Itekkin pelaan suhteellisen paljon pokeria, kassa nousee hitaasti mutta kiinnostuin tosta että pelaat ammatikses. Pelaatko millä tasoilla nyt ja millä tasolla siirryit "ammattilaiseks"? Muutenkin vähän taustat kiinnostais miten tähän ryhdyit esim. taloudellinen tilanne varmaan muutenkin hyvässä kunnossa jne.
Mielenkiinnosta utelen, koska omana haaveena ois myös tuo ammattilaisuus. Tällä hetkellä ite pelaan nl100 ja nl200 pelejä mutten usko että noilla tasoilla vielä ammattilaiseks pystyis.
mä swinggaan ihan NL25 ja 1000NL väliä. pääasiassa kuitenkin 1/2NL ja 2/4NL
ammatikseni aloin pelaamaan 200NL tasolta,sillä tasolla pystyn tasaisesti 2 viikon jaksoissa (kotiutan aina 2 viiko välein,siitä tämä jaksotus)
kotiuttamaan 1000-1800 euroa.
Suurin mitä olen pelannut muutaman tunnin on tähän mennessä ollut 10/20 fixed.
tammikuussa on tarkoitus siirtyä 3/6NL ja 4/8NL pysyvästi.
tällä hetkellä mulla on 3 saitille hajautettuna vajaa 30 000$
ja tarkoitus on saada rolli 50 000 helmikuuhun mennessä ja sitten nousta 5/10NL,silloin pitää kyetä 2 viikon jaksoissa kotiuttamaan 5000 euroa vähintään jotta siellä pelaaminen kannattaa/on mielekästä.
toki joskus tulee tappiota,mutta tämän hetkinen otos 4 kuukaudelta on edellä mainittu.
pelaan melko tiukkaa ja alempana löysäilen ja päästelen höyryjä:lol2:
joskus kun tiltti tuntuu painavan niskaan niin menen just johonkin 25NL tai 50NL tilttaamaan muutaman buy inin.HELPOTTAA!:lol2:
pelitunteja tulee noin 90 kuukaudessa (mukana turnauksissa vietettyjä tunteja paljon) ja sellaiset 6000-10 000 kättä rinkipeliä
rakeback palauttaa noin 600-800 euroa/kk eli sen saan vaikka jäisin pelkästään omilleni kuukausitasolla,onhan tuokin jo noin 2x työmarkkinatuki (30% Rb kaikilla pelaamillani saiteilla)