Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain sitten rahat, mutta voiko sinne rekisteröityä useamminkin, jos rahat loppuu?
Onko se koodi nyt tuo "POKERNEWS", kun siinä lukee talletusbonuskoodi???
Eihän tässä olla mitään tallettamassa, vaikka 200% olisikin tuo talletusbonus.
Siellä sivuilla kerrotaan kyllä ihan selkeästi kotiuttamissäännöt.
Koodi on fipnews75 ja kyllä se mulla ainaki toimi vielä tossa tunti sitten. Kannattaa kyllä käydä kokeilemassa ja hyödyntämässä vielä ku on voimassa..
Koodi on fipnews75 ja kyllä se mulla ainaki toimi vielä tossa tunti sitten. Kannattaa kyllä käydä kokeilemassa ja hyödyntämässä vielä ku on voimassa..
Edit: bonus näkyi, kun avokki kirjautu uudelleen. eli voimassa on edelleen ja yllä mainitulla koodilla :thumbs:
Voisko joku ystävällisesti kertoa, että minkä ihmeen takia nämä firmat jakaa ilmasta rahaa? Mikä taka-ajatus tuossa on? (
Olen maksanut rakea? Mikä se rake on, ja mistä sitä tulee kun kaikki pelaa ilmaisrahalla?Kun pelaat tarvittavan määrän käsiä kotiuttaaksesi kädet, olet maksanut rakea talolle enemmän kuin sen ilmaisen rahan verran.
Ne kotiutusehdot yms bonusehdot kannattaa aina lukea ennen pelaamista.
Olen maksanut rakea? Mikä se rake on, ja mistä sitä tulee kun kaikki pelaa ilmaisrahalla?