Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
siis onko ihan turvallista lähettää omista henkkareista kuva johonkin päin maailmaa? :D

Joskus noissa on tapahtunut jotain kusetusta, mutta silloin on kyseessä ollut joku pienempi pokerihuone. Kyllä noille suurimmille (PokerStars, Party Poker, Full Tilt Poker jne.) ihan rauhassa niitä henkkareita voi lähettää jos ne kysyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep lähinnä mietin että onko muuta keinoa saada rahat pois tuolta muutakuin lähettämällä kopion heinkkareista johokin :D

Mansionilta valitettavasti et saa rahojasi pois ennen kuin he saavat varmistuksen että olet oikea henkilö. Tämä on varsinkin vedonlyöntisaiteilla aivan normaali käytäntö. Itse olen joutunut laittamaan yli kymmeneen eri paikkaan kaiken maailman dokumentteja.

Oikeastaan tämä heidän politiikka on hyvä asia, se kuvastaa että he ovat vastuuntuntoisia ja yrittävät kitkeä järjestäytyneen rikollisuuden rahanpesuyrityksiä mitä silloin tällöin näissä vedonlyönti/pokeri-paikoissa yritettään.

Kerran kun skannaat tai kuvaat nuo koneellesi, niin niitä samoja voit käyttää muissakin paikoissa.

Ja jos haluat voit raapustaa vaikka sen sotun loppuosasi yli. Ja kuten joku totesi, ennenkuin laittaa mitään minnekkään kannattaa ottaa selvää, että kyseessä on tunnettu ja luotettu toimija, mitä esim. Mansion on.

Kauan yleensä menee että saa ne rahat sitten siirrettyä takas kun on pistäny maililla ton ajokortti kopion.. Sieltä tuli ainoastaan se automaattinen vastaus juttu mutta muuta mailia ei oo tullu. Äsken koitin siirtää mutta pyys vieläkin sitä kopiota eli ei ainakaan oo mitään viel tapahtunu.

Kauan yleensä menee että saa ne rahat sitten siirrettyä takas kun on pistäny maililla ton ajokortti kopion.. Sieltä tuli ainoastaan se automaattinen vastaus juttu mutta muuta mailia ei oo tullu. Äsken koitin siirtää mutta pyys vieläkin sitä kopiota eli ei ainakaan oo mitään viel tapahtunu.

Iso lafka, ne laittavat sinulle mailin kun homma on ok. Uskoisin että huomenna sieltä tulee vastaus.

Jos ei rupea mitään sieltä kuulumaan tai tarvitset jotain apua asian suhteen, ota yhteyttä yv:nä tai maililla niin pannaan homma kuntoon. :kippis1:

juha@pokersavvy.com

Kiva kun onnistui. Kerrohan vielä sekin kun ne rahat tulee sinne moneybookkeriisi, niin josko muutkin rohkaistuisi että ei tää nettipokeri mitään huijareiden kusetusta ole :worship:

Itseasiassa rahnat tuli jo nyt sinne. Aattelin että menis kauemmin. Ihan hienosti toimi mutta onhan tuo vähän epäilyttävää lähettää kopiota ajokortista johonkin päin maailmaa :D

Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen entinen maalivahti Tommy Söderström kertoo hänen Moneybookersin tilinsä tyhjentyneen 3-4 tunnin sisällä. Tilillä olleet noin 7000 euroa on siirretty moneen osoitteeseen, mm. hihi@yahoo.comiin.

Söderström valittaa Moneybookersin haluttomuutta auttaa asiassa ja varoittaa muita. "Tuttavapiirissäni on useita, joilla on ollut sama epäonni ja jotka ovat menettäneet suuret rahat siinä yhtiössä."

Syytös herättää tietysti heti kysymyksen, miksi Söderström ei varoittanut itseään ensimmäiseksi.
Lähde: Aftonbladet.

Tuon takia neteller on parempi, joltain pokeritietolaiselta oli jotakin kautta urkittu pokerisivun ja netellerin salasanat. Pokerisivulta vedetty tili tyhjäksi ja netelleristäkin suurempi summa otettu, niin neteller maksoi tämän omasta pussistaan vaikkei periaatteessa olis tarvinnu.

Ylipäätään kun rahaa säilyttää netellerissä, pokerisaiteilla jne ei pieni ylireagoiminenkaan virusturvien ym osalta ole pahitteeksi.

onneksi sitä pelkoa ei kumminkaan taida olla että mitenkään olisi mahdollista kenekään päästä esim mnu omaan nordea tiliin? :D

Itse en isoja summia pidä moneybookersissa tai misään pelitileillä. Kuhan ei kukaan pääse ihan pankkitiliä sorkkimaan.

sitä oon joskus miettiny kun esim kirjautuu nordeaan niin mitäs jos on pahoja aukkoja omassa virusturvassa niin pystyykö joku hakkeri esim tekemään jtn tilisiirtoja sillä välin kun on kirjautuneena, periaatteessa silloin hän ei tarvi mitään tunnuksia, paitsi tosin vahvistustunnuksen.

Nordean tiliin tuskin kukaan pääsee käsiksi ellei nyt käy sulta kotoa pöllimässä avainlukulistaa + kiristämässä sitä käyttäjätunnusta.

Itekkin pelaan suhteellisen paljon pokeria, kassa nousee hitaasti mutta kiinnostuin tosta että pelaat ammatikses. Pelaatko millä tasoilla nyt ja millä tasolla siirryit "ammattilaiseks"? Muutenkin vähän taustat kiinnostais miten tähän ryhdyit esim. taloudellinen tilanne varmaan muutenkin hyvässä kunnossa jne.
Mielenkiinnosta utelen, koska omana haaveena ois myös tuo ammattilaisuus. Tällä hetkellä ite pelaan nl100 ja nl200 pelejä mutten usko että noilla tasoilla vielä ammattilaiseks pystyis. :)

mä swinggaan ihan NL25 ja 1000NL väliä. pääasiassa kuitenkin 1/2NL ja 2/4NL
ammatikseni aloin pelaamaan 200NL tasolta,sillä tasolla pystyn tasaisesti 2 viikon jaksoissa (kotiutan aina 2 viiko välein,siitä tämä jaksotus)
kotiuttamaan 1000-1800 euroa.

Suurin mitä olen pelannut muutaman tunnin on tähän mennessä ollut 10/20 fixed.
tammikuussa on tarkoitus siirtyä 3/6NL ja 4/8NL pysyvästi.

tällä hetkellä mulla on 3 saitille hajautettuna vajaa 30 000$
ja tarkoitus on saada rolli 50 000 helmikuuhun mennessä ja sitten nousta 5/10NL,silloin pitää kyetä 2 viikon jaksoissa kotiuttamaan 5000 euroa vähintään jotta siellä pelaaminen kannattaa/on mielekästä.

toki joskus tulee tappiota,mutta tämän hetkinen otos 4 kuukaudelta on edellä mainittu.
pelaan melko tiukkaa ja alempana löysäilen ja päästelen höyryjä:lol2:

joskus kun tiltti tuntuu painavan niskaan niin menen just johonkin 25NL tai 50NL tilttaamaan muutaman buy inin.HELPOTTAA!:lol2:

pelitunteja tulee noin 90 kuukaudessa (mukana turnauksissa vietettyjä tunteja paljon) ja sellaiset 6000-10 000 kättä rinkipeliä

rakeback palauttaa noin 600-800 euroa/kk eli sen saan vaikka jäisin pelkästään omilleni kuukausitasolla,onhan tuokin jo noin 2x työmarkkinatuki (30% Rb kaikilla pelaamillani saiteilla)

Nordean tiliin tuskin kukaan pääsee käsiksi ellei nyt käy sulta kotoa pöllimässä avainlukulistaa + kiristämässä sitä käyttäjätunnusta.
Niinhän sitä voisi luulla. Pankin propaganda turvallisista järjestelmistä on toiminut suurimpaan osaan ihmisistä. Hävettää oikein itse pitää rahojansa noin turvattomasti toteutetuissa järjestelmissä. Noh lainat takaa, ettei siellä mitään rahaa ikinä olekkaan :)

Moro pokerigurut, onko pitkällä aikavälillä joku nettipokerin pelimuodoista selkeästi kannattavin/tuottoisin? Eli te jotka pelaatte enemmän niin pelaatteko tiettyä/tiettyjä pelimuotoja vai onko niin että vähintään mielenkiinnon vuoksi pelaatte kaikkia?

Itse oon pelaillu pari kuukautta rahapelejä ja oon jus just omat saanu takasin ja tietysti kun pelaamista pitäis kehittää voitokkaaksi niin kannattaako keskittyä johonkin tiettyyn pelimuotoon? Tähän mennessä sittarit on tuottanu vähän voittoa kun taas isommista turnauksista oon tippunu yleensä viimeistään just ennen rahasijoja ja perus pöytäpelitkin on tuottanu vähän miinusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom