Sniffari
Äitisi valinta
Mikäs helvetti se oli sen Sahaperseen strategiahommeli? Kaveri opastaa jumalauta plaraa chippejä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se oli jumalaut pöytäimago eli "teiböl imits" niinkun muailmalla sanotaan! :DMikäs helvetti se oli sen Sahaperseen strategiahommeli? Kaveri opastaa jumalauta plaraa chippejä
Mä luulen (tai ainakin toivon) että tota juttua on nyt suurenneltu ihan kohtuuttomasti. En siis oo sen kummemmin perehtyny että mitä toi laki pitää sisällään, mutta millä ne jenkit meinaa oikeesti estää ja valvoa sitä ettei esim. eta alueelle rekisteröidyllä pokeriyhtiöllä pelaa jenkkejä? Ok, jenkkien pankit ja luottoyhtiöt ei enää siirrä suoraan rahaa pokeriyhtiöihin, mutta jos väliin pistää netellerin tai jonkun eu alueelle toimivan "nettilompakon" niin miten jenkit sen estää? Pointti siis että eikai jenkit voi jollekki eu firmalle sanoa että sä et saa tarjota tätä palvelua meidän maan kansalaiselle? Mä en nyt hätäseen keksi tohon mitään luotettavaa valvonta mahdollisuutta.
en ole ehtinyt lukemaan kyseistä juttua aiheesta tarkemmin mutta koskeeko tuo lakiuudistus nyt vain pankkeja vai myös pelisaitteja?Pelifirmat varmaankaan eivät saa tarjota pelejä jenkkiläisille...
Eikö Neteller ja PayPal ole jenkkifirmoja? Silloinhan niitä koskee se kielto. Loppuu muuten nopeasti businekset USA:ssa jos lähtee kikkailemaan. Tosin onhan olemassa Moneybooksers ja kumppanit. Pelifirmat varmaankaan eivät saa tarjota pelejä jenkkiläisille, joten jos joku sieltä haluaa pelata pitää antaa väärät henkilötiedot. Yksi vaihtoehto on kehittää alias ja hävitä/siirtää koko pelikassa sille hu-pelissä.
Offtopiccina:
Onko ehdotuksia, mistä (fyysisestä) kaupasta pääkaupunkiseudulla kannattaisi käydä hakemassa hyvälaatuinen pokerisetti? Ei kerkeä tilaamaan netistä, kun setti pitäisi olla käytössä jo ylihuomenna...
Kortit kannattaa ostaa erikseen jostai (ite taisin pokershop.fi:stä tilata), koska noi pahvikortit mitä noitten mukana tulee on kyllä täyttä kuraa. Copagit tai muut laatutuotteet ni on jo mukava pelata
PAFfilla siis sen takia ku en oo saanu OP:n visa electronia toimimaan minnekkää ja paffille saa rahaa nettisiirrolla reaaliajassa..
En tiedä noista minkämaalaisia ovat, mutta tollanen vastaava eu nettipankki pistetään kyllä ihan samantien pystyyn jos laki kieltää netelleriltä siirrot. Onko toi nyt ihan fakta homma että pelifirmat ei saa tarjota jenkeille palveluita jos toimivat eu alueella? Mä en ihan ymmärrä miten jenkkien laki voi ton kieltää.