Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meneeks tosta expektin tilistä jotain maksuja? En jaksanu lukee koko threadia läpi, mut olis kiva tietää...

Huoraajille siinä on lista noiden muista bonuksista, ite voin suositella Starsin ja Everestin bonuksia, varsinkin Everestillä on todella mukava pelata.

http://fi.pokernews.com/uutiset/2007/1/pokeribonus-kertaus.htm

Samalla vois kysyä että käyttääkö monikin PokerTrackeria?

http://www.pokertracker.com/

Ei oo tähän mennessä liiemmin ollu kiinnostusta mutta kuulin että siellä voi pitää kunnon tilastoja peleistään (tuotto/käsi ja kaikki prosentit että kuinka useasti menee floppiin saakka etc.), niin onko ton hommaaminen tuolta sujunut ihan mutkitta?

Hmm, PokerOfficen mukaan olen pelannut 1060 kättä Partyllä mutta Party väittää, että vielä pitäs 159 raked kättä pelata, että olisi se 1000 käden 25$ lisäbonus ansaittu. Olen pelannut 0.10/0.25 NL 10 hengen pyödissä ja eikös tuossa pitäisi tulla jokaisesta kädestä rakekäsi?

Hmm, PokerOfficen mukaan olen pelannut 1060 kättä Partyllä mutta Party väittää, että vielä pitäs 159 raked kättä pelata, että olisi se 1000 käden 25$ lisäbonus ansaittu. Olen pelannut 0.10/0.25 NL 10 hengen pyödissä ja eikös tuossa pitäisi tulla jokaisesta kädestä rakekäsi?

Partylla on varmaan oma käsitys rakekäsistä. Joku tietty summa piti lähteä kädestä jotta se kävis noihin bonuksiin.

Wohoo, 1280 kättä pelattu Partylla ja 50$+25$ bonukset huorattu, paitsi jäljellä siitä on enää 61$. Ei kovin hyvä tuntitienesti. :D Ei tullu jackpotiakaan. :david:

12h suunnilleen, kahden päivän aikana ja kahta 10 hengen (NL25) pöytää pelasin melkein koko ajan. Jos olis ollut enemmän rahaa niin olisi voinut paukuttaa neljässä pöydässä max buy-ineilla. Jännä katsella tilastoja 1280 jaon aikana tuli seuraavasti

AA 2 kertaa
KK 5 kertaa
QQ 9 kertaa
JJ 6 kertaa
TT 5 kertaa
99 4 kertaa
88 8 kertaa
77 4 kertaa
66 5 kertaa
55 7 kertaa
44 9 kertaa
33 2 kertaa
22 5 kertaa

Ässä tuli vain kahdesti, trigged prkl. O_o Eniten tuli Q3 ja J9 19 kertaa, mutta myös KQ jopa 16 kertaa, KQs taas jopa kerran. No eipä noin lyhestä otannasta voi mitään varmoja tilastoja tehdä, AA oli kyllä pettymys, tilastollisestihan pitäs tulla noin kuudesti 1200 jaossa ja noita kaikkia muita on tullut suunnilleen 5 paitsi 33.

hei mistä näit ne raketettujen käsien määrän... itse voitolla täl hetkel jopa 30e :D

Siellä pääikkunassa My Accountin alapuolella "See All bonus offers" linkki ja sieltä sitten Bonus Details. Sitä ei tuosta suoraan näe mutta jos sinulla siis on se 25$ bonus tulossa kun on tuhat rakekättä pelattu niin siellä on kohta Release restricted bonus in your bonus account: ja Pending... eli tuosta näät monta kättä uupuu vielä siitä tuhannesta. Muuta keinoa en ole löytänyt tuon tarkastamiseen.

hmm joo ... en kyllä tosta nähny sitä mut pitää seurailla jospa se 25 kolahtas joskus :D

Mikäköhän on vikana, kun en pysty installoimaan tota partyä? Herjaa vain, että partypoker application is already running ja sulkeutuu. Eikä todellakaan ole partyä koneella.

Noin, kiitos partylle oli kiva pelailla nyt on rahat loppu =)

Pelasin .5/1 shorttisittaria tiukasti ja aggressiivisesti, ehkä se kaatui tuohon liian aggressiiviseen peliin. No bankroll kuitenkin heilui huimasti 50$ -> 18$ -> 75$ -> 0$. Oisin ehkä pelannut pienempää mutta tykkään näistä 6 pelaajan pöydistä koska koko ajan pitää olla "hereillä".

Partyllä on kyllä suolainen rake. 10 pelaajan 3$ sittareista pelaajille 24$ ja partylle 6$. Samoin tossa ringissä. Itse en tuonne laittaisi rahaa ilman rakeback diiliä.

Taitaa kyllä nettipokeri vähentyä omalta osaltani. Duunin takia ei ehdi pelaamaan tarpeeksi ja pelit jossa pärjäisi on niin pientä että töissä tienaa päivässä pokerin kuukauden ansiot. Isommissa peleissä taas häviää rahaa eikä se ole kivaa. Varmaan sama tilanne monella muullakin.

Joo mullaki meni rahat... 50$ -> 30$ -> 80$ -> 40$ -> 0$

Muta heräs kipinä tohon pokeriin niin jos joku viittis vastailla muutamaan kysymykseen.

a) Mitä meinaa Rakeback?
b) Josta päästään kysymykseen, että mihin kannattaisi jatkossa avata tili jotta "bonarit" ym. oli mahd. hyvät.

Jaahas. tämänvoi poistaa.

Jaahas. tämänvoi poistaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom