Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Puskaradio laulaa, että Pokerofficen täyden version saa ilmaiseksi bonuksena tms jonkun saitin tai palveluntarjoajan kautta. Ei äkkiseltään löytynyt vaikka kuinka kookletteli. Tietääkö joku mistä irtoaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkähän helkkarissa ei saanu klikattua tota "Get Free License" nappulaa tuon Downloadin vieressä? :) Juuri jotain tollasta mä haeskelin. Ilman depoa ei kyllä taida saada mistään kun tarkemmin ajattelee.

Itse aion siirtyä live pokeriin, netistä olen kuullut liikaa huhuja että rigged saitteja yms. Sit palautukset epäonnistunu. PK seudulle ainakin pokeritieto foorumissa keskustelua ringin perustamisesta.

Netissä oon vaan pelannu ilmais rahalla, (75$) jonka sain muuten Täältä;)

Itse aion siirtyä live pokeriin, netistä olen kuullut liikaa huhuja että rigged saitteja yms. Sit palautukset epäonnistunu. PK seudulle ainakin pokeritieto foorumissa keskustelua ringin perustamisesta.

Netissä oon vaan pelannu ilmais rahalla, (75$) jonka sain muuten Täältä;)

Ihan vaan kiitoksena siitä että tuo ylläoleva ilmaispartyraha-tarjous tulee vanhalla ystävältäni Radicalilta (joka muuten bannattiin Jatkoaika.comista, juuri noiden referrer-linkkien tarjomisesta. Epähuomiossa tää hemmo unohti aina mainita saavansa provikat teidän rekisteröitymistänne, joten modesedät siellä otti kaverin pois rosterista). Niin tuon saman bonuksen muuten saatte www.partystakers.com osoitteesta, ilman että tuo munaton fägäri hyötyy siitä tippaakaan.

Taitaapa noiden tarjoaminen olla täällä Pakkotoistollakin kiellettyä, joten ehkä joku tekee jotain asialle pian.

Taitaapa olla myös Cougarone tän palstan vanhan jäsenen eli FbZeron reinkarnaatio. Ainakin samaan suomalaiseen pokeribonus-saittiin tuntuvat viittaavan nuo partystakersin referrer-numerot. Mites se olikaan saakos samalla henkilöllä olla monia nickkejä tällä palstalla?

Ihan paska. Ei tarjoa pokerin harrastajille juuri mitään, ohjelma selkeesti suunnattu sellasille ketkä ei ole ikinä pokeria edes pelanneet. Toivottavasti tulis pitempänä versiona joskus niin vois ehkä alkaa seuraamaanki..

Juu kaikesta hypetyksestä huolimatta olin kyllä todella pettynyt ohjelman toteutukseen. No, toisaalta kun 5-6 tunnin turnaus puristetaan käytännössä reiluun 20 minuuttiin niin väkisinkin jää oleellista sivuun.

Eniten häiritsi se, että kun jatkoon pääsi kaksi pelaajaa niin jokaisen turnauksen kliimaksivaihe eli heads up taistelu jäi sitten kokonaan käymättä...

Jos ohjelma oli suunnattu aloittelijoille niin siinä tapauksessa olisi pitänyt tehdä esim. pitempi pilottijakso, jossa olisi esitelty Texas hold' emin säännöt perusteellisesti, historiaa yms. Nyt hyökättiin suoraan asiaan ja luulen, että kotikatsomoihin jäi monia alaa tuntemattomia ihmettelemään mistä koko pelissä oli loppujen lopuksi kyse.

Toivotaan, että seuraavat jaksot on toteutettu paremmin.

Niin jenkkimeininki ku ohjelmassa onki, niin lauantain WPT oli kyllä helkutin paljon viihdyttävämpi. Pikkusen kankea tuo pokerimestari shöy...

hieman kankea joo...ja minusta se pokeriammattilainen pelas iha perseellee...kun kerran vastassa on täysiä alottelijoita niin miksi ihmeessä lähteä sellaisella taktiikalla että yrittää voittaa nopeasti? IMO silloin kannattaisi pelata tiukkaa ja antaa vastustajien tehdä virheitä ja rankaista niistä. muutenki koko touhu oli melko naurettavaa all innaamista...ehkä niiden mielestä hyvää showta jotka eivät niin pokerin päälle ymmärrä kun näyttää hienolta niiden silmii ku koko ajan tulee äksöniä.

Ohjelmassa oli huonot selostajat, lähetysaika on lyhyt elikkäs näytetään vain kädet kun tapahtuu jotain. ei mikään niin mielenkiintoinen ohjelma mut pokerifanina pitää kattoo silti :p

Repesin täysin kun juontajat hehkuttaa "timantinkovasta" pokeriammattilaisesta niin tämä pelaa aivan hirveetä pokeria ja tippuu ekana. Noh kyllä sälli osaa pelata oikeasti mutta ohjelma ainakin anto sen kuvan...

sitten lopussa ne all-in pelleilyt, voi kristus. liian lyhyt ohjelma, muuten ihan ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom