Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
[larry];1150815 sanoi:
Siis, osaan (itseni mielestä) pelata texas hold ´emiä oikein hyvin, ja on tullut jo jonkun aikaa pelailtuakin - en vain ymmärrä miten nettipokeria käytetään, ja mikä ois suositeltava saitti jne tms..

niin siis, leikkirahalla nyt en mitään ihmeitä tavoittelekaan, ois vaan voinut ottaa vähän tuntumaa sillä tavalla nettipeluuseen.
Kahlaa läpi tuolta http://foorumi.pokeritieto.fi/foorumi-4-internet-pelaaminen-saitit.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
haluisko kukaan kellä on ladbrokesissa acco olla refererinä? aattelin laittaa 100 dollaria ja alkaa raked handeja keräämään :D. tietääkö muuten kukaan mikä pienin limittipöytä siellä? vai kannattaako niitä ees pelata?

Jos et ole ehtinyt vielä saada ketään niin: massimo16

Ladilta saa noi bonukset clearattua todella nopeasti, kun niitä rake käsiä tulee niin helposti. Ei tarvitse olla kuin 1 sentin reikki, niin lasketaan jo rake kädeksi.

Vittu pientä biittiä pukkaa taas, 10 buyiniä alhaalla, näitä tulee kokoajan. Miten vitussa jollain setillä voitetaan? Mä en ainakaan voita, mulla on joko pienempi setti tai sitte mennään vaan ohi jollain 1 outtisella. Mä en ees oo pysyny laskuissa perässä tän viikon settitappioissa, blindit mä oon ehkä niillä pari kertaa saanu mutta sitte ku on potti edes vähän isompi niin turpaan tulee. Eikä se riitä että setit kusee kun kaikki muutki vedot täydentyy kokoajan mua vastaan, hohhoijjaa olin jotain 1500 plussalla tästäkuusta ja komeesti kustu koko kuukaus melkee.... itq vinq, ei tää edes helpota...

kalasnikof is at seat 1 with 119.40
bleibaggro is at seat 2 with 13.00
despinos is at seat 3 with 101.30
uti26 is at seat 4 with 34.95
Eddy 355 is at seat 5 with 147.57
SirFredrik is at seat 6 with 128.70
Accutek is at seat 7 with 289.60
Visit1 is at seat 8 with 36.85
julece is at seat 9 with 70.20
MINÄ is at seat 10 with 137.90

uti26 posts the large blind 1.00
despinos posts the small blind 0.50

despinos: --, --
uti26: --, --
Eddy 355: --, --
SirFredrik: --, --
Accutek: --, --
Visit1: --, --
julece: --, --
MINÄ: Jh, Js
kalasnikof: --, --
bleibaggro: --, --

Pre-flop:

Eddy 355: Call 1.00
SirFredrik: Fold
Accutek: Call 1.00
Visit1: Call 1.00
julece: Call 1.00
MINÄ: Raise 4.00
kalasnikof: Call 4.00
bleibaggro: Call 4.00
despinos: Call 4.00
uti26: Fold
Eddy 355: Call 4.00
Accutek: Call 4.00
Visit1: Call 4.00
julece: Call 4.00

Flop (Board: Kh, 9d, 4c):

despinos: Check
Eddy 355: Check
Accutek: Check
Visit1: Check
julece: Check
MINÄ: Check
kalasnikof: Check
bleibaggro: Check

Turn (Board: Kh, 9d, 4c, Jc):

despinos: Check
Eddy 355: Bet 25.00
Accutek: Fold
Visit1: Fold
julece: Fold
MINÄ: Raise 50.00
kalasnikof: Fold
bleibaggro: Fold
despinos: All in
Eddy 355: Call 97.80
MINÄ: All in
Eddy 355: Call 133.90

River (Board: Kh, 9d, 4c, Jc, 4s):

Showdown:

Eddy 355 shows: 4d, 4h (four of a kind, Fours)
MINÄ shows: Jh, Js (full house)

Sidepot 2:
Eddy 355 wins the pot of 70.85 with four of a kind, Fours

despinos shows: Jd, Kd (two pair, Kings and Jacks)

Mainpot:
Eddy 355 wins the pot of 324.75 with four of a kind, Fours

pelaat sä Bossin verkossa vai?? 7 lähtee mukaan sun reissun jälkeen, onko toi ihan normia siel vai..jos on ni pitäis varmaan korottaa enemmä sit. Varsinkaan kun jätkillä ei mitn multiway floppia tahdo kattoa siellä kun voi olla mitä vaan vastassa sen jälkeen.

Kyllähän 10 buy innin DS alkaa jo vituttaa aika rankasti. Kandee nyt varmaan kattoa niit aiempia pelejä et onko omassa pelissä parannettavaa vai onko toi vaa varianssia. Varsinki jos pelaat lagia ja etenkin shortissa ni varianssia riittää, esimerkin perusteel jauhat vissiin täysis pöydis? Se on tietty hieman hämärää jos johtokäsillä sun korotuksien jälkeen kaverit makselee ja vetelee ohi "yks outtisella"jne callailee huonommil käsil. Loppupeleis sä kyl siin voitolle jäät, täytyy vaan kestää noi ohivedot sit.

On täs iteki joutunu nyt huokailee aika syvään mut toisaalta ei o viel palanu käämi. Peli opettaa. Tänää QQ vs AA all innissä, mun ässät tietty otti biitin, ennen ois vitut ja saatanat lentänyt mut nykyään tulee vaan ajatusta: "what can you do" Mut se jos ite pelaa huonosti ne se vasta alkaaki vituttaa.

Koita toipua ja uppari alkakoon heti huomenna :kippis1:

Aina kun meikäläien peli ei tunnu kulkevan ja biittejä tulee niin käyn lukemassa tämän. Varsinkin tuolla kolmossivulla lakaa olemaan sellasta meininkiä, että todennäköisesti olisin purrut ranteeni auki jo moneen kertaan... :lol2:

Juu tulipa taas tileissä vähän avauduttua :nolo: Muttajoo, siis näitä 90% - 10% tilanteita on kääntyny nyt mua vastaan ihan liikaa, kyllä sen yhen tai pari kestää mutta sitte kun tulee kymmenettä kertaa putkeen niin kyllä siinä hajoo. Toi "voodoo peoplen" threadi on kyllä hyvä, siinä on mies ottanu osumaa kunnolla. Kyllä tää tästä... Nyt suomenlinnaan tyttiksen kanssa ja känni päälle, huomenna grindataan taas...

Laitetaan nyt itekkin yks käsi, kun löytää noita paisteja NL 500 shortista, niin kyllä on mukavaa... Ei multa välttämättä mikään WP, mutta tulos ratkaisee.
Eli riidit oli kunnossa, vastassa fisu, siks pelasin näin. Nick on siis PeerGunt.
Normaalia vastaan olisin toki tullut kylkeen jo flopissa, nyt sain enemmän, kun paisti veti loppuun asti :D
Kyseistä kaveria kannattaa ettiä Crypton verkosta.
-----HAND 1------
Game #3091443204: Hold'em NL ($2/$5) - 2006/07/23 - 08:18:16 (ET)
Table "Columbus" Seat 6 is the button.
Seat 2: tubandzit ($580.96 in chips)
Seat 3: PeerGunt ($229 in chips)
Seat 4: Ondariver ($256.70 in chips)
Seat 5: Michae030 ($441.83 in chips)
Seat 6: gaggione ($587.50 in chips)
tubandzit: posts small blind $2
PeerGunt: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to PeerGunt [Ks Ad]
Ondariver: calls $5
Michae030: calls $5
gaggione: calls $5
tubandzit: calls $3
PeerGunt: raises to $20
Ondariver: folds
Michae030: folds
gaggione: calls $15
tubandzit: folds
----- FLOP ----- [Jd Qc Kc]
PeerGunt: checks
gaggione: bets $25
PeerGunt: calls $25
----- TURN ----- [Jd Qc Kc][4h]
gaggione: bets $90
PeerGunt: raises to $184 and is all-in
gaggione: calls $94
----- RIVER ----- [Jd Qc Kc 4h][Jh]
----- SHOW DOWN -----
PeerGunt: shows [Ks Ad] (Two Pairs, Kings and Jacks, Ace high)
gaggione: shows [8d As] (A Pair of Jacks, Ace high)
PeerGunt collects $470 from Main pot

Laitetaan nyt itekkin yks käsi, kun löytää noita paisteja NL 500 shortista, niin kyllä on mukavaa... Ei multa välttämättä mikään WP, mutta tulos ratkaisee.
Eli riidit oli kunnossa, vastassa fisu, siks pelasin näin. Nick on siis PeerGunt.
Normaalia vastaan olisin toki tullut kylkeen jo flopissa, nyt sain enemmän, kun paisti veti loppuun asti :D
Kyseistä kaveria kannattaa ettiä Crypton verkosta.
-----HAND 1------
Game #3091443204: Hold'em NL ($2/$5) - 2006/07/23 - 08:18:16 (ET)
Table "Columbus" Seat 6 is the button.
Seat 2: tubandzit ($580.96 in chips)
Seat 3: PeerGunt ($229 in chips)
Seat 4: Ondariver ($256.70 in chips)
Seat 5: Michae030 ($441.83 in chips)
Seat 6: gaggione ($587.50 in chips)
tubandzit: posts small blind $2
PeerGunt: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to PeerGunt [Ks Ad]
Ondariver: calls $5
Michae030: calls $5
gaggione: calls $5
tubandzit: calls $3
PeerGunt: raises to $20
Ondariver: folds
Michae030: folds
gaggione: calls $15
tubandzit: folds
----- FLOP ----- [Jd Qc Kc]
gaggione: bets $25
PeerGunt: calls $25
----- TURN ----- [Jd Qc Kc][4h]
gaggione: bets $90
PeerGunt: raises to $184 and is all-in
gaggione: calls $94
----- RIVER ----- [Jd Qc Kc 4h][Jh]
----- SHOW DOWN -----
PeerGunt: shows [Ks Ad] (Two Pairs, Kings and Jacks, Ace high)
gaggione: shows [8d As] (A Pair of Jacks, Ace high)
PeerGunt collects $470 from Main pot

Aika kyseenalanen peli tossa flopissa.. Check-Call on melkein ku sä haluisit et se saa värin, suoran kolmoset tai kaks paria. Sait tietenkin maksimin ulos tosta potista mutta toisinkin ois voinu mennä jos pelaaja ois osannu pelata hieman paremmin.

Pakko päteä mut ei maha mitään :rock:

Laitetaas pitkästä aikaa huonoiten pelattu käsi:

Game #2091072783: Hold'em NL ($1/$2) - 2006/08/01 - 17:14:38 (ET)

Table "Dalamir" Seat 3 is the button.

Seat 1: PeerGunt ($151 in chips)

Seat 2: zepp ($139.20 in chips)

Seat 3: lapdance ($65.25 in chips)

Seat 4: *IbeatU* ($156.50 in chips)

Seat 5: Blu_Blood ($246.75 in chips)

Seat 6: Thoth99 ($202.25 in chips)

*IbeatU*: posts small blind $1

Blu_Blood: posts big blind $2

----- HOLE CARDS -----

dealt to PeerGunt [As Kd]

Thoth99: raises to $7

PeerGunt: calls $7

zepp: raises to $12

lapdance: folds

*IbeatU*: folds

Blu_Blood: folds

Thoth99: calls $5

PeerGunt: calls $5

----- FLOP ----- [8d Ks 6s]

Thoth99: checks

zepp: bets $10

Thoth99: calls $10

PeerGunt: calls $10

----- TURN ----- [8d Ks 6s][Ah]

Thoth99: checks

PeerGunt: bets $40
zepp: folds

Thoth99: raises to $180.25 and is all-in

PeerGunt: is all-in $89

Returned uncalled bets $51.25 to Thoth99

----- RIVER ----- [8d Ks 6s Ah][7s]

----- SHOW DOWN -----

Thoth99: shows [8s 8h] (Three of a kind, Eights, Ace high)

PeerGunt: shows [As Kd] (Two Pairs, Aces and Kings, Eight high)

Thoth99 collects $324 from Main pot

zeppiä pelkäsin enemmän, mutta ei ollut mitään lukuja tosta Thothista, tosi surkee peli iteltä. :curs: Ainut, minkä olisin voittanu, olis ollu se A8, mutta olisko sillä kukaan reissanu pf??? Pien toivo oli, että löytys QQ, mutta se käsi tais olla zeppillä. Eli ansaittu häviö.
Tosin yllättävän reilusti tuli sisään taskukaseilla. Todenäköisempää olis ollu, että löytyy AA tai KK, jolloin olisin vetäny kuollutta. Jos vastassa olis ollu maniac, niin hyvä call, mutta oli perusolidi... :curs:
Olisin nähnyt tilanteen tulemalla kylkeen jo flopilla, olisin säästäny satasen, kun olisin voinu kipata siinä todennäköisen Thohin re-raisen......

Täällä tredissä on oikeastaan vähän saakelin hulvatonta läppää. Ensin tosin kannattaa lukea tämä tredi, jotta parodia aukeaa paremmin.

Ps. vaatii ymmärrystä pokerista, jotta inside vitsit aukeavat...

zeppiä pelkäsin enemmän, mutta ei ollut mitään lukuja tosta Thothista, tosi surkee peli iteltä. :curs: Ainut, minkä olisin voittanu, olis ollu se A8, mutta olisko sillä kukaan reissanu pf??? Pien toivo oli, että löytys QQ, mutta se käsi tais olla zeppillä. Eli ansaittu häviö.
Tosin yllättävän reilusti tuli sisään taskukaseilla. Todenäköisempää olis ollu, että löytyy AA tai KK, jolloin olisin vetäny kuollutta. Jos vastassa olis ollu maniac, niin hyvä call, mutta oli perusolidi... :curs:
Olisin nähnyt tilanteen tulemalla kylkeen jo flopilla, olisin säästäny satasen, kun olisin voinu kipata siinä todennäköisen Thohin re-raisen......

Noi setit on kyllä pahoja, niitä ei vaan aina osaa varoa. Tosin sitten kun itse sen setin floppaa, niin kyllä kaikki tuntuu aivan ylivarovaisilta.:curs: Juuri eilen hävisin samantyyliselle kädelle, vastassa oli vaan 99. Vihu re-reissasi mua flopissa reilusti, kun mulla AK ja sitten se sai vielä setin suoraan flopilta. :curs:

Nyt on pari viikkoa mennyt päin helvettiä. Voitolla ollaan vielä mutta puolet kassasta kadonnut. Nyt tulee nokkaan mitä milloinkin. setit ei pidä, suorista mennään ohi väreillä yms. Outteja vihuilla on just pari ja tietenki se napsahtaa riveriltä. noh eilinen meni hyvin ja voittoa tuli, toivottavasti onni kääntyy.:whip:

Pieni esim. (en muista ihan tarkkaan)
Tää oli sittari, olisin voittanu hyvin rahaa mutta nyt herus jotain pennejä.

Itellä AA ja flop [A pieni pieni] ja pistän all in. kaveri maksaa jollain 3 6.

sillä oli tähän mennessä vain kolme suorassa. Olin siinä että ok, jos nyt tulee pataa niin alan RIEHUA:D noh tietenkin kaveri vetää suoran siitä ja imasee ittelleensä ISON stackin ja mä tipun. Aloin sitten katsomaan listaa et mitä VITTUA...miten joku voi lähtee tollasella kun kyseessä ei ole hirveen pieni summa ja sillä kaverilla oli stackki ehkä pelin suurimpia. noh tää on pokeria mutta tuollaisia on napsahtanu liian usein...

Nyt on pari viikkoa mennyt päin helvettiä. Voitolla ollaan vielä mutta puolet kassasta kadonnut. Nyt tulee nokkaan mitä milloinkin. setit ei pidä, suorista mennään ohi väreillä yms. Outteja vihuilla on just pari ja tietenki se napsahtaa riveriltä. noh eilinen meni hyvin ja voittoa tuli, toivottavasti onni kääntyy.:whip:

Ootko tullu paljon alas tasoissa? Kannattas varmaan pian pudottaa, downswingit voi olla yllättävän pitkiä. Ite nostin reilu kuukausi sitten tasoa, mutta palasin alas huomattavasti helpompiin peleihin. Nyt on taas itseluottamus huipussaa, rollin särö on paikattu, joten teen pian uuden hyökkäyksen ylöspäin.

Mikäli rollisi oli 30xBI, olet pudonnut 15 BI:ä, niin vielä olisi alemmalle levelille se 30 BI, mikä on mun mielestä siellä alarajalla, että uskaltaa pelata omaa peliä... Tämä on toki yksilöllistä, itelläni +60 BI antaa mahdollisuuden avata peliä ja saada muut raivon valtaan ;)

BTW myplus ilmotas kuka olet tällä palstalla.... :D

Ne prossat meni muuten siinä kädessä seuraavasti:
-Settiä vastaan olin 68-32 doggi
-AK:ta vastaan olin 52-46
-Kaksi paria sulla, niin tilanne 53-45
-Ylipari sulla (AA siis), tilanne 55-45

Kuten huomaat siinä re-raise tilanteessa olin jo aika pot committed ja en uskonut sun omaavan settiä, joten täyty vaan toivoa sitä väriä ja callia. Ois varmaan tarvinnut seurata hiukan peliä paremmin mut bonusta huoratessa ei kerkee. Pidä hyvää huolta mun masseista :)

Pidän huolta, sori siitä provoamisesta. Siitä vaan on apua jos saa toisen tilttiin/vihaiseksi. Toisen peli menee täysin sekaisin.
Otan monia käsiä joka ilta talteen, joita spekuloimme kavereiden kanssa. Siitä ko. kädestä, sun call oli täysin perusteltu. Eli wp ul ;)

Aika strategisesti huonoilta paikoilta tullu turnauksissa turpaan. Juuri ennen final tableja, juuri ennen live lippua yms. Suurimman osan pääsin lähtemään vielä sellai että toisella on vain 1 overkortti, tai huonompi kicker. Mutta turpaan pahasti tullu. Noh, yrittänyttä ei laiteta.

Ootko tullu paljon alas tasoissa? Kannattas varmaan pian pudottaa, downswingit voi olla yllättävän pitkiä. Ite nostin reilu kuukausi sitten tasoa, mutta palasin alas huomattavasti helpompiin peleihin. Nyt on taas itseluottamus huipussaa, rollin särö on paikattu, joten teen pian uuden hyökkäyksen ylöspäin.

Mikäli rollisi oli 30xBI, olet pudonnut 15 BI:ä, niin vielä olisi alemmalle levelille se 30 BI, mikä on mun mielestä siellä alarajalla, että uskaltaa pelata omaa peliä... Tämä on toki yksilöllistä, itelläni +60 BI antaa mahdollisuuden avata peliä ja saada muut raivon valtaan ;)

juuh, tasoa on pudotettu ja nyt menee paljon paremmin, ehkä olin liian isoissa pöydissä. Kuopasta on noustu ja stackki on nyt aika hyvässä jamassa. Siinä on kyllä huomattava ero jos pelistä puuttuu se "luovuus". Nyt pelaaminen on hauskaa:D

Mut kyl meinas/menikin hermot täydellisesti pari kertaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom