Tullut itsekin hiukan tutustuttua pokerin ihmeelliseen maailmaan netissä ja kaveriporukassa. Parin ekan viikon mielikuva on, että ihan vaan leikkirahalla eteenpäin jatkossakin :D Hullu ja vaikea peli mun mielestä.

Itse aloitin taas pokerin pelaamisen.
Paffilla pelailen aina välillä pienillä sit-outteja.
5$ aloitin ja nyt vähän päälle 50$ kasassa. Pitänee vähän aikaa kasata kassaa freerolleilla ja sitten kokeilen paria isompaa turnausta.

Kaiken pokeritietouden olen oppinut katsomalla World Poker Touria. Tavoite on selvä: tänä vuonna päästä opintolainat maksamaan takaisin :)

Nyt on ollut kyllä korttien kanssa vaikeaa aikaa..
Partylla tuntuu riittävän huono oppisia pelaajia mutta jotenkin ihmeen kaupalla menevät turnilla ja riverillä ohi..

esimerkiksi tänään itsellä kädessä K-10.
Floppi K-8-3 Reisaan välittömästi, muut katoaa yksi maksaa. turni 5, reisaan ja vihulainen maksaa. riveri 5, reisaan ja maksu tulee.. kädestä tältä tampiolta löytyy J-5. :wall: Kuka muu tunnustaa maksavansa tälläisellä kädellä noin pitkälle ?

Partylla tuntuu riittävän huono oppisia pelaajia mutta jotenkin ihmeen kaupalla menevät turnilla ja riverillä ohi..

Floppi K-8-3 Reisaan välittömästi, muut katoaa yksi maksaa. turni 5, reisaan ja vihulainen maksaa. riveri 5, reisaan ja maksu tulee.. kädestä tältä tampiolta löytyy J-5. :wall: Kuka muu tunnustaa maksavansa tälläisellä kädellä noin pitkälle ?

Ihan uskomatonta, Mulla kävi sama juttu paitsi että oli A-10-3 flopilla, reissaan koska kädessä AK, toinen callaa, tulee 6, reissaan sen allin, se call, ja riveri 6 ja sillä kädessä Q6

mikä taso,paljon raisetat,mikä positio?

Weldomite:Wpt mallin toiminta ohjeet ei sitten päde nappulaliigassa (alle NL1000)

No ilmeisesti turn ja river ovat olleet niin halpoja katsoa pelaajan mielestä, että mukaan vaan...

Weldomite:Wpt mallin toiminta ohjeet ei sitten päde nappulaliigassa (alle NL1000)
Niin se on tiedossa, mutta osaan suhteellisen hyvin arvioida oman käden mahdollisuuksia vaikka kaveri pistäisi all-init paskoilla.
Mutta parempi oppia vain pelaamaan varovaisesti näin alussa niin ei sitten myöhemmin kaduta.

0.25/0.50 limiittiä. eli raisetan juuri tuon 0.50$. Positiosta en kyllä enää osaa sanoa mitään..
No siinähän se on kun limittiä pelaa, niin aina noista pöydistä löytyy joku tampio, joka katsoo millä vaan loppuun asti kädet. Tästä syystä tulee noita ohi vetoja. Jos ois ollu PL tai NL pöytä, oisit voinu tehä semmosen korotuksen että tuntuu, ja ois kaverin pitäny foldata. Mun mielestä ei kannata pelata limittii.

No siinähän se on kun limittiä pelaa, niin aina noista pöydistä löytyy joku tampio, joka katsoo millä vaan loppuun asti kädet. Tästä syystä tulee noita ohi vetoja. Jos ois ollu PL tai NL pöytä, oisit voinu tehä semmosen korotuksen että tuntuu, ja ois kaverin pitäny foldata. Mun mielestä ei kannata pelata limittii.

Vai kannattaako? Mitä jos vastustajan käessä ois ollu esim 8,8?

Noniin tänään tuli todistettua että ohivedot jatkuvat Nolimitissäkin. .15/.25

Käteen 10-10
floppi Q-7-10
Korotan 0.60, yksi maksaa.
turn 4 ja tässä vaiheessa korteista kolme ristiä.

Sitten all in ja tyyppi maksaa, river 6 ja mitäs muuta kuin risti.
Kädeltä tältä löytyy AK ja toinen korteista tietysti risti..... :jahas:
Elikkä kaveri maksoi allin suoran ja värin vedolla.. itse en olisi maksanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom