jaask
Kesäkuntoon 2023
Mites ton bonarin kotiuttamisen kanssa, missä vaiheessa noi hinnat voi kotiuttaa tililleen? Tuikkasin just vermeet koneeseen ja käytin referrerinä jaaskia, tosin ei mulla sen kummempia vaateita ole sua kohtaan . (Jos et sitten halua olla kuin suuri Ziisus ja pistää $25 mulle, jolloin ikään kuin puolittaisimme hankitun edun.)
Jossain ladbrokesin sivuilla luki, että bonus pitää kierrättää neljästi pöydän kautta ennen kuin sen saa siirtää tililleen, eli mitä tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa?
Huomasin itsekin vasta nyt kun rupesin etsimään tietoa tuosta neljän kerran kierrätyksestä että Ladbrokes on ilmeisesti muuttanut lähiaikoina refer-a-friend bonusta ja sen saamisen ehtoja :(
Vaadittujen rakekäsien määrä on noussut 500 -> 1500 ja referbonukset ovat pienentyneet minulle $100->$50 ja Sinulle $50->$25. Mielestäni tämän bonuksen tekeminen siis referointitarkoituksessa ei ole enää kannattavaa kun rakekäsien määräkin kolminkertaistui.
Itselleen Sinä kuitenkin saat edelleen $100 bonuksen kun pelaat 500 rakekättä ja $25 bonuksen profiilin teosta. Lisäksi halutessasi saat $25 referbonusta 1500 rakekäden jälkeen siitä kun käytit minun aliastani (en itse alkaisi pelaamaan noin suuren käsivaatimuksen takia). Ladbrokes ilmoitti että ei aio maksaa minulle mitään siitä että käytit aliastani koska olen kuulemma saanut jo tarpeeksi referbonuksia...
Pahoittelen kun en ollut aiemmin huomannut Ladbrokesin muuttaneen ehtojaan enkä maininnut siitä täällä ennen kuin ehdit käyttää aliastani referointiin. Voin kuitenkin maksaa hieman vaivanpalkkaa siitä kun kuitenkin käytit aliastani, ota yhteyttä jaask2@gmail.com jos mielestäsi kohtelin sinua kaltoin tai jos tulee muuta kysyttävää