Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä kautta? Jos esim. suoraan Visalla, niin: kassa -> sieltä talletustapa ja sitten tiedot ylös ja rahat on parissa sekunnissa tilillä.

Mitähän helvettiä, mulla ei todellakaan ole tollasta valikkoa. Ylävalikoissa on ainoastaan Aula Tili Kieli Pyynnöt Asetukset Näytä Apua. Kassaa ei ole missään. Outoa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitähän helvettiä, mulla ei todellakaan ole tollasta valikkoa. Ylävalikoissa on ainoastaan Aula Tili Kieli Pyynnöt Asetukset Näytä Apua. Kassaa ei ole missään. Outoa..

En nyt ole varma, mutta jos latasit ohjelman Pokerstars.fi niin siellä voi pelata vaan leikkirahalla? Pokerstars.com on se oikea

Pakko vähän nostaa hattua niille jotka pelaavat montaa pöytää samaan aikaan :D Itellä oli 13kpl 10hlö sittareita ja kiirettä piti niin paljon, et hyvä ku pysy mukana, sillanen 4-6pöytää menee mainiosti ja niin yleensä pelaankin, mutta toi on jo liikaa....kai siihen voi jossain vaiheessa tottua. No Voitolle siitä kokeilusta jokatapauksessa jäätiin

Pakko vähän nostaa hattua niille jotka pelaavat montaa pöytää samaan aikaan :D Itellä oli 13kpl 10hlö sittareita ja kiirettä piti niin paljon, et hyvä ku pysy mukana, sillanen 4-6pöytää menee mainiosti ja niin yleensä pelaankin, mutta toi on jo liikaa....kai siihen voi jossain vaiheessa tottua. No Voitolle siitä kokeilusta jokatapauksessa jäätiin

Oot varmaan kuullu legendaarisesta Boku87:sta? Sehän hakkas PStarssilla 50 sittaria samaan aikaan. Sillähän oli joku haastekkin saada 100 dollaria kasvatettua 10 000 dollariks 15 päivässä, ja pelaamalla ainostaan noita pieniä sittareita. Ja tais onnistua. Siinä on kova sälli! :dance2:

Itekkin oon nykyään keskittyny enemmän pelailemaan useempaa sittaria kerralla. Fulli käteispöydät on ihan perseestä ja shortissa oon liian paisti. Jotenkin sittarit tuntuu vaan kulkevan paremmin.

Oot varmaan kuullu legendaarisesta Boku87:sta? Sehän hakkas PStarssilla 50 sittaria samaan aikaan. Sillähän oli joku haastekkin saada 100 dollaria kasvatettua 10 000 dollariks 15 päivässä, ja pelaamalla ainostaan noita pieniä sittareita. Ja tais onnistua. Siinä on kova sälli! :dance2:

Itekkin oon nykyään keskittyny enemmän pelailemaan useempaa sittaria kerralla. Fulli käteispöydät on ihan perseestä ja shortissa oon liian paisti. Jotenkin sittarit tuntuu vaan kulkevan paremmin.

Juu, välillä vähän seurannukkin sen pelejä, ennätys silti taitaa olla Elkyllä jollen ihan väärin muista? Olisko ollu 56 pöytää ja jäi vielä voitolle :D

Joku ruotsalainen nimimerkillä Isildur1 mellastaa fulltiltin isoimmissa pöydissä. Otti ensin miljoonan kuokkaan mutta on sen jälkeen löylyttänyt kaikkia viikon verran ja on tällä hetkellä varmaan lähemmäs 5 miljoonaa dollaria plussalla. Häkellyttävää kun lähes kaikki tuntuvat saavan tuolta turpaan tällä hetkellä.

Joku ruotsalainen nimimerkillä Isildur1 mellastaa fulltiltin isoimmissa pöydissä. Otti ensin miljoonan kuokkaan mutta on sen jälkeen löylyttänyt kaikkia viikon verran ja on tällä hetkellä varmaan lähemmäs 5 miljoonaa dollaria plussalla. Häkellyttävää kun lähes kaikki tuntuvat saavan tuolta turpaan tällä hetkellä.

Saa nähdä uskaltaako jätkä saapua ensiviikolla Lontooseen pelaamaan livenä Durrrin, Sahamiehen ja LuckyExpress10 kanssa.

PLO:ssa taisi ottaa miljoonan verran alaspäin mutta nyt näyttäis olevan 4miljoonassa jo plussalla

Missäs kannattais nyypän alottaa pelaaminen? Texas hold emia ois tarkotus pelailla. Ennen (2-3v sitten) pelasin paffilla, mutta nyt en sinne passua muista tai voi luoda uutta accoo.
Vaatimukset:
1) sentin tai parin pöydät :D
2) tilisiirrolla saa tungettua rahkasammalta ja rahat ois pelitilillä heti
3) ois muitakin nyyppiä megessä :P

Antonius nyhti just 3milliä Isildurilta. Kevyt sessio, sick.
http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx

Turnauspokeri osaa kyllä olla perseestä nykyään, vitun Heikelä antanu liikaa vaikutteita :D yhtää jaksa keskittyä enää.. No jospa ton SM main eventin ajan jaksais keskittyä kun oikein koittaa

Missäs kannattais nyypän alottaa pelaaminen? Texas hold emia ois tarkotus pelailla. Ennen (2-3v sitten) pelasin paffilla, mutta nyt en sinne passua muista tai voi luoda uutta accoo.
Vaatimukset:
1) sentin tai parin pöydät :D
2) tilisiirrolla saa tungettua rahkasammalta ja rahat ois pelitilillä heti
3) ois muitakin nyyppiä megessä :P
Betsson. Saa nettipankkitunnuksilla siirrettyä rahaa.

Öö tottaa.... :D

Lähen peliin 10 Q:lla

Floppiin 10 10 9

Joku keijo heittää all init niin kelaan, että no mikä ettei. Mukaan tulee myös yksi toinen. Sillä QQ tällä toiselle keijolla 34.

Arvakkaa mitä tulee turniin? Akka. :D

Ei perkele.

Lähinnä naurattaa.

Öö tottaa.... :D

Lähen peliin 10 Q:lla

Floppiin 10 10 9

Joku keijo heittää all init niin kelaan, että no mikä ettei. Mukaan tulee myös yksi toinen. Sillä QQ tällä toiselle keijolla 34.

Arvakkaa mitä tulee turniin? Akka. :D

Ei perkele.

Lähinnä naurattaa.
Aika paska säkä. Vituttaa ku mulle käy aina samalla tavalla. Noi tilanteet on just niin perseestä kun ei tiedä varoa yhtään, jos tuo QQ-kaveri ei reissanu preflop.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom