Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ite suosin mielummin useampaa fullipöytää, saa olla pelaamassa melkein kokoajan jossain pöydässä eikä hajoa pää odotellessa hyviä kortteja. Shorttia en oo oikein uskaltanut edes kokeilla kun se eroaa kuitenkin aika paljon full peleistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahhh, pokeri se on sentään aina palkitsevaa: Muutaman kerran yritin limpata sisään ja yks tyyppi sitte aina rankas siitä. Noo sain sitte AQs ja limppasin taas ja typpi tieten rankas siitä rasella, miettien maksoin sen ja floppi oli QJX värillä ei väliä ja chekkasin sen, koska tiesin että lyöhän se mulle niskaan siitä ihan sama millä korteilla. Race tuli johon pistin all-in, tyyppi miettii hetken ja koolaa ja sillä on T3.. Tästä voimme arvata että runner-runner-suorahan sieltä kaverille tulee ja taas tiputtiin just ennen rahoja...

Jälkiviisaana kiva sanoa että kun oisin olarit pistäny heti flopin jälkeen kun olin ekana puheenvuorossa niin oishan se kipannu sen käden, mutta kun tiesin mitä se tulee tekemään ja paras käsihän mulla oli sillä hetkellä..

Joo mullaki meni rahat... 50$ -> 30$ -> 80$ -> 40$ -> 0$

Muta heräs kipinä tohon pokeriin niin jos joku viittis vastailla muutamaan kysymykseen.

a) Mitä meinaa Rakeback?
b) Josta päästään kysymykseen, että mihin kannattaisi jatkossa avata tili jotta "bonarit" ym. oli mahd. hyvät.
a) Jokaisesta käteispelijaosta, jossa potin koko ylittää x -määrän rahayksiköitä, menee pelinjärjestäjälle pieni "palkkio", ns. "rake". Raken määrä ja potin koon vaikutus vaihtelee saiteittain. Lisäksi turnausten lipuista menee sen jälkimmäisen numeron kokoinen rake saitille, siis $100+$10 sisäänostolla menee $10 järjestäjälle ja $100 itse pottiin. Rakeback tarkoittaa sopimusta jonkun 3. osapuolen kanssa, jolla saat osan maksamastasi rakesta takaisin. Jos meinaa aktiivisemmin pelata, kannattaa rakeback -sopimus ehdottomasti tehdä, itselleni on luvassa joku $600-$700 (NL100 SH) tältä kuulta pelkästään rakebackia.

Tuohon bonuskyssäriin en ota sen ihmeellisemmin kantaa, kun ei niiden perässä ole vähään aikaan tullut juostua. Aloittavalle pelaajalle erilaiset bonukset ovat todella tärkeitä, ja niillä saa rollia alkuun kasvatettua kohtuu nopeasti. Lähes joka saitilla on jonkinnäköinen sign-up -bonus. Esim. Eurobetillä on sign-up bonuksia 50:stä aina $600 saakka. Suurempi bonus vaatii enemmän pelaamista ja isompia pöytiä (panoksiltaan). Eurobetille saa 30% rakeback -sopimuksen esim. rakerebate.netin kautta.

a) Jokaisesta käteispelijaosta, jossa potin koko ylittää x -määrän rahayksiköitä, menee pelinjärjestäjälle pieni "palkkio", ns. "rake". Raken määrä ja potin koon vaikutus vaihtelee saiteittain. Lisäksi turnausten lipuista menee sen jälkimmäisen numeron kokoinen rake saitille, siis $100+$10 sisäänostolla menee $10 järjestäjälle ja $100 itse pottiin. Rakeback tarkoittaa sopimusta jonkun 3. osapuolen kanssa, jolla saat osan maksamastasi rakesta takaisin. Jos meinaa aktiivisemmin pelata, kannattaa rakeback -sopimus ehdottomasti tehdä, itselleni on luvassa joku $600-$700 (NL100 SH) tältä kuulta pelkästään rakebackia.

Tuohon bonuskyssäriin en ota sen ihmeellisemmin kantaa, kun ei niiden perässä ole vähään aikaan tullut juostua. Aloittavalle pelaajalle erilaiset bonukset ovat todella tärkeitä, ja niillä saa rollia alkuun kasvatettua kohtuu nopeasti. Lähes joka saitilla on jonkinnäköinen sign-up -bonus. Esim. Eurobetillä on sign-up bonuksia 50:stä aina $600 saakka. Suurempi bonus vaatii enemmän pelaamista ja isompia pöytiä (panoksiltaan). Eurobetille saa 30% rakeback -sopimuksen esim. rakerebate.netin kautta.

Kiitos paljon! :worship:

Ei sattana, laitetaan nyt tämäkin vielä. en tiedä pureeko kyseinen huurmori muihin mutta itellä ainakin vesi tirskuu silmistä :lol2: :lol2: :lol2:

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-9134-anna-eriksson-kun-katkoit-minut.html

Anna Erikson - Kun katkoit minut

"Kun muistot haparoivin sormin bad beat palstalle kirjoittaa
tuot mieleen paistin, calling stationin
On jälleen kesäyö ja Bossin pöydät paisteja pullottaa
pelasit huonosti jopa fisuksikin
En enää muista nickiäs tai mitä chattiin laitoitkaan
mutta muistan miten katsoit
kurkohailla mun bluffejaa

Kun katkoit minut
sä semi-bluffii yritit
Kun katkoit minut
vain pata riveriltä sut pelasti
Kun katkoit minut
mä tilttasin ja re-buyasin
Silloin vihata sua aloin
kun sä katkoit minut hetkes’ niin

Saatan nähdä jälleen kuinka saat flopista täkärin
ja kun vedät väliin suoraa osut vaan
Sä olet paisti ja sun stäkkis katsoo minuun kutsuen
sä makselet kun potin korotan
En enää muista blindeja
olin siinä grindaamassa kait
ja tulee vituttaan se aina
mitä turnissa sä sait

Kun taas katkoit minut
yli pariin mä luotin vain
Kun taas katkoit minut
vain pitävän sen halusin
Kun taas katkoit minut
sä ohi vedit ja pahoin
Silloin vihata pokeria aloin
kun sä katkoit minut uudestaan

Ei mikään muu vituttaa voi enempää
sen beatin tuntu tuskin koskaan häviää

Kun katkoit minut

Kun katkoit minut
mä all-inin paukautin
Kun katkoit minut
vain AA:lla enää pelasin
Kun katkoit minut
kurko kympin sait ja maksoit
Silloin pelätä jo aloin
ja sä flopista tuupparit jo tempaasiit"

Partylle kävin rekisteröitymässä olikos viime torstai tai perjantain ja otin sen 50$ ilmasen pelirahan. Sellanen 2000 rakekättä pelattu eli 25$ bonus myös saatu ja nyt pelitili näyttää 112$. Tosin eilisen aikana on aika hyvin surffailtu edestakas ja pohja oli 20$, mutta kuitenki päädyin kuitenki päivän päätteeks 112$:iin.

Ongelma miks tipuin 20 dollariin oli se, että pelailin ehkä vähä liian isoissa pöydissä ja yritin bluffailla liikaaki. 0.10-0.25$ pöytä on mulle sopiva ja sieltä eniten tullu voittoja (potit surffailee 1-80$ välillä).

Sellanen kysymys olis, että saisko jostain partylle rakeback-diiliä koska rakee on maksettu nytkin jo piikkusen turhan paljo tuolla peleissä.. :)

edittiä. Party on sillai kiva paikka pelata, että siellä porukka voi lähtee mukaan all inneihin vaikka niillä ei olis oikeestaan mitään kortteja niin voittoja tulee keskimäärästä helpommin.

Hmm.. mites tuon PartyPokerin tarjouksen kanssa. Taitaa tili olla sielä muttei talletuksia tai bonuksia saatu. Tarkistin vielä niin my accountissa lukee vaan "Your account is playmoney only" Eli miten sen boonuksen sitten saa? Ja voiko sen tunnuksen tehä samalle sähköpostiosotteelle ja muille tiedoille kuin noi funmoney accountit?

Nyt vasta tajusin että sinne toisellekkin sivustolle piti rekkautua.. mutta toivotaan että nyt tulee.. Kauan muuten tossa pitäis kestää?

No voe helvata.. Kuinkas ton tilin saa sitten realmoneyks ilman deposittia. Ja oisko mahollista vielä tota boonusta saada kun näköjään oon koittanu fun money accountille saada?

Ei minun ainakaan pitänyt sitä mitenkään realmoneyksi muuttaa. Kaikenkaikkiaan rekisteröinnit kahdelle sivustolle (suomalaiselle + partylle). Kaikkien tärkeimpien tietojen pitää täsmätä yks yhteen molempien rekisteröintien suhteen.
Mulla meni pari minsaa kun rahat oli tilillä. Ohjeet oli siellä suomenkielisellä sivustolla

Ei kyllä mitään kuulu eikä sähköpostiinkaan oo tietoo tullu. Näköjään tuolla accountin bonustiedoissa on toi 25taalaa 1000rake hands, mutta sitä 50 taalaa ei kyllä näy eikä kuulu. Oonko mä vaan niin saatanan tyhmä etten löydä sitä vai :D? "Mihin" sen pitäis tuolla tulla ees.
Ps. Anteeks tää tenttaus mutta rahtusen alkaa vituttamaan nää ohjelmat ja oma älynkäyttö.

Ihan niinkuin JN tuossa sanoi, että tärkeät tiedot pitää mennä yks yhteen ja jos tekee ohjeen mukaan niin pitäisi onnistua.
Siinä poker newsin sivuilla oli muuten se palauteketju johon pystyi laittamaan kysymyksiä jos oli ongelmia. Sieltä tuntui saavan vastaukset kysymyksiin aika nopsasti(ja rahat tilille).
Itteekkin vähän kyllä jänskätti, että näinköhän onnistuu mutta samana iltana jo pääsin tuhlailemaan rahoja.:)
Mutta eikös se tarjous jo loppunut sunnuntaina?

Edit. Niin tosiaan play money account oli siihen asti kunnes rahat tulivat tilille.

Löysin tuolta poker newsin sivuilta foorumin ja sielä luki että pikkasen ollu häikkää, mutta helmikuun 6 mennessä pitäis tulla. Noh sitä ennen sitten jauhaa vaan freerolleja muualla.:(

Voi että. Vissiin viikkoon ei ole ollut tappiollista pelisessiota (koputellaan sitä puuta) ja äsken koitin siirtymistä FL 0.25-0.50 pöydästä 0.50-1 limittiin. Vieläkin tuli voittoa, kolmen vartin pelailu toi noin $40 mutta pelottaa niin helvetisti pelata tolla tasolla kun saattaa helposti tulla femma takkiin yhdessä jaossa. Ton takia sitten tulee pelattua passiivisempaa peliä kuin vanhalla tasolla.

Mitähän ihmettä tälläselle pelkäämiselle voi tehdä? Mietin et vois tietty koittaa pelata ensi alkuun vähemmän pöytiä kerrallaan (nykyisin 4) tai sitten vaan siirtyä tasoa alaspäin ja lukea vaikka joku pokerikirja ja yrittää uudestaan. Muita fiksuja ideoita? =)

Mitähän ihmettä tälläselle pelkäämiselle voi tehdä? Mietin et vois tietty koittaa pelata ensi alkuun vähemmän pöytiä kerrallaan (nykyisin 4) tai sitten vaan siirtyä tasoa alaspäin ja lukea vaikka joku pokerikirja ja yrittää uudestaan. Muita fiksuja ideoita? =)
Kriegerin pokerikirjassa sanottiin, että pitäisi olla niin iso rolli, ettei jännitä pelaaminen. Eli taso on ilmeisesti liian suuri rolliisi nähden?
Rahaa ei kannata ajatella rahana, vaan pelkästään pelimerkkeinä :D

sanotaan että 20 BI on riittävä tuonne 200NL asti OSAAVALLE pelaajalle ja ammattilaisille VÄHINTÄÄN 45 BI.

monet jotka pelaa 500NL ----->highrollers on 50-100 BI jotta "uskaltaa" vedoilla lyödä reissua.

peli on kuitenkin esimerkiksi 1000NL niin erilaista jo kuin vaikka 400NL ja ihan hoopoilla käsilläkin voidaan seku kokeeksi lyödä 100-300$ flopilla.:lol2:

samoin aina kun tasoa nostaa voi reissut tuntua kovilta joten ne rahat kannattaa muuttaa blindeiksi ja pelata merkeillä,
tosin,mitä ylemmäs noustaan sitä enemmän porukka lyö bb niskaan vedoilla ja osumilla.

100NL peruslyönti preflopilla vaikkapa TT parilla on 3-4 x bb kun 500NL se on 6-10 x bb ja 1000NL 10-15x bb. highrollaajat lyö jo 15--> x bb ja ne pitää kyetä maksamaankin tai muuten rahat viedään kuin karkki nappulalta.:jahas:

hommaan voi tutustu ammattipelureiden näkökannasta täällä:
www.highstakes.nu

Kriegerin pokerikirjassa sanottiin, että pitäisi olla niin iso rolli, ettei jännitä pelaaminen. Eli taso on ilmeisesti liian suuri rolliisi nähden?
Rahaa ei kannata ajatella rahana, vaan pelkästään pelimerkkeinä :D
Rollia piirun päälle $400, FL peleissä oon ymmärtänyt hyvän rollin olevan noin 300 isoa bettiä. Vois kai kattella rollin tonne vähän reiluun $500 ja koittaa uudemman kerran tätä 0.50/1 tasoa. No limittiin ei kyllä enää koskea ennenkuin fixed pelit kulkee jossain vähintään 1/2 tasolla, eli saa nähdä pääseekö sinne koskaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom